Heeft zojuist de oorlog verklaard aan de DNC.quote:
Canada is dan ook een veel mooier land om in te wonen dan de VSquote:Op woensdag 9 november 2016 05:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
Nu gaan al die Democraten verhuizen naar Canada.![]()
Ja, het is wel gek iig.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:08 schreef Gorraay het volgende:
Na Brexit en deze verkiezingen vraag ik me af waarom de MSM het publiek maar blijft bestoken met die waardeloze peilingen...
quote:Op woensdag 9 november 2016 05:08 schreef Nober het volgende:
Trump wins:
Alabama
Arkansas
Florida
Idaho
Indiana
Kansas
Kentucky
Louisiana
Mississippi
Missouri
Montana
Nebraska
North Dakota
Ohio
Oklahoma
South Dakota
South Carolina
Tennessee
Texas
West Virginia
Wyoming
Electoral vote total: 202/270
Clinton wins:
California
Colorado
Connecticut
Delaware
Hawaii
Illinois
Maryland
Massachusetts
New Jersey
New Mexico
New York
Oregon
Rhode Island
Vermont
Virginia
Washington
Washington DC
Electoral vote total: 209/270
CLINTON COMEBACK!
quote:Op woensdag 9 november 2016 05:08 schreef Gorraay het volgende:
Na Brexit en deze verkiezingen vraag ik me af waarom de MSM het publiek maar blijft bestoken met die waardeloze peilingen...
Dat zouden de democraten toch nooit aan het toeval hebben overgelaten, zou je denken.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewonnen ondanks de election fraud
welke kant staat Cenk?quote:
Ja, wel opvallend.quote:
je bedoelt de opinieleilers denk ik?quote:Op woensdag 9 november 2016 05:07 schreef byah het volgende:
De media kan wel inpakken, tweede aanfluiting dit jaar
Op z'n Mr Garrisons, "vertrouw ons niet, wij deugen niet!1"quote:Op woensdag 9 november 2016 05:06 schreef Strani het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het Trump-kamp nou die 'rigged'-beschuldigingen gaat uitleggen. Het zal toch niet dat ze gelogen hebben?
In VS niet. Rood is van het bloed dat gaat vloeien.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:09 schreef Joezi het volgende:
[..]hoezo dat dan? rood is toch van communisme !!!!!!!!
Tuurlijk niet. Maar zoveel inwoners heeft detroit niet meer (~700k). En van wat er woont is 95% zwart (en dus tegen trump). Dus detroit zal blauw blijven uitslaan, maar al het boerenland voor trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:07 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je denkt dat al in die counties precies evenveel mensen wonen?
Vooral de subjectieve berichtgeving is kwalijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:08 schreef Gorraay het volgende:
Gaat me nog een puinhoop worden daar.twitter:baratunde twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:03:45Whatever happens, we have lost. Half this nation voted for white supremacy, sexual assault, and more. The Klan is happy. We should be sad. reageer retweet
Geweldig seizoen van SPquote:Op woensdag 9 november 2016 05:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op z'n Mr Garrisons, "vertrouw ons niet, wij deugen niet!1"
Hij heeft wel een punt.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gaat me nog een puinhoop worden daar.twitter:baratunde twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:03:45Whatever happens, we have lost. Half this nation voted for white supremacy, sexual assault, and more. The Klan is happy. We should be sad. reageer retweet
Mwa, bij Brexit werd wel duidelijk gemeld dat een referendum moeilijk te peilen was omdat er eigenlijk geen data was van een vorige keer om de peilingen mee te vergelijken. De peilingen voor deze verkiezingen hadden het wel beter moeten doen ja. Al kun je stellen dat Trump totaal nieuwe kiezers aanspreekt.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:08 schreef Gorraay het volgende:
En dan dit:quote:
he madquote:
RTquote:Op woensdag 9 november 2016 05:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat al die betweters hier (Monolith voorop) maandenlang riepen dat het een landslide-overwinning zou worden voor HC, zelfs deze week nog, omdat de polls het voorspelden. Tal van mensen hadden hier gewaarschuwd dat die polls niet zaligmakend zijn, dat de opkomst ook telt, dat mensen hun middelvinger willen opsteken naaar HC etc.
Die mensen werden hier uitgelachen en weggehoond. Just saying.
Apart hè. Deze avond gaat wel de boeken in iig.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat al die betweters hier (Monolith voorop) maandenlang riepen dat het een landslide-overwinning zou worden voor HC, zelfs deze week nog, omdat de polls het voorspelden. Tal van mensen hadden hier gewaarschuwd dat die polls niet zaligmakend zijn, dat de opkomst ook telt, dat mensen hun middelvinger willen opsteken naaar HC etc.
ook maar de berichtgeving is de afgelopen jaren zeer suggestief geweestquote:Op woensdag 9 november 2016 05:09 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
je bedoelt de opinieleilers denk ik?
Wil je nou een kleurplaat?quote:Op woensdag 9 november 2016 05:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |