Wie is de Molquote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar moet ik haar van kennen?
Pro Hillary kutje die altijd bij PAUW zit.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar moet ik haar van kennen?
quote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef Alxander het volgende:
STOP DE PERSEN OREGON NAAR CLINTON!!!!!!!!!!
Hoi Jan.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Over boerenland gesproken, het(/de?) county van onze eigen Dr. Pol lijkt met vrij grote overmacht door Trump te worden gewonnen.
[ afbeelding ]
oh dat kijk ik nooitquote:Op woensdag 9 november 2016 05:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Pro Hillary kutje die altijd bij PAUW zit.
Nee, staten die al bekend waren waarvan die voor Clinton zouden kiezen zijn binnengekomen. Trump gaat het halen.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef markvanrinsum het volgende:
trump gaat het weggeven ?
[ afbeelding ]
Bedankt Hans!quote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef topdeck het volgende:
Trump wins:
Alabama
Arkansas
Florida
Idaho
Indiana
Kansas
Kentucky
Louisiana
Mississippi
Missouri
Montana
Nebraska
North Carolina
North Dakota
Ohio
Oklahoma
South Dakota
South Carolina
Tennessee
Texas
West Virginia
Wyoming
Electoral vote total: 217/270
Clinton wins:
California
Colorado
Connecticut
Delaware
Hawaii
Illinois
Maryland
Massachusetts
New Jersey
New Mexico
New York
Oregon
Rhode Island
Vermont
Virginia
Washington
Washington DC
Electoral vote total: 209/270
Dat was toch onze deskundigequote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Arme Sofie...twitter:SofievandenEnk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:19:53Het gaat gebeuren hoor. Trump wordt president. reageer retweet
Nee, zoveel geeft hij er niet om.quote:
vergeet dwdd nietquote:Op woensdag 9 november 2016 05:13 schreef skysherrif het volgende:
jongens morgen gaan we mot zon grote smile kijken naar RTL late night en Pauw
zinin
En DWDDquote:Op woensdag 9 november 2016 05:13 schreef skysherrif het volgende:
jongens morgen gaan we mot zon grote smile kijken naar RTL late night en Pauw
zinin
Vind je dit raar?quote:Op woensdag 9 november 2016 05:13 schreef L3gend het volgende:
Is wel ongeloofelijk, Clinton doet het beter in de suburbs en de swing areas, maar ze wordt compleet volledig afgeslacht in rural areas
Toen was Fylax een babyquote:Op woensdag 9 november 2016 05:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sws heel aparte nacht. In november 2000 was ik nog niet op FOK!.
Wie?quote:Op woensdag 9 november 2016 05:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Arme Sofie...twitter:SofievandenEnk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:19:53Het gaat gebeuren hoor. Trump wordt president. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |