Normaal gesproken ben ik een fan van hem maar wanneer het gaat om HC vs. Trump dan slaat hij de plank mis.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over Jimmy denk.
Wel jammer dat Ben even weg is.
Leuk, ik hoor het hem zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Let me tell you. It is rigged. We had tremendous ammounts of votes. I have friends - a lot of friends - and they called me. They said it's rigged. They know it, you know it, i know it. And again. It's crooked system. I am better, it's a tremendous shame. It's China. China knew about this and did nothing. Hillary rigged this, and we all know that.
Natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:22 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet de EU bedoelt?
Ja, dat hij dik is en dat zijn vader uit Turkije komt is echt relevant.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:26 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb die dikke Turk vijf minuten aangehoord en ik voel de kots alweer op de achterkant van m'n tong liggen.
Op zich heeft 'ie daar nog wel een punt bij, maar het is nou niet alsof de republikeinen ook maar enigszins proberen om het eerlijk te laten verlopen. Die doen zelf ook hun uiterste best om de verkiezingen in hun voordeel te laten uitkomen. En dat al jarenlang. Ik blijf het enorm ironisch vinden als een republikein roept dat de verkiezingen rigged zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:27 schreef Leandra het volgende:
Als Trump nu al loopt te miepen dat republikeinse stemmen als democratische stemmen geregistreerd worden dan zal er wel weer gemiep komen dat het stembiljet te moeilijk is.
Mja, dan concludeer je eigenlijk dat de eenheid die een stem moet uitbrengen te groot is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Duitsland heeft een pak meer inwoners en zou daardoor meer kiesmannen krijgen die weer proportioneel verdeeld worden.
Pak je de verkiezingen te centraal aan dan geraakt regionale of lokale problematiek onbelangrijk.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kijk het wel altijd met hun post debate analysesoms wel treffend
Wes Clark jr. is trouwens ook dope. Geweldige gast, de progressieve zoon van oud presidents-kandidaat Clark. Hij kent het milieu als geen ander, je zou zijn verhalen eens moeten horen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:21 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ken die vrouw niet die links zit bij TYT maar oh mijn god wat loopt zij alle kritiek op Hillary te negeren.
Is het ook gewoon. Buitengewoon ironisch..quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op zich heeft 'ie daar nog wel een punt bij, maar het is nou niet alsof de republikeinen ook maar enigszins proberen om het eerlijk te laten verlopen. Die doen zelf ook hun uiterste best om de verkiezingen in hun voordeel te laten uitkomen. En dat al jarenlang. Ik blijf het enorm ironisch vinden als een republikein roept dat de verkiezingen rigged zijn.
True.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op zich heeft 'ie daar nog wel een punt bij, maar het is nou niet alsof de republikeinen ook maar enigszins proberen om het eerlijk te laten verlopen. Die doen zelf ook hun uiterste best om de verkiezingen in hun voordeel te laten uitkomen. En dat al jarenlang. Ik blijf het enorm ironisch vinden als een republikein roept dat de verkiezingen rigged zijn.
Ik kwam even niet op z'n naam. Had ook 'dom', 'simpel', en 'naar' kunnen gebruiken als omschrijving, maar die gaat op voor al die clowns daar aan die tafel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, dat hij dik is en dat zijn vader uit Turkije komt is echt relevant.
Mogelijk al rond 9 uur US dus 3ig NL. Als Trump ze daar wint schuift het natuurlijk op. Als Hillary ze daar wint is het eigenlijk al wel einde verhaal.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:33 schreef Arnold_Schwarzenigger het volgende:
Op welk tijdstip zijn de uitslagen van die swing states die Trump moet winnen bekend? Ik bedoel dus het tijdstip dat een beetje bekend wordt of het spannend gaat worden of dat Clinton ruim gaat winnen
Welke rij? Ik heb de laatste keren geen rij gezien in stad nr. 5, het meest wat ik heb moeten wachten was 2 mensen voor mij, twee van de laatste 3 keer direct doorgelopen. Wel een beetje een vervelende gast achter de tafel 1 keer maar dat gebeurt nu eenmaal.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:31 schreef Leandra het volgende:
Wat een rijen ook, als we in NL in de rij moesten staan om te stemmen dan kwamen er nog minder mensen stemmen
Wat allemaal incorrect is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik kwam even niet op z'n naam. Had ook 'dom', 'simpel', en 'naar' kunnen gebruiken als omschrijving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |