Neem je een paar steentjes mee?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:22 schreef KoosVogels het volgende:
Binnenkort namelijk vakantie in Mexico
Hij lijkt hier een beetje op iemand die intern zit.quote:
Die Clinton support zijn allemaal (melk)weg.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:23 schreef Doublepain het volgende:
Zijn er nog livebeelden van de melkweg? haha
Duitsland wil vluchtelingen terugsturen en nu blijkt dat de VS voor meer dan de helft uit racisten bestaat. Wat denk je Koos? Moeten we Duitsland en de VS nu boycotten?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:22 schreef KoosVogels het volgende:
Hopen dat de koersen van de peso en de dollar blijven dalen. Binnenkort namelijk vakantie in Mexico
ben je moslim?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef Ludachrist het volgende:
Ik hoop dat ik Amerika nog binnen komen in februari.
Het huis bepaalt en die zijn op de hand van de Republikeinen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef franklop het volgende:
Kan toch ook nog gelijk worden (in een niet realistisch geval) als Trump Alaska pakt en Hilary de rest?
Wat wordt er uberhaupt in zo'n geval gedaan? Popular vote?
Het huis beslist danquote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef franklop het volgende:
Kan toch ook nog gelijk worden (in een niet realistisch geval) als Trump Alaska pakt en Hilary de rest?
Wat wordt er uberhaupt in zo'n geval gedaan? Popular vote?
Ook de down ballots fors verloren.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef timmmmm het volgende:
Is er in de recente geschiedenis een genantere verliezer geweest dan Clinton?
Eerst 8 jaar geleden de voorverkiezingen verliezen, dit jaar alleen van Sanders kunnen winnen door partijdigheid van de too en nu verliezen tegen de slechtste Republikeinse kandidaat in tijden.
Schrijnend
Ajax; uit verliezen bij de Graafschap en je kampioenschap verspelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:24 schreef timmmmm het volgende:
Is er in de recente geschiedenis een genantere verliezer geweest dan Clinton?
Dat was me ook een kutwijf zeg, genot.quote:
Gelijkspelquote:Op woensdag 9 november 2016 08:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ajax; uit verliezen bij de Graafschap en je kampioenschap verspelen.
Sow koekoek.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ajax; uit verliezen bij de Graafschap en je kampioenschap verspelen.
Net als de Brexit en in Nederland het referendum. Het is wel duidelijk hoe men er over denkt. Fuck you.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:20 schreef skysherrif het volgende:
Dat trump heeft gewonnen is gewoon zo onwerkelijk ik kan het nog steeds niet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |