Kijk nog eensquote:Op woensdag 9 november 2016 05:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens CNN nog 2.200 stemmen voor
quote:Op woensdag 9 november 2016 05:10 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk werd dit scenario al voorspeld tijdens de primary's. Toen al gaven de polls een kleine overwinning voorTrump aan als het Trump vs Clinton zou worden.
Laat ik het erop houden dat hij pissed is, erg pissed.quote:
Die hoeven we inderdaad niet meer serieus te nemen. Ook 538 niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat al die betweters hier (Monolith voorop) maandenlang riepen dat het een landslide-overwinning zou worden voor HC, zelfs deze week nog, omdat de polls het voorspelden. Tal van mensen hadden hier gewaarschuwd dat die polls niet zaligmakend zijn, dat de opkomst ook telt, dat mensen hun middelvinger willen opsteken naaar HC etc.
Die mensen werden hier uitgelachen en weggehoond. Just saying.
Arme Sofie...twitter:SofievandenEnk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:19:53Het gaat gebeuren hoor. Trump wordt president. reageer retweet
Waarschijnlijk ergens heel erg hoog in een ivoren toren.quote:
Waar moet ik haar van kennen?quote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Arme Sofie...twitter:SofievandenEnk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:19:53Het gaat gebeuren hoor. Trump wordt president. reageer retweet
Wekenlang dé Amerika-deskundige van Pauwquote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tv.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar moet ik haar van kennen?
De nacht van Trump?quote:Op woensdag 9 november 2016 05:11 schreef Ryan3 het volgende:
Apart hč. Deze avond gaat wel de boeken in iig.
geef eens een voorbeeldquote:Op woensdag 9 november 2016 05:11 schreef byah het volgende:
[..]
ook maar de berichtgeving is de afgelopen jaren zeer suggestief geweest
Over boerenland gesproken, het(/de?) county van onze eigen Dr. Pol lijkt met vrij grote overmacht door Trump te worden gewonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar zoveel inwoners heeft detroit niet meer (~700k). En van wat er woont is 95% zwart (en dus tegen trump). Dus detroit zal blauw blijven uitslaan, maar al het boerenland voor trump.
Het gaat de goede kant op.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wie is de Molquote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pro Hillary kutje die altijd bij PAUW zit.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef Alxander het volgende:
STOP DE PERSEN OREGON NAAR CLINTON!!!!!!!!!!
Hoi Jan.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Over boerenland gesproken, het(/de?) county van onze eigen Dr. Pol lijkt met vrij grote overmacht door Trump te worden gewonnen.
[ afbeelding ]
oh dat kijk ik nooitquote:Op woensdag 9 november 2016 05:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Pro Hillary kutje die altijd bij PAUW zit.
Nee, staten die al bekend waren waarvan die voor Clinton zouden kiezen zijn binnengekomen. Trump gaat het halen.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef markvanrinsum het volgende:
trump gaat het weggeven ?
[ afbeelding ]
Bedankt Hans!quote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef topdeck het volgende:
Trump wins:
Alabama
Arkansas
Florida
Idaho
Indiana
Kansas
Kentucky
Louisiana
Mississippi
Missouri
Montana
Nebraska
North Carolina
North Dakota
Ohio
Oklahoma
South Dakota
South Carolina
Tennessee
Texas
West Virginia
Wyoming
Electoral vote total: 217/270
Clinton wins:
California
Colorado
Connecticut
Delaware
Hawaii
Illinois
Maryland
Massachusetts
New Jersey
New Mexico
New York
Oregon
Rhode Island
Vermont
Virginia
Washington
Washington DC
Electoral vote total: 209/270
Dat was toch onze deskundigequote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nee, zoveel geeft hij er niet om.quote:
vergeet dwdd nietquote:Op woensdag 9 november 2016 05:13 schreef skysherrif het volgende:
jongens morgen gaan we mot zon grote smile kijken naar RTL late night en Pauw
zinin
En DWDDquote:Op woensdag 9 november 2016 05:13 schreef skysherrif het volgende:
zinin
Vind je dit raar?quote:Op woensdag 9 november 2016 05:13 schreef L3gend het volgende:
Is wel ongeloofelijk, Clinton doet het beter in de suburbs en de swing areas, maar ze wordt compleet volledig afgeslacht in rural areas
Toen was Fylax een babyquote:Op woensdag 9 november 2016 05:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sws heel aparte nacht. In november 2000 was ik nog niet op FOK!.
Wie?quote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Neejoh, ik ga naar Truckfightersquote:Op woensdag 9 november 2016 05:13 schreef skysherrif het volgende:
zinin
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat al die betweters hier (Monolith voorop) maandenlang riepen dat het een landslide-overwinning zou worden voor HC, zelfs deze week nog, omdat de polls het voorspelden. Tal van mensen hadden hier gewaarschuwd dat die polls niet zaligmakend zijn, dat de opkomst ook telt, dat mensen hun middelvinger willen opsteken naaar HC etc.
Die mensen werden hier uitgelachen en weggehoond. Just saying.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |