Natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Terecht als wij voor onze eigen veiligheid gaan betalen toch! En goed voor het leger!
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Beetje low energy, duidelijk geen zaad van trump.
Nee, ik denk dat dat vooral een politiek stokpaardje is. Er zijn zo veel wetenschappers die het ontkrachten.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij bent een supporter van Trump, maar volgens mij ook een rationeel persoon. Ben je niet bang dat Trump de jaren die volgens elke klimaatwetenschapper absoluut cruciaal zijn om onomkeerbare en desastreuze klimaatverandering tegen te gaan verkeerd gaat aanpakken, zoals hij van plan is?
Sociaal-economisch is Clinton extreem-rechts.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:53 schreef icloud het volgende:
Ik hoor sp leden juichen, maar trump is toch juist rechts en clinton links of niet?
Klimaatakkkordquote:Op woensdag 9 november 2016 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij bent een supporter van Trump, maar volgens mij ook een rationeel persoon. Ben je niet bang dat Trump de jaren die volgens elke klimaatwetenschapper absoluut cruciaal zijn om onomkeerbare en desastreuze klimaatverandering tegen te gaan verkeerd gaat aanpakken, zoals hij van plan is?
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:55 schreef Ludachrist het volgende:
Hopelijk ontslaat hij snel al zijn schrijvers, want dit is natuurlijk helemaal niet grappig.
Ja, ik ben wat verbaasd. Blijkbaar heeft zijn campagneteam hem nu eindelijk onder controle.quote:
Wow. Wow. Hier ben ik echt even door verbijsterdquote:Op woensdag 9 november 2016 08:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat vooral een politiek stokpaardje is. Er zijn zo veel wetenschappers die het ontkrachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |