Er is idd iets op 12.quote:
Klopt... NorthCarolina moet hij er bij krijgen om het echt spannend te makenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:17 schreef marcodej het volgende:
Stel hij wint Florida. Dan is het nog steeds niet spannend.
23 cm.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:17 schreef Poepz0r het volgende:
FLIKKER TOCH OP MET DAT STATEMENT 1STE VROUW EN SHIT. Kansloos gedoe.
Je hoort toch ook niemand; TRUMP DE EERSTE MET 9 INCH?
heh, waarom?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NYT geeft m nu echt aan Trump.
Dat callen zal wel lukken maar in de kieswet van Florida zit een drempel voor een automatische recount, en die zou best nog wel eens gehaald kunnen worden vanavond.quote:
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:19 schreef Montov het volgende:
Ben ik nu de enige die niet elke minuut hyperventileer als er weer wat stemmen binnen komen?
Het is per staat gewoon een beetje afwachten.
Hahaha watquote:Op woensdag 9 november 2016 02:19 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
28 stemmen verschil, bizar.
Die durven met deze stand.quote:
Dan wordt Bernie Sanders president.quote:
Waar kijk je ouwe reus? Linkje?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:20 schreef Unites het volgende:
WOW!
Florida weer rood! Kijk dat verschil dan!
http://edition.cnn.com/election/results/states/floridaquote:Op woensdag 9 november 2016 02:20 schreef La_Moustache het volgende:
Waar zien jullie die verschillen in aantal stemmen, ik kijk ook bij the guardian maar zie dat niet?
https://puu.sh/sbvgW/03edd80ce9.pngquote:Op woensdag 9 november 2016 02:20 schreef La_Moustache het volgende:
Waar zien jullie die verschillen in aantal stemmen, ik kijk ook bij the guardian maar zie dat niet?
Met je muis op de kaart gaan staan.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:20 schreef La_Moustache het volgende:
Weet je toevallig binnen welke marge dat gebeurt?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Too close to call krijg je dan. Zie 2000.
`quote:Op woensdag 9 november 2016 02:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan wordt Bernie Sanders president.
hoeveel staat het dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:21 schreef PLAE@ het volgende:
Maar Florida boeit niet, de voorsprong van Clinton in NC en Ohio is gigantisch. Het is al gedaan
Tenzij Trump Pennsylvania pakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:21 schreef PLAE@ het volgende:
Maar Florida boeit niet, de voorsprong van Clinton in NC en Ohio is gigantisch. Het is al gedaan
Thanksquote:Op woensdag 9 november 2016 02:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/election/results/states/florida
Verpest de spanning nou nietquote:Op woensdag 9 november 2016 02:21 schreef PLAE@ het volgende:
0,5% van het aantal uitgebrachte stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Weet je toevallig binnen welke marge dat gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |