SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump is net bij zijn feestje aangekomen. Ik gok dus op 08:30 (Ned tijd) - 2:30 New Yorkquote:Op woensdag 9 november 2016 08:19 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hoe lang duurt het nog tot die tot winnaar wordt verklaard en een speech houdt?
Serieus of sarcastisch?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Trump is net bij zijn feestje aangekomen. Ik gok dus op 08:30 (Ned tijd)
Uiteraard.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:20 schreef MakkieR het volgende:
Clinton denkt dat de verkiezingen "Rigged" zijn
Gaat ook niet gebeuren want dan is ie 80% van zijn eigen partij kwijt.quote:
Serieus. Trump kwam net met toeters en bellen aan.quote:
Nog niet maar kan bijna niet meer mis gaanquote:Op woensdag 9 november 2016 08:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Op dit moment komt er weinig meer bij me binnen. Is het al officieel?
Bij CNN hebben ze opeens geen interesse meer voor de uitslagen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nog niet maar kan bijna niet meer mis gaan
Overigens grappig om te weten, op het moment dat de president iets overkomt, zweren ze als een bezetene direct de vice president in, toen Kennedy werd doodgeschoten is de vice president letterlijk in de Air Force one beedigd, is nog een foto van waar zelfs het bloed van de president nog op het jurkje van Jackie te zien is.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan wordt zn running mate president...
Volgend jaar in mijn dooienlijstje.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:21 schreef Zorro het volgende:
Is er al een poll wie de datum van de aanslag op Trump het best voorspelt?
Neem je een paar steentjes mee?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:22 schreef KoosVogels het volgende:
Binnenkort namelijk vakantie in Mexico
Hij lijkt hier een beetje op iemand die intern zit.quote:
Die Clinton support zijn allemaal (melk)weg.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:23 schreef Doublepain het volgende:
Zijn er nog livebeelden van de melkweg? haha
Duitsland wil vluchtelingen terugsturen en nu blijkt dat de VS voor meer dan de helft uit racisten bestaat. Wat denk je Koos? Moeten we Duitsland en de VS nu boycotten?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:22 schreef KoosVogels het volgende:
Hopen dat de koersen van de peso en de dollar blijven dalen. Binnenkort namelijk vakantie in Mexico
ben je moslim?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef Ludachrist het volgende:
Ik hoop dat ik Amerika nog binnen komen in februari.
Het huis bepaalt en die zijn op de hand van de Republikeinen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef franklop het volgende:
Kan toch ook nog gelijk worden (in een niet realistisch geval) als Trump Alaska pakt en Hilary de rest?
Wat wordt er uberhaupt in zo'n geval gedaan? Popular vote?
Het huis beslist danquote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef franklop het volgende:
Kan toch ook nog gelijk worden (in een niet realistisch geval) als Trump Alaska pakt en Hilary de rest?
Wat wordt er uberhaupt in zo'n geval gedaan? Popular vote?
Ook de down ballots fors verloren.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef timmmmm het volgende:
Is er in de recente geschiedenis een genantere verliezer geweest dan Clinton?
Eerst 8 jaar geleden de voorverkiezingen verliezen, dit jaar alleen van Sanders kunnen winnen door partijdigheid van de too en nu verliezen tegen de slechtste Republikeinse kandidaat in tijden.
Schrijnend
Ajax; uit verliezen bij de Graafschap en je kampioenschap verspelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef timmmmm het volgende:
Dat was me ook een kutwijf zeg, genot.quote:
Gelijkspelquote:Op woensdag 9 november 2016 08:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ajax; uit verliezen bij de Graafschap en je kampioenschap verspelen.
Sow koekoek.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net als de Brexit en in Nederland het referendum. Het is wel duidelijk hoe men er over denkt. Fuck you.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:20 schreef skysherrif het volgende:
Dat trump heeft gewonnen is gewoon zo onwerkelijk ik kan het nog steeds niet geloven.
Ik heb het hier al vaker geroepen hoe bizar het is hoe slecht Clinton pollde tegenover Trump (zelfs al stond ze voor), in de praktijk was het dus NOG slechter!quote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef timmmmm het volgende:
Eerst 8 jaar geleden de voorverkiezingen verliezen, dit jaar alleen van Sanders kunnen winnen door partijdigheid van de too en nu verliezen tegen de slechtste Republikeinse kandidaat in tijden.
Schrijnend
quote:
Oja. Kutquote:Op woensdag 9 november 2016 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sow koekoek.
was wel een gelijkspel
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
De democraten nu:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ben je een Mexicaan/moslim?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef Ludachrist het volgende:
Ik hoop dat ik Amerika nog binnen komen in februari.
Whehe.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:25 schreef Scrummie het volgende:
Nu een Nexit graag.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Net als de Brexit en in Nederland het referendum. Het is wel duidelijk hoe men er over denkt. Fuck you.
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef timmmmm het volgende:
Ditquote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef timmmmm het volgende:
Schrijnend
AZ in 2007 is ook een goeie. Verliezen van Excelsior en je kampioenschap verspelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
nee want bij gelijkspel wint Trump alsnog, dus die speech kan nu wel komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:27 schreef MakkieR het volgende:
Ze houden het wel spannend met hun 269 kiesmannen lol
Da's fijn...... weet ze ook eens hoe dat voelt.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:20 schreef MakkieR het volgende:
Clinton denkt dat de verkiezingen "Rigged" zijn
maar 4 jaar hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 08:28 schreef Ingolstadt het volgende:
Ach jongens, het duurt maar vier jaar.
Jij bent de enige die telkens moeilijk doetquote:Op woensdag 9 november 2016 08:28 schreef Ingolstadt het volgende:
Elke keer als ze wat wil zeggen: Dionne, moment, ik moet je even onderbreken...quote:
Natuurlijk niet. Slechts verder aanwakkeren.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:26 schreef Re het volgende:
ik had graag clinton zien winnen maar als je niet kan winnen van deze clown dan verdien je het ook niet, ik hou mijn hart vast hoe trump de polarisatie gaat stoppen
100 keer liever Pence dan Kaine.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:27 schreef Jano9 het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Trump wint, maar zijn vp Pence is toch een engerd eerste klas? Met Trump heb ik weinig moet, alleen die enge fundamentalisten rondom hem bah.
Ik probeer ons een beetje te troosten.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die telkens moeilijk doet
En dan zien we dat Trump eigenlijk best wel meevalt als president en krijgt ie nog vier jaar (of zetten de Democraten er weer een waardeloze kandidaat tegenover).quote:Op woensdag 9 november 2016 08:28 schreef Ingolstadt het volgende:
Als je de popular vote wint maar de kiesmannen verliest, kan je niet zeggen dat het bozar slecht is hoor. Er zijn verkiezingen die met grote verschillen gewonnen zijn en waar je de tegenkandidaat dus als bizar slecht kan betitelen, maar dat gaat hier niet op.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik heb het hier al vaker geroepen hoe bizar het is hoe slecht Clinton pollde tegenover Trump (zelfs al stond ze voor), in de praktijk was het dus NOG slechter!
Steeds werd ik weggelachen.
Ach ja.
Pics or it didn't happenquote:
Met je eens, erg sterk is ze niet nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef timmmmm het volgende:
Schrijnend
tattooquote:Op woensdag 9 november 2016 08:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben AZ supporter, en nee niet met die Tatoo
Volgens mij januari pas.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:30 schreef Fokker89 het volgende:
Wanneer kan Trump eigenlijk intrekken, is dat meteen morgen bij wijze van? Of is er nog een korte termijn dat Obama er zit?
Ze faalt op alle fronten.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef timmmmm het volgende:
Schrijnend
Januariquote:Op woensdag 9 november 2016 08:30 schreef Fokker89 het volgende:
Wanneer kan Trump eigenlijk intrekken, is dat meteen morgen bij wijze van? Of is er nog een korte termijn dat Obama er zit?
Wie is ons? En waarom moeten we worden? Alsof Clinton zo'n enorm goede keus is.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:29 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ik probeer ons een beetje te troosten.
Inauguratie is altijd op 20 januari.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:30 schreef Fokker89 het volgende:
Dat zou een puur genot zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 08:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel krijgen we nu de meest capabele Attorney General ooit.
[ afbeelding ]
RIGGEDquote:Op woensdag 9 november 2016 08:31 schreef Refragmental het volgende:
Pennsylvania!
Wtf is daar aan de hand. Gebeuren erg vreemde dingen daar.
Ja, Clinton is beter dan Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie is ons? En waarom moeten we worden? Alsof Clinton zo'n enorm goede keus is.
Ze was al wel gekleed op een grafstemming.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:30 schreef MakkieR het volgende:
Dionne gaat straks lepeltje lepeltje achter de scherm
Build a wall around hollywoodquote:
Vertel?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:31 schreef Refragmental het volgende:
Pennsylvania!
Wat een enge kop heeft deze gastquote:Op woensdag 9 november 2016 08:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel krijgen we nu de meest capabele Attorney General ooit.
[ afbeelding ]
Jij hebt gelijk maar het is slechts een deel van de waarheid. Zoals je laatst zag toen Obama een vraag kreeg over Dakota (bedrijven die de wet overtreden, politie-agenten en soldaten die de wet overtreden, grote milieuschade, de politie die de bedrijven beschermt en de burgers mishandelt, van hen steelt, insuline onthoudt van een gearresteerde diabetespatiënt etc>), hij zat onderuitgezakt en zei: "We'll let it play out". Eerder had hij belooft zijn wandelschoenen aan te trekken en mee te staken indien het nodig zou zijn. Deed hij het? Nee.quote:
Behalve vandaag.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:32 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ja, Clinton is beter dan Trump.
Jij bent er zo 1 die over implosiebommen begint wanneer we geen verdrag tekenen met Oekraine.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:31 schreef DustPuppy het volgende:
We krijgen nu wel een periode van 4 jaar waarbij de VS compleet naar de puinpoeier gaat en we kunnen luisteren naar een koor aan "I told you so" roepers.
Ergens ook wel lekker.
Je bent in de war met Transsylvanië?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:31 schreef Refragmental het volgende:
Pennsylvania!
In Pennsylvania zijn de gereporte precincts gedropped van 98,9% naar 89%.quote:
Trump heeft Pennsylvania gewonnenquote:Op woensdag 9 november 2016 08:31 schreef Refragmental het volgende:
Pennsylvania!
Nee dat niet. Had het meer over de economische schade.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent er zo 1 die over implosiebommen begint wanneer we geen verdrag tekenen met Oekraine.
En nu gaan we het uren hebben over de popular vote...quote:
Nou nee dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Trump heeft Pennsylvania gewonnen
nu welquote:Op woensdag 9 november 2016 08:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bij de Nos zegt nog niemand iets, hoor?
Die heeft hij toch ook gewonnen?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En nu gaan we het uren hebben over de popular vote...
Nee, die willen nog geloven dat het allemaal niet waar is.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks neequote:Op woensdag 9 november 2016 08:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
watquote:Op woensdag 9 november 2016 08:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nou nee dus.
Gereporte precincts van 98,9% naar 89%.
Die komt er vast welquote:Op woensdag 9 november 2016 08:34 schreef Doublepain het volgende:
Zou mooi zijn als Putin een felicitatiefilmpje maakt
Bedankt Hansquote:Op woensdag 9 november 2016 08:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:
http://www.politico.com/2016-election/results/map/president
Wisonsin vrijwel zeker Trump, dus Trump is voor 99% winnaar.
Maar wel een briljant politicus, topadvocaat voor wie de wet heilig is gecombineerd met een absurde feitenkennis en snel analytisch vermogen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een enge kop heeft deze gast
Mensen zijn het establishment júíst zo zat door Obama. Acht jaar geleden dachten ze eindelijk iets anders te krijgen. De beloofde change. En Obama bleek weer eeanndere establishment partijbons te zijn. Die change is niet gekomen. Obamacare is een flop. De economie is weer aangetrokken maar Joe the Plumber is het op achteruit gegaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk maar het is slechts een deel van de waarheid. Zoals je laatst zag toen Obama een vraag kreeg over Dakota (bedrijven die de wet overtreden, politie-agenten en soldaten die de wet overtreden, grote milieuschade, de politie die de bedrijven beschermt en de burgers mishandelt, van hen steelt, insuline onthoudt van een gearresteerde diabetespatiënt etc>), hij zat onderuitgezakt en zei: "We'll let it play out". Eerder had hij belooft zijn wandelschoenen aan te trekken en mee te staken indien het nodig zou zijn. Deed hij het? Nee.
Ja, Obama wordt afgestraft voor 8 jaar lang nep-progressief zijn en een lafaard zijn. Wat ook meespeelt is dat mensen het establishment zat zijn, zo erg dat ze nog liever op een gruwelijk iemand zoals Trump stemmen dan op Hillary Rodham Corrupt en haar clubje. Mensen willen dat de partij weer van de progressieve mensen en de liberals wordt in plaats van de neoliberalen en neoconservatieven..
Dit moment had ik een half uur geleden...quote:Op woensdag 9 november 2016 08:35 schreef MagicIsland1 het volgende:
net wakker.
what de fuck. what de fuck. what de fuck...
Dat is wel een baasje.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Maar wel een briljant politicus, topadvocaat voor wie de wet heilig is gecombineerd met een absurde feitenkennis en snel analytisch vermogen.
Zijn verhoren zijn een genot, hij is echt een terminator.
Dat begrijp ik nooit als mensen dat roepen. Wat heb jij eraan gedaan? Geflyerd?quote:
Thanks. Vanavond thuis eens kijkenquote:Op woensdag 9 november 2016 08:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Maar wel een briljant politicus, topadvocaat voor wie de wet heilig is gecombineerd met een absurde feitenkennis en snel analytisch vermogen.
Zijn verhoren zijn een genot, hij is echt een terminator.
Wel meer dan 4 jaar ga je hier last van hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:31 schreef DustPuppy het volgende:
We krijgen nu wel een periode van 4 jaar waarbij de VS compleet naar de puinpoeier gaat en we kunnen luisteren naar een koor aan "I told you so" roepers.
Ergens ook wel lekker.
Net als Wasila Hachchiquote:Op woensdag 9 november 2016 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nooit. Wat heb jij eraan gedaan? Geflyerd?
Correct, Pennsylvania nog niet maar het is wel voorbij, in voldoende staten kan hij niet meer worden ingehaald. Hij wordt de president, no doubt.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nou nee dus.
Gereporte precincts van 98,9% naar 89%.
We zijn opgebleven.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks gedaan joh, kleine gek.
Wie zegt dat er gehackt is?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:34 schreef MakkieR het volgende:
wat je met een beetje hacken wel niet kunt doen haha thx wikileaks
quote:
JAAA geweldig hè???!!!!quote:Op woensdag 9 november 2016 08:35 schreef MagicIsland1 het volgende:
net wakker.
what de fuck. what de fuck. what de fuck...
Eerlijk is eerlijk als het aan Romney had gelegen was Joe The Car Mechanic zn baan ook kwijt geweest terwijl het nu best wel weer lekker gaat met de Amerikaanse autobedrijven.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen zijn het establishment júíst zo zat door Obama. Acht jaar geleden dachten ze eindelijk iets anders te krijgen. De beloofde change. En Obama bleek weer eeanndere establishment partijbons te zijn. Die change is niet gekomen. Obamacare is een flop. De economie is weer aangetrokken maar Joe the Plumber is het op achteruit gegaan.
Daar zijn mensen pissig over. Uzicht op wat beters wat een grote deceptie bleek. Gaat over 4-8 jaar niet beter zijn
Ja we moeten politiek nu maar als entertainment zien met Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 08:33 schreef Scrummie het volgende:
JAAAA NU BREAK PUSH NU IS HET OFFICIEEL TOETERTJES KNOTSGEK EREDIVSIIE LIVE
Deze is ook genot.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks. Vanavond thuis eens kijken
Ga eens werken schavuit!quote:
Pas 20 januari.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:39 schreef Scrummie het volgende:
Wel tof dat Amerika weer great is nu.
Heb je je Engels nog doorgenomen?quote:
Natuurlijk, Romney is ook deel van die gevestigde orde. Trump niet, volgens de mensen. Daar werd zelfs door zijn eigen partij afstand van genomen. Die is onafhankelijk van het grote geld volgens de mensen. etc etcquote:Op woensdag 9 november 2016 08:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk als het aan Romney had gelegen was Joe The Car Mechanic zn baan ook kwijt geweest terwijl het nu best wel weer lekker gaat met de Amerikaanse autobedrijven.
Heb je nou al iemand gevonden die Rutte neer wil steken?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo mooi en dan nu Rutte nog en dan hier eens de straat aanvegen
FOXMUZIEKJEquote:Op woensdag 9 november 2016 08:33 schreef Scrummie het volgende:
JAAAA NU BREAK PUSH NU IS HET OFFICIEEL TOETERTJES KNOTSGEK EREDIVSIIE LIVE
Senaat, ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:40 schreef MagicIsland1 het volgende:
Hebben de republikeinen nou ook de andere 2 afdelingen gepakt?
Ben ff de naam kwijt. huis van afgevaardigen? en die andere?
Dat rijmt nietquote:Op woensdag 9 november 2016 08:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
RING DING DING WE HEBBEN EEN NIEUWE PRESIDENT
Senaat. En ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:40 schreef MagicIsland1 het volgende:
Hebben de republikeinen nou ook de andere 2 afdelingen gepakt?
Ben ff de naam kwijt. huis van afgevaardigen? en die andere?
Roasted.quote:
Uncle Toms.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:43 schreef StephanL het volgende:
Ik zag net ook een donker iemand bij de Trump aanhangers. Die zijn er net zo.
Michigan zie ik ook nog wel gaan als alles binnen is.quote:
Ik ben vooral benieuwd wat hij nu met zijn bedrijven gaat doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:44 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie Trump er wel voor aan om over een jaar ofzo te zeggen: "boys, het was leuk maar ben er wel klaar mee... ik ga iets anders doen!"
Landslide!quote:Op woensdag 9 november 2016 08:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Michigan zie ik ook nog wel gaan als alles binnen is.
+27 dan. Komt hij op 303
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:43 schreef StephanL het volgende:
Ik zag net ook een donker iemand bij de Trump aanhangers. Die zijn er net zo.
18 jarige denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:44 schreef BalotelliFan het volgende:
zijn er echt mensen die blij zijn door deze uitslag![]()
![]()
![]()
Nee joh, dat denken ze maar.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:44 schreef BalotelliFan het volgende:
![]()
![]()
Nee, er hebben alleen vele miljoenen op hem gestemdquote:Op woensdag 9 november 2016 08:44 schreef BalotelliFan het volgende:
![]()
![]()
Goede gifquote:
hier op fokquote:Op woensdag 9 november 2016 08:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, er hebben alleen vele miljoenen op hem gestemd
Of hij moet haar doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:46 schreef raptorix het volgende:
Duurt even The Donald moet even zijn haar doen.
Fixedquote:Op woensdag 9 november 2016 08:46 schreef raptorix het volgende:
Duurt even The Donald moet even zijn haar doen vinden.
Er hebben vele miljoenen Amerikanen op hem gestemd, maar hier zou er niemand zijn die er blij mee is?quote:
fixedquote:Op woensdag 9 november 2016 08:46 schreef raptorix het volgende:
Duurt even The Donald moet even zijn haar opzetten
Ik kwam.quote:
Ik maak me niet zo heel veel zorgen. Soms is verandering goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er hebben vele miljoenen Amerikanen op hem gestemd, maar hier zou er niemand zijn die er blij mee is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |