De democraten zijn een kei in projectie.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:13 schreef MakkieR het volgende:
Clinton is een slechte verliezer door niet gewoon te wachten tot de uitslag bekend is, het niet accepteren van je verlies, dat was ook nog een grote punt tegen Trump, hoe ironisch dit allemaal
twitter:Telegraph twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:50:56Tears in the eyes of Clinton supporters... The mood at Clinton HQ has been described as more of a wake than an… https://t.co/JZ8pFd2rRy reageer retweet
Natuurlijk gaat hij speechen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:12 schreef Moira. het volgende:
Voor zover ik nu begrijp gaat Trump ook niet speechen dus?
Had ik gewoon 3 uur geleden al kunnen gaan slapen![]()
Nee, maar twee waardloze kandidaten, alleen Clinton nog een beetje meer waardeloos plus een achterban die ik graag zie huilenquote:Op woensdag 9 november 2016 08:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Trump staat voor jouw gewenste kleine overheid?
hij wacht denk ik gewoon wel de uitslag afquote:Op woensdag 9 november 2016 08:15 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hij speechen.
Verstandig, anders sta je ook zo voor lul.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:15 schreef MakkieR het volgende:
[..]
hij wacht denk ik gewoon wel de uitslag af
Nee, het is eigenlijk niet meer te doen had ik uitgerekend. Of ik reken foutquote:Op woensdag 9 november 2016 08:15 schreef Refragmental het volgende:
Overigens, er wordt nu heel hard gejuiched. Maar theoretisch kan Clinton nog steeds winnen
twitter:EastwoodUSA twitterde op woensdag 09-11-2016 om 01:44:14C'mon Florida come to Pepe! #ElectionNight https://t.co/brfLo9mKgu reageer retweet
Hahaha wtf!quote:Op woensdag 9 november 2016 08:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Voor mij blijft dit het hoogtepunt van de nacht.
Clint Eastwood is gewoon een 4chan shitposter.[ afbeelding ]twitter:EastwoodUSA twitterde op woensdag 09-11-2016 om 01:44:14C'mon Florida come to Pepe! #ElectionNight https://t.co/brfLo9mKgu reageer retweet
Prima hoor. Niet het einde van de wereld. Zal wel loslopen allemaal.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
HOI KOOS hoe gaat het met je ?
Clintquote:Op woensdag 9 november 2016 08:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Clint Eastwood is gewoon een 4chan shitposter.[ afbeelding ]twitter:EastwoodUSA twitterde op woensdag 09-11-2016 om 01:44:14C'mon Florida come to Pepe! #ElectionNight https://t.co/brfLo9mKgu reageer retweet
fakequote:Op woensdag 9 november 2016 08:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Bij Fox News zeggen ze dat het nog wel even gaat duren voor het officeel gecalled wordt en het is daar dan al diep in de nacht (nu al 2am), en dat het meer aandacht krijgt als hij dat gewoon morgenochtend doet, wanneer mensen wakker zijn en weer achter de buis zitten.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:15 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hij speechen.
twitter:Nate_Cohn twitterde op woensdag 09-11-2016 om 07:49:03Clinton suffered her biggest losses in the places where Obama was strongest among white voters. It's not a simple racism story reageer retweet
Die was er niet want toen duurde het weken voordat Florida bekend was...quote:Op woensdag 9 november 2016 08:12 schreef MakkieR het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk met George W. Bush en Al gore met de verlies speech?
Dat is 1 ding waar ik sowieso blij mee ben inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2016 08:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima hoor. Niet het einde van de wereld. Zal wel loslopen allemaal.
Bovendien wonen wij niet in de VS, godzijdank.
Denken dat dit alleen Henks, Ingrids en tokkies zijn, is erg naïef. Ook die mensen natuurlijk, maar een veel grotere groep.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoe staat het met je tokkies/henk en ingrid framing bij Wilders aanhang?
Uhm, zeg Tinus. Ik weet niet naar welke verkiezingsspeeches jij gekeken hebt, maar...quote:Op woensdag 9 november 2016 08:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Navo niet meer ondersteunen?? Wat. Dat heeft hij nooit gezegd. Net zo min als alle Mexican eruit.
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Clinton wacht tot ze gearresteerd wordt door Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 08:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Misschien blijft Clinton wel op haar hotelkamer omdat ze ingestort is en het fysiek niet meer op kan brengen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Al Gore gaf pas in december zijn verlies toe.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:12 schreef MakkieR het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk met George W. Bush en Al gore met de verlies speech?
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dan wordt zn running mate president...quote:Op woensdag 9 november 2016 08:12 schreef FritsFlits het volgende:
Wat nou als Trump zegt "Dikke doei"? Wint Clinton dan alsnog of komen er nieuwe verkiezingen?
Die weet precies wat er in die emails stond en zit nu in haar jet naar Ecuador.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Misschien blijft Clinton wel op haar hotelkamer omdat ze ingestort is en het fysiek niet meer op kan brengen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
De democraten nu:
[ afbeelding ]
Ook dat is verkiezingsspraak.. ik geloof daar vrij weinig vanquote:
Bill Clinton:quote:Op woensdag 9 november 2016 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
De democraten nu:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |