SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump is net bij zijn feestje aangekomen. Ik gok dus op 08:30 (Ned tijd) - 2:30 New Yorkquote:Op woensdag 9 november 2016 08:19 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hoe lang duurt het nog tot die tot winnaar wordt verklaard en een speech houdt?
Serieus of sarcastisch?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Trump is net bij zijn feestje aangekomen. Ik gok dus op 08:30 (Ned tijd)
Uiteraard.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:20 schreef MakkieR het volgende:
Clinton denkt dat de verkiezingen "Rigged" zijn
Gaat ook niet gebeuren want dan is ie 80% van zijn eigen partij kwijt.quote:
Serieus. Trump kwam net met toeters en bellen aan.quote:
Nog niet maar kan bijna niet meer mis gaanquote:Op woensdag 9 november 2016 08:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Op dit moment komt er weinig meer bij me binnen. Is het al officieel?
Bij CNN hebben ze opeens geen interesse meer voor de uitslagen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nog niet maar kan bijna niet meer mis gaan
Overigens grappig om te weten, op het moment dat de president iets overkomt, zweren ze als een bezetene direct de vice president in, toen Kennedy werd doodgeschoten is de vice president letterlijk in de Air Force one beedigd, is nog een foto van waar zelfs het bloed van de president nog op het jurkje van Jackie te zien is.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan wordt zn running mate president...
Volgend jaar in mijn dooienlijstje.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:21 schreef Zorro het volgende:
Is er al een poll wie de datum van de aanslag op Trump het best voorspelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |