Fok!kers leven 24 uur per dag hebben een toplul en de mooiste vrouwen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
03:00 is ook veel te laat voor zo'n jongen
Niet belangrijkquote:Op woensdag 9 november 2016 08:56 schreef Federer-fan het volgende:
Wat doen ze met de overgebleven staten? Michigan was nog niet gecalled.
We moeten eens wakker worden, toen WO2 uitbrak dacht Nederland dat er nooit meer oorlog zou komen, en kwam er spul uit de 80 jarige oorlog uit de kast. De Duitsers reden letterlijk met een trein Nederland binnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Maar gaat wel heel veel geld kosten. En dan nog krijg je het nooit proportioneel op een niveau van nu. VS heeft gewoon superieur leger opgebouwd door de jaren heen.
Hij doet niet eens dingen met zijn handjes en zegt zowaar volwassen dingen. Wie is dit.quote:
Koekoekquote:Op woensdag 9 november 2016 08:56 schreef luxerobots het volgende:
Niet dat ze alle uitslagen in Florida op CNN vergeleken. Want bij 90% van de stemmen stond hij voor, maar ze zeiden dat Romney het beter deed. Ik dacht gisteren dus dat Trump Florida zou verliezen.
Word ik wakker met een Trump president.
tru, zoal hierboven gepost, wat een grap, geen zichzelf respecterend persoon die die nog gaat volge.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:56 schreef antiderivative het volgende:
Ik moet wel lachen om al die statistics sites met, wat was het, 70-80% kans voor Hillary?
Bovendien erg knap als zoveel media negatief over je is en dan toch winnen.
Trump gaat doen wat de Republikeinen willen, dus weinig voor het klimaat. Maar het Hillary/Podesta/Obama/...-clubje wordt afgeserveerd, die mensen zijn alle geloofwaardigheid kwijt. De progressieve mensen en liberals zullen de macht grijpen en de neoliberalen en neconservatieven uit de partij schoppen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij bent een supporter van Trump, maar volgens mij ook een rationeel persoon. Ben je niet bang dat Trump de jaren die volgens elke klimaatwetenschapper absoluut cruciaal zijn om onomkeerbare en desastreuze klimaatverandering tegen te gaan verkeerd gaat aanpakken, zoals hij van plan is?
Dit is...... President Trump.......quote:Op woensdag 9 november 2016 08:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij doet niet eens dingen met zijn handjes en zegt zowaar volwassen dingen. Wie is dit.
Geen verschil met Bush, nauwelijks verschil met Obama. Als Europa minder uitstoot wil moet het minder uitstoot eisen. Je zou namelijk ook echte handelsverdragen kunnen sluiten en dan eisen stellen aan de uitstoot, ipv onder het mom van handelsverdragen multinationals de macht te geven.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij bent een supporter van Trump, maar volgens mij ook een rationeel persoon. Ben je niet bang dat Trump de jaren die volgens elke klimaatwetenschapper absoluut cruciaal zijn om onomkeerbare en desastreuze klimaatverandering tegen te gaan verkeerd gaat aanpakken, zoals hij van plan is?
Fucking hell wat een level 1 photoshop skills.quote:
Dit zegt natuurlijk ook nog niks. Overwinnigsspeeches zijn altijd zeer beschaafd.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:58 schreef Ingolstadt het volgende:
Wow hij deed normaal
Hij gaat dit geen vier jaar volhouden trouwens
Puur voor zijn eigen cv kunnen zeggen dat hij het hoogst haalbare heeft gehaald.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:58 schreef Ingolstadt het volgende:
Wow hij deed normaal
Hij gaat dit geen vier jaar volhouden trouwens
Serieus?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wow. Wow. Hier ben ik echt even door verbijsterd![]()
De Trump die zijn echte volgers al lang zagen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij doet niet eens dingen met zijn handjes en zegt zowaar volwassen dingen. Wie is dit.
Prima allemaal, maar letterlijk elke klimaatwetenschapper zegt dat het vijf voor 12 is. Acht jaar stilstand in klimaatbeleid, oei. Ik vind acht jaar Trump het niet waard dat we van dat clubje noodzakelijk kwaad af zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Trump gaat doen wat de Republikeinen willen, dus weinig voor het klimaat. Maar het Hillary/Podesta/Obama/...-clubje wordt afgeserveerd, die mensen zijn alle geloofwaardigheid kwijt. De progressieve mensen en liberals zullen de macht grijpen en de neoliberalen en neconservatieven uit de partij schoppen.
Tegen dat soort legers valt ook niet op te voorbereiden.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
We moeten eens wakker worden, toen WO2 uitbrak dacht Nederland dat er nooit meer oorlog zou komen, en kwam er spul uit de 80 jarige oorlog uit de kast. De Duitsers reden letterlijk met een trein Nederland binnen.
Zou prachtig zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Wanneer krijg ik een jankende Clinton te zien?
Obama was teleurstellend, maar in de laatste jaren was er wel degelijk een trendbreuk te zien.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen verschil met Bush, nauwelijks verschil met Obama. Als Europa minder uitstoot wil moet het minder uitstoot eisen. Je zou namelijk ook echte handelsverdragen kunnen sluiten en dan eisen stellen aan de uitstoot, ipv onder het mom van handelsverdragen multinationals de macht te geven.
Die ligt te stuipen.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Wanneer krijg ik een jankende Clinton te zien?
Ik zou me er niet druk om maken. Kijk bijvoorbeeld eens naar Stephen Crowder. Die zegt er ook goede dingen over. En kijk eens naar NASA; die geven ook aan dat er juist veel aanwas is van ijs.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Prima allemaal, maar letterlijk elke klimaatwetenschapper zegt dat het vijf voor 12 is. Acht jaar stilstand in klimaatbeleid, oei. Ik vind acht jaar Trump het niet waard dat we van dat clubje noodzakelijk kwaad af zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |