1.20 ofzo was het toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een bescheiden bedrag op Hillary maar er zat eigenlijk weinig value in
ik vind Trump gewoon engquote:Op woensdag 9 november 2016 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gerust in de zin dat je écht niet wilt dat Trump het wordt?
Ja de vorige historische dat Obama won zat jij nog zowat in de luiers of niet?quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:59 schreef Fylax het volgende:
Ik ben blij dat ik deze historische nacht met jullie mag meemaken.
51%quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe groot achten jullie nou de kans dat Trump wint? Heb zelf het idee dat het echt maar 3% is ofzo
ja maar die kennen we al 30 jaarquote:Op woensdag 9 november 2016 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Clinton is ook geen lieverdje ofzo.
Ik heb ook een kleine bet gezet op Trump ondanks dat Clinton zwaar favoriet is.quote:
Knappe vrouw inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Dionne Stax zou ik toch zo graag willen doorsmeren
Gary Johnsonquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor wie heb jij een voorkeur?
Ik kan me nog zo goed herinneren dat je 250-300 keer je inzet kreeg voor Trump (jaar of 2-3 geleden), en ik dacht "haha, ja Trump, dat zou wat zijn". Dat was volgens mij rond de eerste serieuze geruchten dat hij zich misschien kandidaat zou stellen.quote:
WOw.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Dionne Stax zou ik toch zo graag willen doorsmeren
Je hebt gestemd.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
Poll: Wie gaat Michigan winnen?
• Trump
• Clinton
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:03 schreef starla het volgende:
Breaking news: Broward County Florida a democratic stronghold Republican turnout up 6% Democrat turnout down 6% that's a 12% swing.
Op CNN.
Boomquote:Op woensdag 9 november 2016 00:03 schreef starla het volgende:
Breaking news: Broward County Florida a democratic stronghold Republican turnout up 6% Democrat turnout down 6% that's a 12% swing.
Op CNN.
Misschien een hele domme vraag, maar bij het zien van dit plaatje schoot ie me ineens te binnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:00 schreef NaturalScience het volgende:
De eerste stembureaus zijn inmiddels gesloten!
[ afbeelding ]
Scoringquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon van links naar rechts gegaan
Brexit all over againquote:Op woensdag 9 november 2016 00:03 schreef starla het volgende:
Op CNN.
Er is laatst een uitvinding gedaan: lenzen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:02 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft Wouter Zwart de ene dag een bril op en de andere dag niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |