Dat ontken ik nergens. Maar ik geef het alleen aan.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
En waar ze Trump hard op aanvielen.
Beeetje hypocriet, niet?
Maar misschien zijn clinton aanhangers wel voor haar omdat ze begaan zijn met het klimaat? Is dat dan zo erg?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is heerlijk omdat ik Clinton haat.
twitter:Joysofnature twitterde op woensdag 09-11-2016 om 07:51:00De aarde was al ziek. De wereld nu ook #ElectionDay reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:10 schreef Sunri5e het volgende:
Dit soort tweets!
twitter:Joysofnature twitterde op woensdag 09-11-2016 om 07:51:00De aarde was al ziek. De wereld nu ook #ElectionDay reageer retweet
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 09-11-2016 om 08:10:11Weet je nog hoe woedend Hillary was dat Trump had gezegd mogelijk de uitslag niet te aanvaarden? reageer retweet
quote:
Hoe staat het met je tokkies/henk en ingrid framing bij Wilders aanhang?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom vinden veel Trump-aanhangers hier dit zo heerlijk vanwege de pijn van Clinton-supporters? Dat vind ik een beetje negatieve insteek eigenlijk
Dus ze is van het type: once you go black .....quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:11 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 09-11-2016 om 08:10:11Weet je nog hoe woedend Hillary was dat Trump had gezegd mogelijk de uitslag niet te aanvaarden? reageer retweet
Als je dit topic volgt weet je dat al, knap van je.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
NPO
"trump deed het beter dan verwacht in de peilingen"
NO SHIT SHERLOCK
Heb jij naar een andere NOS gekeken dan ik de laatste dagen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:11 schreef Klopkoek het volgende:
Geweldig! Ik had al een voorgevoel de laatste dagen toen de NOS en WNL opvallend sympathiek en positief waren over Trump. Alsof ze meer wisten.
EU moet ook voor zichzelf gaan. Europese landen afzonderlijk niet natuurlijk, dat zou wel uitzonderlijk dom zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 08:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is nogal een tegenstrijdige opmerking.
Ieder voor zich, maar wel een gezamelijk leger. Hoe zie je dat voor je?
Ze gaat het niet doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:09 schreef skysherrif het volgende:
Op CNN zijn ze best outraged over het feit dat ze geen speech gaat doen waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |