Als dan toch iemand Herman moet vervangen, dan Dionne maar.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:12 schreef richolio het volgende:
Ineens mis je dan toch wel Herman de Schermman hoor. Niks mis met Dionne verder
Dat scheelt ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Bizar ja
Gelukkig veel met minder kiesmannen
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dionne.![]()
Even een fapje plegen.
[ afbeelding ]
Die is van Jebgod.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:13 schreef Montov het volgende:
50. Net zoveel als Clinton.
En wat doet DC?
Dat heeft geen significant effect op de presidentsverkiezingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:13 schreef Gezicht het volgende:
Dionne licht de Amerikaanse anti-democratie nog even toe. Vooral nog wat countygrenzen opnieuw intekenen daar, mafkezen.
Ik heb filosofiemagazine, maar dit is gewoon tenenkrommend slecht.quote:
Pff Fox News is een Republikeinenbolwerk van heb ik jou daar, daar ga je echt niet je objectieve nieuws vandaan halenquote:
Gerrymandering ftwquote:Op woensdag 9 november 2016 00:13 schreef Gezicht het volgende:
Dionne licht de Amerikaanse anti-democratie nog even toe. Vooral nog wat countygrenzen opnieuw intekenen daar, mafkezen.
Er zitten wat haken en ogen aan ja. Maarja, dit is het systeem en daarmee zullen we (of zij eigenlijk) het mee moeten doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een flutsysteem eigenlijk
KFC.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die ik ken zijn wel blij met KFC
Heb jij niet gestemd op een partij die verantwoordelijk is voor het nog verder bezuinigen op de NPO?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben toch blij dat ik die mensen ook hun vierjaarlijkse uitje kan geven.
Waar?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De wereld heeft verloren. 76% Trump. Ik ga met angst en beven naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |