SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan het rukken op de bank.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:12 schreef Brammess het volgende:
Waar zijn Trump en Clinton nu eigenlijk?
Fact-checking #riggedquote:Op woensdag 9 november 2016 02:11 schreef marcodej het volgende:
twitter:FBCSO twitterde op woensdag 09-11-2016 om 01:43:26Arrest: We can confirm 1 arrested for attempting to vote a second time. Claimed he worked for Trump and was testing the system. reageer retweet
Beide in New Yorkquote:Op woensdag 9 november 2016 02:12 schreef Brammess het volgende:
Waar zijn Trump en Clinton nu eigenlijk?
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidentialquote:Op woensdag 9 november 2016 02:13 schreef Frank_Underwood het volgende:
WAAR ZIEN JULLIE DE UITSLAGEN?!
VS is de politieagent van de wereldquote:Op woensdag 9 november 2016 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon zoveel boeit het niet wie president van de VS is. En Clinton wint sws wel
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidentialquote:Op woensdag 9 november 2016 02:13 schreef Frank_Underwood het volgende:
LINK AUB AUB PLSquote:Op woensdag 9 november 2016 02:13 schreef Frank_Underwood het volgende:
De meesten van de blauwen die ze binnenhaalde waren volgens mij wel verwacht.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:13 schreef Koffieplanter het volgende:
San Antonio was wel een verwachte blauwe.
CNNquote:Op woensdag 9 november 2016 02:13 schreef Frank_Underwood het volgende:
Houden zo, zou lachen zijn.quote:
Veel kiesmannen?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:13 schreef Anonymousz het volgende:
Een domme vraag waarom is ohio zo belangrijk?
Noem je hem nu een dikzak?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:13 schreef marcodej het volgende:
Als het om oppervlakte ging had Trump dik gewonnen.
CNNquote:Op woensdag 9 november 2016 02:13 schreef Frank_Underwood het volgende:
http://edition.cnn.com/election/resultsquote:Op woensdag 9 november 2016 02:13 schreef Frank_Underwood het volgende:
Ja, je verwacht het niet!quote:
FL real world.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:13 schreef MaJo het volgende:
Nog een keer: zijn dit nu exit polls of definitieve stemmen?
Ik zal hem er altijd en alleen daarom herinneren.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gerrie mag ik wel. Die ging toen eens helemaal janken bij Ajax. Beste fragment uit de geschiedenis van de NOS.
Dat zou onzin zijn. 1 persoon in Alaska kan dan de uitslag bepalen zeg maar. Terwijl daar vrijwel niemand woont.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:13 schreef marcodej het volgende:
Als het om oppervlakte ging had Trump dik gewonnen.
Die reactie van Philip op het einde ook, wat een vent.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:14 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik zal hem er altijd en alleen daarom herinneren.
"Zoek hulp Gerrie" Philip Freriks
http://www.nytimes.com/in(...)to-win-election.htmlquote:Op woensdag 9 november 2016 02:13 schreef Anonymousz het volgende:
Een domme vraag waarom is ohio zo belangrijk?
Welke bron gebruik jij? Ik zie 50kquote:
Nu: http://edition.cnn.com/election/results/states/florida#presidentquote:Op woensdag 9 november 2016 02:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke bron gebruik jij? Ik zie 50k
Nee? Linkje?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:15 schreef Poepz0r het volgende:
Robert De Niro gaat MAD worden als Trump wint. Iemand die filmpjes gezien?
Bel 'm ffquote:Op woensdag 9 november 2016 02:15 schreef Platinumgoat het volgende:
Trump pak Florida, North Carolina en Ohio please
Joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zou onzin zijn. 1 persoon in Alaska kan dan de uitslag bepalen zeg maar. Terwijl daar vrijwel niemand woont.
Exit polls denk ik, de definitieve stemmen moeten nog geteld worden, ook van Amerikanen die elders wonen in de wereldquote:Op woensdag 9 november 2016 02:13 schreef MaJo het volgende:
Nog een keer: zijn dit nu exit polls of definitieve stemmen?
Zet gewoon je zender op CNN en stop met klagen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
NOS laat stemmingen eens zien, debiele kutzender
We krijgen alleen kutfilmpjesquote:Op woensdag 9 november 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat. Godverdomme. Zijn er andere Nederlandse zenders die dit volgen live?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haal rustig ademquote:Op woensdag 9 november 2016 02:17 schreef Frank_Underwood het volgende:
ZIT AL 10 MINUTEN MET EEN TANDENBORSTEL IN MIJN MOND..... IK WIL HEM EVEN MIJN MOND SPOELEN MAAR FLORIDA IS TERING SPANNEND
Maar Dionne Stax is daar niet, maar een oude manquote:Op woensdag 9 november 2016 02:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet gewoon je zender op CNN en stop met klagen.
Sukkels iddquote:Op woensdag 9 november 2016 02:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die voor Trump juichen____!!!!!
twitter:Nate_Cohn twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:07:09How is Florida so close? Places like Daytona Beach (Volusia County). Trump up 9 in the early vote, Romney won by 1 reageer retweet
RTLZ?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat. Godverdomme. Zijn er andere Nederlandse zenders die dit volgen live?
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:17 schreef Frank_Underwood het volgende:
ZIT AL 10 MINUTEN MET EEN TANDENBORSTEL IN MIJN MOND..... IK WIL HEM EVEN MIJN MOND SPOELEN MAAR FLORIDA IS TERING SPANNEND
Ssst! We doen gewoon alsof het wel spannend is anders zijn we voor niks wakker.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:17 schreef marcodej het volgende:
Stel hij wint Florida. Dan is het nog steeds niet spannend.
Rond een uur of 3 waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 02:17 schreef trein2000 het volgende:
Ik wil zo naar bed hoelaat hebben we een realistisch beeld van de uitslag?
Geen idee. Ik vroeg het eerstquote:
Iddquote:Op woensdag 9 november 2016 02:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoef alleen Florida te weten dan kan ik slapen pff
NYT geeft m nu echt aan Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:18 schreef Moira. het volgende:
Clinton 100 (!) stemmen voorsprong in Florida met 87% stemmen binnen
TY. Die is iets accurater lijkt het.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu: http://edition.cnn.com/election/results/states/florida#president
Trump MOET Florida winnen, anders wordt het niet meer spannend.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:17 schreef trein2000 het volgende:
Ik wil zo naar bed hoelaat hebben we een realistisch beeld van de uitslag?
Er is idd iets op 12.quote:
Klopt... NorthCarolina moet hij er bij krijgen om het echt spannend te makenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:17 schreef marcodej het volgende:
Stel hij wint Florida. Dan is het nog steeds niet spannend.
23 cm.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:17 schreef Poepz0r het volgende:
FLIKKER TOCH OP MET DAT STATEMENT 1STE VROUW EN SHIT. Kansloos gedoe.
Je hoort toch ook niemand; TRUMP DE EERSTE MET 9 INCH?
heh, waarom?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NYT geeft m nu echt aan Trump.
Dat callen zal wel lukken maar in de kieswet van Florida zit een drempel voor een automatische recount, en die zou best nog wel eens gehaald kunnen worden vanavond.quote:
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:19 schreef Montov het volgende:
Ben ik nu de enige die niet elke minuut hyperventileer als er weer wat stemmen binnen komen?
Het is per staat gewoon een beetje afwachten.
Hahaha watquote:Op woensdag 9 november 2016 02:19 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
28 stemmen verschil, bizar.
Die durven met deze stand.quote:
Dan wordt Bernie Sanders president.quote:
Waar kijk je ouwe reus? Linkje?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:20 schreef Unites het volgende:
WOW!
Florida weer rood! Kijk dat verschil dan!
http://edition.cnn.com/election/results/states/floridaquote:Op woensdag 9 november 2016 02:20 schreef La_Moustache het volgende:
Waar zien jullie die verschillen in aantal stemmen, ik kijk ook bij the guardian maar zie dat niet?
https://puu.sh/sbvgW/03edd80ce9.pngquote:Op woensdag 9 november 2016 02:20 schreef La_Moustache het volgende:
Waar zien jullie die verschillen in aantal stemmen, ik kijk ook bij the guardian maar zie dat niet?
Met je muis op de kaart gaan staan.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:20 schreef La_Moustache het volgende:
Weet je toevallig binnen welke marge dat gebeurt?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Too close to call krijg je dan. Zie 2000.
`quote:Op woensdag 9 november 2016 02:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan wordt Bernie Sanders president.
hoeveel staat het dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:21 schreef PLAE@ het volgende:
Maar Florida boeit niet, de voorsprong van Clinton in NC en Ohio is gigantisch. Het is al gedaan
Tenzij Trump Pennsylvania pakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:21 schreef PLAE@ het volgende:
Maar Florida boeit niet, de voorsprong van Clinton in NC en Ohio is gigantisch. Het is al gedaan
Thanksquote:Op woensdag 9 november 2016 02:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/election/results/states/florida
Verpest de spanning nou nietquote:Op woensdag 9 november 2016 02:21 schreef PLAE@ het volgende:
0,5% van het aantal uitgebrachte stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Weet je toevallig binnen welke marge dat gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |