De schermen stonden daar blijkbaar al een tijdje uit dus niet iedereen zal weten hoe groot de faal intussen wasquote:Op woensdag 9 november 2016 08:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hij stuurt de democraten naar huis
Hahahaha ja kut!quote:Op woensdag 9 november 2016 08:03 schreef Windhapper het volgende:
Wel jammer van Podesta, die man ging ons vertlelen over buitenaardse intelligentie en alles.
ja beetje hypocriet inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:04 schreef L3gend het volgende:
Wel slecht dit, ze moet gewoon haar verlies erkennen
Trump werd er zo op aangevallen toen hij zei dat hij dat niet zou doenquote:Op woensdag 9 november 2016 08:04 schreef L3gend het volgende:
Wel slecht dit, ze moet gewoon haar verlies erkennen
mensen met een baan posten nuquote:Op woensdag 9 november 2016 08:04 schreef Doublepain het volgende:
De nachtploeg is compleet weggevaagd zie ik
meer legers naar isis, navo niet meer ondersteunen, Mexicanen het land uit willen trappen, tegen handelsverdragen zijn, energieakkoorden niet honoreren, nucleair weer gaan rommelen etc? Lijkt me allemaal de wereld niet echt stabiliseren...quote:Op woensdag 9 november 2016 08:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Bron of enige onderbouwing voor die beweringen?
Nee ik ben er nog.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:04 schreef Doublepain het volgende:
De nachtploeg is compleet weggevaagd zie ik
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
De schermen stonden daar blijkbaar al een tijdje uit dus niet iedereen zal weten hoe groot de faal intussen was
Vandaar het initiële gejuich
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |