SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Euribob op 08-11-2016 23:57:29 ]Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:51 schreef Monopoly het volgende:
Mocht je je vervelen:
http://www.jetpunk.com/quizzes/how-many-states-can-you-name.php
Een spelletje om alle staten op te noemen die je kent. Alleen maar typen en soms kan je een spelfoutje maken, dan pakt ie hem alsnog.
Tof! Doe ik ook altijd, mooi ritme.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon van links naar rechts gegaan
Omdat het daar (nog) een definiėrende factor is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:53 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waarom kijken Amerikanen zo naar ras?
Meer.... of minder?quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik zie nooit polls over kleur in NL.
Vol op Clinton.quote:
Dan zou ik die 1000 euro maar snel spenderen voordat die 1000 euro maar 1 euro waard is door inflatiequote:
4 jaar lang lachen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Vol op Clinton.
Wint ze = geld
verliest ze = geld weg, maar wel nog een week lachen op TV
Hehe.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Vol op Clinton.
Wint ze = geld
verliest ze = geld weg, maar wel nog een week lachen op TV
quote:
Heb je hier serieus nog nooit over nagedacht? Wie denk je dat Mark Rutte overneemt als hij plotseling komt te overlijden? Onze vice-premier natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
Stel Hillary wint en overlijd volgend jaar ofzo, wie neemt het dan over? Trump of opnieuw verkiezingen? Hoe werkt dat in het land van de viesdikke mensen?
20quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe groot achten jullie nou de kans dat Trump wint? Heb zelf het idee dat het echt maar 3% is ofzo
Ja want de VVD laat zomaar even een PvdA'er premier wordenquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Heb je hier serieus nog nooit over nagedacht? Wie denk je dat Mark Rutte overneemt als hij plotseling komt te overlijden? Onze vice-premier natuurlijk.
In het geval van Hilary zou dat de vice-president zijn: Tim Kaine
Op Betfair alleen al is inmiddels ruim 145 miljoen euro ingezetquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:56 schreef Mike het volgende:
Bij de gokmarkten zijn de kansen op een Clinton-winst nog wat omhoog gegaan in de laatste 4 uur...het staat nu op 84.8%: https://electionbettingodds.com/4hr.html
Dat is de vice-premier, dus de VVD heeft dan niks te willen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja want de VVD laat zomaar even een PvdA'er premier worden
Dat is onze Wetquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja want de VVD laat zomaar even een PvdA'er premier worden
150%quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe groot achten jullie nou de kans dat Trump wint? Heb zelf het idee dat het echt maar 3% is ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:59 schreef Fylax het volgende:
Ik ben blij dat ik deze historische nacht met jullie mag meemaken.
Voor wie heb jij een voorkeur?quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:59 schreef Fylax het volgende:
Lees je dit topic wel?quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:59 schreef Frank_Underwood het volgende:
23.48: Trumps presidentschap hangt grotendeels af van de swingstates, waaronder Florida, Ohio en North Carolina. Toch denkt een campagnemedewerker van Trump dat het ook zonder kan:
http://www.ad.nl/dossier-(...)en-plafond~af9daf09/
https://twitter.com/CNNPolitics/status/796117873995423744
quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
150%ik ben niet gerust voor ik de eerste exit poll heb gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezelligquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:59 schreef Fylax het volgende:
Gerust in de zin dat je écht niet wilt dat Trump het wordt?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik ben niet gerust voor ik de eerste exit poll heb gezien
1.20 ofzo was het toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een bescheiden bedrag op Hillary maar er zat eigenlijk weinig value in
ik vind Trump gewoon engquote:Op woensdag 9 november 2016 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gerust in de zin dat je écht niet wilt dat Trump het wordt?
Ja de vorige historische dat Obama won zat jij nog zowat in de luiers of niet?quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:59 schreef Fylax het volgende:
51%quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ja maar die kennen we al 30 jaarquote:Op woensdag 9 november 2016 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Clinton is ook geen lieverdje ofzo.
Ik heb ook een kleine bet gezet op Trump ondanks dat Clinton zwaar favoriet is.quote:
Knappe vrouw inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Dionne Stax zou ik toch zo graag willen doorsmeren
Gary Johnsonquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor wie heb jij een voorkeur?
Ik kan me nog zo goed herinneren dat je 250-300 keer je inzet kreeg voor Trump (jaar of 2-3 geleden), en ik dacht "haha, ja Trump, dat zou wat zijn". Dat was volgens mij rond de eerste serieuze geruchten dat hij zich misschien kandidaat zou stellen.quote:
WOw.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Dionne Stax zou ik toch zo graag willen doorsmeren
Je hebt gestemd.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Poll: Wie gaat Michigan winnen?
• Trump
• Clinton
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:03 schreef starla het volgende:
Breaking news: Broward County Florida a democratic stronghold Republican turnout up 6% Democrat turnout down 6% that's a 12% swing.
Op CNN.
Boomquote:Op woensdag 9 november 2016 00:03 schreef starla het volgende:
Breaking news: Broward County Florida a democratic stronghold Republican turnout up 6% Democrat turnout down 6% that's a 12% swing.
Op CNN.
Misschien een hele domme vraag, maar bij het zien van dit plaatje schoot ie me ineens te binnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:00 schreef NaturalScience het volgende:
De eerste stembureaus zijn inmiddels gesloten!
[ afbeelding ]
Scoringquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon van links naar rechts gegaan
Brexit all over againquote:Op woensdag 9 november 2016 00:03 schreef starla het volgende:
Op CNN.
Er is laatst een uitvinding gedaan: lenzen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:02 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft Wouter Zwart de ene dag een bril op en de andere dag niet?
nounouquote:
Nee, want Trump wintquote:Op woensdag 9 november 2016 00:05 schreef Coco98 het volgende:
Kunnen ze niet gewoon gelijk overschakelen naar de overwinningsspeech van Clinton?
Indianenreservaten, burgeroorlogen, toendertijd nog mensen die zelf land hadden wat over de getekende grens zou gaan etc.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag, maar bij het zien van dit plaatje schoot ie me ineens te binnen.
Waarom zijn sommige staten zo recht toe recht aan getekend en andere met een paar rechte kanten en dan een "normale" grenslijn er aan vast zegmaar? Waarom niet allemaal gewoon lekker vierkantjes van gemaakt destijds? Zit daar iets achter en zo ja wat dan?
Yes Trump staat voor.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:04 schreef KrappeAuto het volgende:
Eerste resultaten stromen binnen:
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:05 schreef tralalala het volgende:
Treedt LA The Voices nog op bij Trump?
Doet me denken aan Brewster's Millions.quote:Oud-president George W. Bush (2001-2009) heeft niet op een presidentskandidaat gestemd. Volgens een woordvoerder van de Republikein stemde die "geen van bovenstaande".
twitter:FrankLuntz twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:05:34The turnout in Madison and Ann Arbor suggest that Trump is going to have a bad time in Wisconsin and Michigan. #ElectionNight reageer retweet
.rarquote:
Kentucky en New hampshire al bekend?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:04 schreef KrappeAuto het volgende:
Eerste resultaten stromen binnen:
jij weet de uitslag al soooowquote:Op woensdag 9 november 2016 00:05 schreef Coco98 het volgende:
Kunnen ze niet gewoon gelijk overschakelen naar de overwinningsspeech van Clinton?
deelsquote:Op woensdag 9 november 2016 00:06 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Kentucky en New hampshire al bekend?
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:05 schreef Coco98 het volgende:
Natuurlijke of oude grenzen meestal. Bijvoorbeeld een rivier. Dan kan je gewoon zeggen, aan de overkant lig staat X in plaats van dat sommige stukken links van de rivier bij jou horen en andere stukken weer niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag, maar bij het zien van dit plaatje schoot ie me ineens te binnen.
Waarom zijn sommige staten zo recht toe recht aan getekend en andere met een paar rechte kanten en dan een "normale" grenslijn er aan vast zegmaar? Waarom niet allemaal gewoon lekker vierkantjes van gemaakt destijds? Zit daar iets achter en zo ja wat dan?
Van generaal Clark?quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Wes Clark jr. is trouwens ook dope. Geweldige gast, de progressieve zoon van oud presidents-kandidaat Clark. Hij kent het milieu als geen ander, je zou zijn verhalen eens moeten horen.
Kentucky komt straks langzaam binnen. NH is officieel nog iets minder dan een uur open, maar sommige counties zijn bekend ivm midnight voting (dorpen met <100 personen.)quote:Op woensdag 9 november 2016 00:06 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Geografie of het gebrek eraan. Het is lastig rivieren of iets dergelijks als staatsgrens te gebruiken als die er niet zijn, dus dan rechte lijnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Indianenreservaten, burgeroorlogen, toendertijd nog mensen die zelf land hadden wat over de getekende grens zou gaan etc.
Hij stemt op Jeb.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doet me denken aan Brewster's Millions.
[ afbeelding ]
BEDANKT EINSTEINquote:Op woensdag 9 november 2016 00:07 schreef skysherrif het volgende:
EERSTE STATEN DIE BINNENKOMEN ZIJN ZWAAR REPUBLIKEINS
zegt niets over de race
Hoezo dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:07 schreef Type-R het volgende:
Heel de NOS zit in Amerika![]()
echt om van te kotsen
Ben toch blij dat ik die mensen ook hun vierjaarlijkse uitje kan geven.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:07 schreef Type-R het volgende:
echt om van te kotsen
Verschillen wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:07 schreef skysherrif het volgende:
zegt niets over de race
Voorlopig nog maar hou er rekening mee dat NH een staat is waar de stembureaus op verschillende tijden sluiten, dat gaat dus waarschijnlijk nog veranderen.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
Exit Poll op Fox!!! Trump staat voor
Johquote:Op woensdag 9 november 2016 00:06 schreef heywoodu het volgende:
2 precincts in Kentucky zijn klaar met tellen, 80% voor Trump
Er zijn van die filmpjes te vinden (of van die interactieve maps) waar je de vorming van de staten kan zien over een X periode, en de redenen waarom het veranderd. Interessante geschiedenis.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Geografie of het gebrek eraan. Het is lastig rivieren of iets dergelijks als staatsgrens te gebruiken als die er niet zijn, dus dan rechte lijnen.
Ik vind dat wel gekkigheid allemaalquote:Op woensdag 9 november 2016 00:07 schreef richolio het volgende:
Wel tof hoor, die verkiezingsnachten in Nederland. Had graag bij die van Maarten van Rossem willen zijn in Tivoli
Tuurlijk, redneck country.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:06 schreef heywoodu het volgende:
2 precincts in Kentucky zijn klaar met tellen, 80% voor Trump
Is het ook, maar wel leuk. Lig je tenminste niet stervens alleen in je bedquote:Op woensdag 9 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel gekkigheid allemaal
Maar dat die naar Trump gingen was al een beetje duidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:06 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Gaan we haar überhaupt nog terugzien in de komende 10 jaar? Het zou de mythe wel compleet maken.quote:
Excuus om te zuipenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Is het ook, maar wel leuk. Lig je tenminste niet stervens alleen in je bed
Vandaar dequote:
Surinamer?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg trek in kip bij het horen van Kentucky
FOX NEWS IVE STREAM!!! NODIG PLSquote:Op woensdag 9 november 2016 00:09 schreef Frank_Underwood het volgende:
FOX NEWS IVE STREAM!!! NODIG PLS
Kan je opdonderen met je filosofiebullshit?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:09 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
07-11-2016
Redelijke argumenten hebben geen vat op Trump
Morgen gaan de Amerikanen naar de stembussen. Hoe kan het dat Trump zo ver heeft kunnen komen bij de presidentsverkiezingen?
‘Sommige commentatoren zeggen dat het succes van Trump laat zien dat het huidige democratische systeem in een diepe crisis verkeert. Maar misschien is juist het emotionele effect dat een goed populist teweeg kan brengen eerder een symptoom van de crisis van de democratie zelf. Een democratie is per definitie altijd in verval; de vraag is alleen hoelang het duurt.’
Volgens Plato kan een democratie pas goed werken als onze emoties in bedwang worden gehouden.
'Plato en Tocqueville beschrijven een belangrijk punt: de achilleshiel van een democratie is de hartstocht en het vitalisme die ze kan oproepen. Om Trump te begrijpen is het essentieel om in te zien dat hij deze ‘vitale’ dimensie bespeelt. Dat is ook de reden waarom redelijke argumenten op hem geen vat hebben.'
https://www.filosofie.nl/(...)en-vat-op-trump.html
https://www.filosofie.nl/nl/artikel/45942/index.html
(Filosofiemagazine.nl)
NIEMAND leest dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:09 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
07-11-2016
Redelijke argumenten hebben geen vat op Trump
Morgen gaan de Amerikanen naar de stembussen. Hoe kan het dat Trump zo ver heeft kunnen komen bij de presidentsverkiezingen?
‘Sommige commentatoren zeggen dat het succes van Trump laat zien dat het huidige democratische systeem in een diepe crisis verkeert. Maar misschien is juist het emotionele effect dat een goed populist teweeg kan brengen eerder een symptoom van de crisis van de democratie zelf. Een democratie is per definitie altijd in verval; de vraag is alleen hoelang het duurt.’
Volgens Plato kan een democratie pas goed werken als onze emoties in bedwang worden gehouden.
'Plato en Tocqueville beschrijven een belangrijk punt: de achilleshiel van een democratie is de hartstocht en het vitalisme die ze kan oproepen. Om Trump te begrijpen is het essentieel om in te zien dat hij deze ‘vitale’ dimensie bespeelt. Dat is ook de reden waarom redelijke argumenten op hem geen vat hebben.'
https://www.filosofie.nl/(...)en-vat-op-trump.html
https://www.filosofie.nl/nl/artikel/45942/index.html
(Filosofiemagazine.nl)
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Thanks.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:10 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ey 538.com had NH op blauw en die staat nu (deels) op rood johhhquote:Op woensdag 9 november 2016 00:07 schreef skysherrif het volgende:
zegt niets over de race
Ik heb 200 euro op Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 00:10 schreef richolio het volgende:
Beter wint Trump, dan win ik ook nog eens wat
[ afbeelding ]
Thanks broerquote:Op woensdag 9 november 2016 00:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Als Clinton in één van de twee onder de +5 komt, dan kan Trump het wel opgeven inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaar de![]()
Indiana en Kentucky zouden beiden natuurlijk een sensatie zijn als ze naar Clinton gaan.
Die wraps daar zijn goddelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg trek in kip bij het horen van Kentucky
Die ik ken zijn wel blij met KFCquote:Op woensdag 9 november 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Surinamers houden van kip?
Could have would have. Blijft een vraag.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De wereld had er nu mogelijk heel anders (beter) voor gestaan als Gore toen president was geworden, in plaats van die mafklapper Bush.
jij komt snugger over zegquote:Op woensdag 9 november 2016 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je opdonderen met je filosofiebullshit?
Op kosten van de Staat!quote:Op woensdag 9 november 2016 00:07 schreef Type-R het volgende:
echt om van te kotsen
Ja, hij lijkt in de verste verte niet op zijn vader. Erg progressief, een schrijver en een consultant voor projecten (bijv. met windmolens bezig geweest).quote:
50. Net zoveel als Clinton.quote:
Ze noemen me ook wel de Witte Neger, dus ik begrijp de verwarring.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die ik ken zijn wel blij met KFC
Ik kan het niet openen krijg onzin over abonnementen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:11 schreef skysherrif het volgende:
http://www.nytimes.com/elections/forecast/president
deze is mooier dan die van theguardian trouwens
twitter:alexhoneker twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 23:12:47CNN EXIT POLL Most important: Change 38% Experience 22%Judgment 22% Cares about me 15% reageer retweet
Als dan toch iemand Herman moet vervangen, dan Dionne maar.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:12 schreef richolio het volgende:
Ineens mis je dan toch wel Herman de Schermman hoor. Niks mis met Dionne verder
Dat scheelt ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Bizar ja
Gelukkig veel met minder kiesmannen
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dionne.![]()
Even een fapje plegen.
[ afbeelding ]
Die is van Jebgod.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:13 schreef Montov het volgende:
50. Net zoveel als Clinton.
En wat doet DC?
Dat heeft geen significant effect op de presidentsverkiezingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:13 schreef Gezicht het volgende:
Dionne licht de Amerikaanse anti-democratie nog even toe. Vooral nog wat countygrenzen opnieuw intekenen daar, mafkezen.
Ik heb filosofiemagazine, maar dit is gewoon tenenkrommend slecht.quote:
Pff Fox News is een Republikeinenbolwerk van heb ik jou daar, daar ga je echt niet je objectieve nieuws vandaan halenquote:
Gerrymandering ftwquote:Op woensdag 9 november 2016 00:13 schreef Gezicht het volgende:
Dionne licht de Amerikaanse anti-democratie nog even toe. Vooral nog wat countygrenzen opnieuw intekenen daar, mafkezen.
Er zitten wat haken en ogen aan ja. Maarja, dit is het systeem en daarmee zullen we (of zij eigenlijk) het mee moeten doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een flutsysteem eigenlijk
KFC.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die ik ken zijn wel blij met KFC
Heb jij niet gestemd op een partij die verantwoordelijk is voor het nog verder bezuinigen op de NPO?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben toch blij dat ik die mensen ook hun vierjaarlijkse uitje kan geven.
Waar?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De wereld heeft verloren. 76% Trump. Ik ga met angst en beven naar bed.
Misschien noodzakelijk met al die staten, maar 'winner takes it all', in de praktijk kun je zelfs winnen met een minderheid van de stemmenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Er zitten wat haken en ogen aan ja. Maarja, dit is het systeem en daarmee zullen we (of zij eigenlijk) het mee moeten doen.
Wij kijken ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:13 schreef skysherrif het volgende:
twitter:alexhoneker twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 23:12:47CNN EXIT POLL Most important: Change 38% Experience 22%Judgment 22% Cares about me 15% reageer retweet
2 jaar daar uithoudenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
KFC.Na 2 jaar in Korea smaakt dat als vuilnis. Koreaanse kip is koning. Krokante stukjes kip met knapperige stukjes knoflook en honing.
twitter:FrankLuntz twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:11:54Michigan is going to end up for Hillary tonight. I changed my opinion after seeing new numbers.Oh, and spoiler a… https://t.co/nowEKpx8k2 reageer retweet
Blijkbaar doet mijn partij niet genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heb jij niet gestemd op een partij die verantwoordelijk is voor het nog verder bezuinigen op de NPO?
Heb je Pauw gekeken?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pas maar op dat je zo niet per ongeluk klaarkomt als de kop van Trump in beeld is.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:15 schreef richolio het volgende:
Ik heb een appeltje, een glaasje water, porno en de verkiezingnacht op tv. Ik kom de nacht wel door.
Ik zal jou geruststellen, met Hillary Clinton wordt het niet veel beter.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jep.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'winner takes it all', in de praktijk kun je zelfs winnen met een minderheid van de stemmen
Surinamers en Korea?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
KFC.Na 2 jaar in Korea smaakt dat als vuilnis. Koreaanse kip is koning. Krokante stukjes kip met knapperige stukjes knoflook en honing.
In elke staat heb je verschillende wetten/regels.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap niet waarom ze al die staten sowieso scheiden. Je kan toch gewoon van de gehele bevolking het percentage nemen? Of waarom doen ze dit niet?
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nu staat je pijltje altijd omhoog?
Midlands staten stemmen sowieso rood. Dus dat was al voorspeld. Als Florida en Pensylvania blauw worden is het over voor Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik bedoel de verdeling van kiesmannen binnen de counties die eens in de tien jaar (mogen) worden aangepast, volkstrekt belachelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft geen significant effect op de presidentsverkiezingen.
quote:
Hoezo maakt dat uit dan? Ze gelden toch gewoon allemaal als Amerikaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In elke staat heb je verschillende wetten/regels.
1824, 1876, 1888, 2000.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien noodzakelijk met al die staten, maar 'winner takes it all', in de praktijk kun je zelfs winnen met een minderheid van de stemmen
Ik kijk alles, en ben trump supporter duhquote:Op woensdag 9 november 2016 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pff Fox News is een Republikeinenbolwerk van heb ik jou daar, daar ga je echt niet je objectieve nieuws vandaan halen
Net zo betrouwbaar als Maurice de Hontquote:Op woensdag 9 november 2016 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe betrouwbaar zijn die exitpolls ?
Ik doppinda's of pelpinda's of hoe je dat noemt. Apenootjesquote:
Het was net nog maar 1% van de stemmen. Maar Kentucky is sowieso al jaren een rode staat dus dat komt wel redelijk overeen. De early voting is interessant.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe betrouwbaar zijn die exitpolls ?
Ik had niet twee jaar in Korea nodig om dat niet te willen eten.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
wonen er ong evenveel mormonen in kentucky als in colorado?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:16 schreef L3gend het volgende:
McMullin 0.8% in een staat als Kentucky, die kan nog spoiler voor Trump worden in staten als Colorado
Ik zie vooral twee pluspuntenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Met haar gekke neus.
[ afbeelding ]
Nee hoor. In een staat wordt gewoon gestemd over een wet bij porno met of zonder condoom als beeldmateriaal oid.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat uit dan? Ze gelden toch gewoon allemaal als Amerikaan.
En dat heeft iets te maken met landelijk beleid?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In elke staat heb je verschillende wetten/regels.
Ik blijf op grote afstand van alles Kpop. Behalve dan af en toe de dames checken van EXID en Girls Dayquote:
Dat klopt meestal wel redelijk bij onzze verkiezingen tochquote:Op woensdag 9 november 2016 00:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Net zo betrouwbaar als Maurice de Hont
50%, of hij wint wel of niet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met name in Utah heeft hij gewoon een serieuze kans om te winnenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:16 schreef L3gend het volgende:
McMullin 0.8% in een staat als Kentucky, die kan nog spoiler voor Trump worden in staten als Colorado
Kan nog even, Trump wil porno bannenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:15 schreef richolio het volgende:
Ik heb een appeltje, een glaasje water, porno en de verkiezingnacht op tv. Ik kom de nacht wel door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |