Is vast tijdens de show van Frank.quote:Op maandag 7 november 2016 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe laat wordt de programmering bekend gemaakt?
2 uur. Dus over dik 2 uur. Tijdens Paul Rabbering dus.quote:Op maandag 7 november 2016 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe laat wordt de programmering bekend gemaakt?
Over 2 uur weten we alles...quote:Op maandag 7 november 2016 12:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Roos weg uit de avond, neemt ze 3voor12 dan ook mee of gaat Annemieke () daarmee verder?
de constatering dat het niet best is op dit moment kan ik onderschrijven, en kennelijk heeft de directie het ook door.quote:Op maandag 7 november 2016 12:24 schreef HarveySpecter het volgende:
3FM is kut. En dat zal het voorlopig ook blijven verwacht ik.
Juist. Door selecteren.quote:Op maandag 7 november 2016 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
de constatering dat het niet best is op dit moment kan ik onderschrijven, en kennelijk heeft de directie het ook door.
Dus rigoreus in het DJ bestand spitten lijkt mij prima. Michiel erin houden als ervaren rot, verder veel verjongen. Klinkt als een goed plan. De tijd zal het leren.
Zou ik jammer vinden, Roos zit daar prima op haar plek.quote:Op maandag 7 november 2016 12:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Roos weg uit de avond, neemt ze 3voor12 dan ook mee of gaat Annemieke () daarmee verder?
Muijs in het huis?quote:Op maandag 7 november 2016 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben net gebeld, ik krijg mijn eigen show.
ben hier niet zo blij mee... als dit kloptquote:Op maandag 7 november 2016 11:55 schreef radeloosje1987 het volgende:
Op radioforum staat de nieuwe programmering van 3FM.
Stel je voor dat dit klopt. Helemaal anders. Zou wat zijn.
06:00-09:00 Domien Verschuuren & Jorien Renkema
09:00-12:00 Michiel Veenstra
12:00-14:00 Rámon Verkoeijen & Anoûl Hendriks
14:00-16:00 Wijnand Speelman
16:00-18:00 Sander Hoogendoorn & Jasper Leijdens
18:00-20:00 Frank van der Lende
20:00-22:00 Annemieke Schollaart
22:00-24:00 Mark van der Molen
Roos is te oud voor 3FMquote:Op maandag 7 november 2016 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
Roos niet meer op de radio
Dat zou voor Roos niet zo leuk zijn!
dan zijn Annemieke en Michiel dat ook.quote:
ze zijn te laat begonnen met doorselecteren, en nu is het eigenlijk al te laat. Ik blijf op 3FM, kans dat ik 's ochtends zelfs verander van Gerard naar Domien als die laatste de ochtendshow gaat doen.quote:Op maandag 7 november 2016 12:31 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Juist. Door selecteren.
Al zie ik mezelf niet heel snel meer afstemmen naar 3FM.
Dat ja.quote:Op maandag 7 november 2016 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom kun je als ouder persoon geen jongere doelgroep aanspreken?
het lukt de 40-ers Edwin Evers en Sander Lantinga wel lijkt het.quote:Op maandag 7 november 2016 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Haar toekomst ziet er weinig Rooskleurig uit.quote:Op maandag 7 november 2016 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
Roos niet meer op de radio
Dat zou voor Roos niet zo leuk zijn!
Ik maakte nog een leuk grapje op jouw post hoorquote:Op maandag 7 november 2016 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie zijn nog zuurder dan een vrouw zeg.
Moeten jullie ongesteld worden?
Redelijk wat van de bestverdienende (of in een iets minder commercieel segment meest toonaangevende) dj's zijn al 40+. Dan heb ik het ook over dj's die op festivals en in clubs draaien ipv op de radio.quote:Op maandag 7 november 2016 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Die is leuk ja.quote:Op maandag 7 november 2016 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik maakte nog een leuk grapje op jouw post hoor
Dat snap ik, maar een aantal hier hebben het argument te oud voor 3FM.quote:Op maandag 7 november 2016 13:01 schreef female81 het volgende:
[..]
Redelijk wat van de bestverdienende (of in een iets minder commercieel segment meest toonaangevende) dj's zijn al 40+. Dan heb ik het ook over dj's die op festivals en in clubs draaien ipv op de radio.
Mensen die ergens in de jaren 90 begonnen zijn, en met de tijd zijn mee gegaan.
Ik vind dat best een goeie plaatquote:
spann0nd he broertjequote:Op maandag 7 november 2016 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
nog 25 minuten en dan gaat 3FM commercieel
Nee tuurlijk kan dat niet.quote:Op maandag 7 november 2016 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom is die persconferentie eigenlijk in Amsterdam? Kan dat niet gewoon in Hilversum?
Tuurlijk niet, het epicentrum van het radiolandschap ligt in Amsterdam. Duh.quote:Op maandag 7 november 2016 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom is die persconferentie eigenlijk in Amsterdam? Kan dat niet gewoon in Hilversum?
Oh ik dacht in Almerequote:Op maandag 7 november 2016 14:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het epicentrum van het radiolandschap ligt in Amsterdam. Duh.
14.00 is 14.00 uur!!!!!1quote:Op maandag 7 november 2016 14:13 schreef Pino112 het volgende:
Zendermanager Basyl de Groot maakt naar verwachting rond 14:30 uur de nieuwe programmering bekend.
godverdommequote:Op maandag 7 november 2016 14:13 schreef Pino112 het volgende:
Zendermanager Basyl de Groot maakt naar verwachting rond 14:30 uur de nieuwe programmering bekend.
Wordt Paul ook eens goed beluisterd.quote:Op maandag 7 november 2016 14:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
godverdomme
last minute wijzigingen
quote:Op maandag 7 november 2016 14:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het epicentrum van het radiolandschap ligt in Amsterdam. Duh.
Verdomme paul gabbering met zijn grote brilquote:Op maandag 7 november 2016 14:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wordt Paul ook eens goed beluisterd.
twitter:radiofreak twitterde op maandag 07-11-2016 om 14:16:35Nu inloop van pers, over klein kwartier start officiële perspresentatie #3FM https://t.co/HP2RtzeuSN reageer retweet
quote:
"Deze video is door de gebruiker verwijderd. "quote:Op maandag 7 november 2016 14:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Alles mbt de livestream is tekenend voor het huidige 3FM.
Dit.quote:Op maandag 7 november 2016 14:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Alles mbt de livestream is tekenend voor het huidige 3FM.
Godver, Jenniferquote:
twitter:Domien twitterde op maandag 07-11-2016 om 14:46:23NPO #3FM staat voor nieuwe muziek, nieuwe ervaringen en nieuw talent. @callitoffNL speelt nu op het podium! @3FM reageer retweet
Dus 3FM gaat nu voor het volk bepalen wat ze wel en niet mogen zien van de persco?quote:Op maandag 7 november 2016 14:48 schreef Bronson het volgende:
twitter:Domien twitterde op maandag 07-11-2016 om 14:46:23NPO #3FM staat voor nieuwe muziek, nieuwe ervaringen en nieuw talent. @callitoffNL speelt nu op het podium! @3FM reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 7 november 2016 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godver, Jennifer![]()
No-Lifer die altijd maar naar 3FM DJ's zit te tweeten
Yesquote:Op maandag 7 november 2016 14:54 schreef noodgang het volgende:
Gaan er bij facebookvideo's altijd van die irritante duimpjes over streams heen?
Die zit toch al vaker met Giel op vrijdagavond of niet?quote:Op maandag 7 november 2016 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Ene Kay gaat radiomaken, een soort vlogger ofzo.
quote:Op maandag 7 november 2016 14:54 schreef noodgang het volgende:
Gaan er bij facebookvideo's altijd van die irritante duimpjes over streams heen?
Gelijkwaardig niveau als die chick van Sheppardquote:
Verdomme.quote:Op maandag 7 november 2016 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelijkwaardig niveau als die chick van Sheppard
Eensquote:
Eensquote:
Ze waren er bijna nooitquote:Op maandag 7 november 2016 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
Geen Eva & Giel meerik vond dat wel leuk
quote:Daar komt bij dat urban (en ook dance) in het afgelopen jaar veel prominenter is geworden op 3FM. ‘Ten opzichte van vorig jaar is het aandeel urban grofweg verdubbeld, natuurlijk ook omdat veel pophits van nu in die categorie vallen.
Marketingtermenquote:
Ik vraag me ook af hoe lang dat nog gaat durenquote:Op maandag 7 november 2016 15:04 schreef Peter88Online het volgende:
Het valt mij op dat Veenstra er als oud-gediende op dezelfde plek blijft tussen die nieuwe namen. Onderhand zou hij toch ook wel rijp zijn voor Radio 2.
met zijn kaaklijnquote:Op maandag 7 november 2016 15:05 schreef Marcoss het volgende:
Wel sneu voor Barend, z'n kameraad krijgt een show doordeweeks en hij mag blijven ploeteren bij de Mega Top 50
Als hij deze tijd kwijt zou raken, zouden ze niet vlak voor de wijziging opeens Jelmer erbij hebben gezet, lijkt me (en Sander Hoogendoorn erbij op vrijdag).quote:Op maandag 7 november 2016 15:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En wie blijft er zitten... Frank.Verdomme zeg.
Komt ook wel omdat er niet heel veel talent is qua dj's is op dit moment bij 3FM.. Ik vind Domien een prima gast en z'n programma is ook best aardig, maar als hij gezien wordt als dé dj van de toekomst, zegt dat eigenlijk al genoeg.quote:Op maandag 7 november 2016 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind het een weinig verrassende programmering eigenlijk. En die overrijpe druif blijft gewoon zitten bij 3voor12
Het grote probleem is mijns inziens toch echt Frank vd Lendequote:Op maandag 7 november 2016 15:14 schreef female81 het volgende:
Ik heb niet helemaal een lekker gevoel bij de wijzigingen. Er wordt wel aardig wat met poppetjes geschoven, maar tegelijkertijd lijkt het ook weer hetzelfde 3fm te blijven dat tegenwoordig niet zo lekker 'verkoopt'.
Ik had Speelman en Van Deelen ook nog wel iets samen willen zien doen eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2016 15:05 schreef Marcoss het volgende:
Veenstra zelfs een uur extra dus, had ik niet verwacht.
En had liever Sander ipv Wijnand gezien eigenlijk, al is 6 t/m 9 ook prima.
Wel sneu voor Barend, z'n kameraad krijgt een show doordeweeks en hij mag blijven ploeteren bij de Mega Top 50
Denk dat je eind december straks extra lang van hem kan genietenquote:Op maandag 7 november 2016 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is volledig terecht
Dat programma is een dampende drol
quote:Op maandag 7 november 2016 15:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat je eind december straks extra lang van hem kan genieten
Ik denk niet dat ze het zonder Veenstra doen. Nog zo'n beetje de grootste naam en bekend van TV.quote:
Je moeder ook.quote:Op maandag 7 november 2016 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is volledig terecht
Dat programma is een dampende drol
quote:
Het is patat.quote:Op maandag 7 november 2016 15:21 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je moeder ook.
Nee maar serieus, ik vind het wel vermakelijk om naar te luisteren. Niet het beste van 3FM, maar ach.
Door mijn eigen post heb ik nu dat deuntje van Speelman en van Deelen in mijn kopquote:Op maandag 7 november 2016 15:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik had Speelman en Van Deelen ook nog wel iets samen willen zien doen eigenlijk
Barend.quote:Op maandag 7 november 2016 15:26 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Door mijn eigen post heb ik nu dat deuntje van Speelman en van Deelen in mijn kop
Vlogs volgen.quote:Op maandag 7 november 2016 15:33 schreef Meike26 het volgende:
Sinds dat Veenstra is gaan vloggen vind ik hem opener en leuker geworden.. en dat uurtje erbij is denk ik ook wel terecht
Barendquote:
+1quote:Op maandag 7 november 2016 15:40 schreef KingRadler het volgende:
Domien, Veenstra & Eva in glazen huis
Waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 7 november 2016 15:40 schreef KingRadler het volgende:
100 euro voor een naakte Evaquote:Op maandag 7 november 2016 15:40 schreef KingRadler het volgende:
Dat inderdaad. Radio 2.5 FTW!quote:Op maandag 7 november 2016 16:03 schreef Bronson het volgende:
Word mijn dagprogramma wel stuk beter:
6-9 Gerard of Domien
9-12 Veenstra
12-14 Mark & Ramon
14-16 Stenders of Wijnand
16-18 Ruud
Geen opvuluurtje Bart meer.![]()
Geen Wout2day meer
het oog?quote:
Die neemt de plek van Mark over.quote:Op maandag 7 november 2016 15:05 schreef Marcoss het volgende:
Veenstra zelfs een uur extra dus, had ik niet verwacht.
En had liever Sander ipv Wijnand gezien eigenlijk, al is 6 t/m 9 ook prima.
quote:
En je had juist op rock in moeten zetten. Nu is juist meer eenheidsworst geworden.quote:Daar komt bij dat urban (en ook dance) in het afgelopen jaar veel prominenter is geworden op 3FM. ‘Ten opzichte van vorig jaar is het aandeel urban grofweg verdubbeld, natuurlijk ook omdat veel pophits van nu in die categorie vallen. We moeten ook af van het idee dat 3FM een rockzender is. Dat is niet zo. Het is wel een onderscheidende factor ten opzichte van de andere zenders, die het helemaal niet draaien. Wij verbinden ons nadrukkelijk aan het live-circuit, meer dan aan de charts, en daar vind je natuurlijk ook veel rock en alternative.’
Eens.quote:Op maandag 7 november 2016 16:46 schreef borisz het volgende:
[..]
En je had juist op rock in moeten zetten. Nu is juist meer eenheidsworst geworden.
Of kies de meer credible kant van urban, het soort dat ook bij veel liefhebbers van een beetje alternatief nog door de beugel kan. En combineer dat met gitaren en met niet te platte dance.quote:Op maandag 7 november 2016 16:46 schreef borisz het volgende:
[..]
En je had juist op rock in moeten zetten. Nu is juist meer eenheidsworst geworden.
dat is voor de jonge generatie veel minder relevantquote:Op maandag 7 november 2016 16:46 schreef borisz het volgende:
[..]
hoho:quote:Op maandag 7 november 2016 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godver, Jennifer![]()
No-Lifer die altijd maar naar 3FM DJ's zit te tweeten
twitter:jenniferboertie twitterde op maandag 07-11-2016 om 11:35:43Lekker weekje vrij van werk dus vandaag languit op bank met boek, een grote kop thee en #3fm op de radio! #lovemylife #hetistochprutweer reageer retweet
De vraag is of de jongere generatie uberhaubt nog wel op radio zit te wachten of alles luisteren via clikerdeklik. Voor mijn gevoel komt er bijna geen jonge aanwas bij de radiostations meer bij, maar dat kan natuurlijk een subjectief gevoel zijn, ik hoop voor 3fm dat ze daar toch eerst nog onderzoek naar gedaan hebben.quote:Op maandag 7 november 2016 17:09 schreef rubbereend het volgende:
Valt niet tegen de nieuwe programmering. Snap alleen totaal niet dat Frank blijft zitten
[..]
dat is voor de jonge generatie veel minder relevant
idd voor Urban heb je toch funx als NPO zijnde?quote:Op maandag 7 november 2016 16:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens Veenstra is radio maken niet alleen uitzenden via de straalpaal maar ook via YT Insta Spotify Twitter etcquote:Op maandag 7 november 2016 17:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De vraag is of de jongere generatie uberhaubt nog wel op radio zit te wachten of alles luisteren via clikerdeklik. Voor mijn gevoel komt er bijna geen jonge aanwas bij de radiostations meer bij, maar dat kan natuurlijk een subjectief gevoel zijn, ik hoop voor 3fm dat ze daar toch eerst nog onderzoek naar gedaan hebben.
Dat zeg ikquote:Op maandag 7 november 2016 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoho:twitter:jenniferboertie twitterde op maandag 07-11-2016 om 11:35:43Lekker weekje vrij van werk dus vandaag languit op bank met boek, een grote kop thee en #3fm op de radio! #lovemylife #hetistochprutweer reageer retweet
"Mijn motto: het leven is een feestje alleen moet je zelf de slingers ophangen!"quote:Op maandag 7 november 2016 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoho:twitter:jenniferboertie twitterde op maandag 07-11-2016 om 11:35:43Lekker weekje vrij van werk dus vandaag languit op bank met boek, een grote kop thee en #3fm op de radio! #lovemylife #hetistochprutweer reageer retweet
Mag iemand anders doenquote:Op maandag 7 november 2016 17:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Mijn motto: het leven is een feestje alleen moet je zelf de slingers ophangen!"![]()
![]()
Ze komt uit Velsen. Hé Boris, doe er wat aan!
Je vlucht. Zwak.quote:Op maandag 7 november 2016 17:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Mag iemand anders doen. Ik ga Velsen volgend jaar verlaten.
Het is prettig leven in Velsen, maar deze Mug wil weer terug naar Haarlem.quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 7 november 2016 17:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is prettig leven in Velsen, maar deze Mug wil weer terug naar Haarlem.
quote:Op maandag 7 november 2016 17:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Mijn motto: het leven is een feestje alleen moet je zelf de slingers ophangen!"![]()
![]()
Ze komt uit Velsen. Hé Boris, doe er wat aan!
quote:
Gerard en Michiel hebben anders ook nooit samen de middagshow gedaan... Dat tijdstip zegt dus niet zoveel.quote:Op maandag 7 november 2016 22:12 schreef Againzender het volgende:
Op vrijdag Frank en Sander! Dat wordt op termijn de nieuwe middagshow hoor, net als met Coen en andere Sander destijds.
ik heb recent nog meegemaakt wat een impact radio nog kan hebben. Godsamme wat een reacties ik kreeg, en 3fm, na mijn gesprek met Michiel. Hartverwarmend.quote:Op maandag 7 november 2016 17:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De vraag is of de jongere generatie uberhaubt nog wel op radio zit te wachten of alles luisteren via clikerdeklik. Voor mijn gevoel komt er bijna geen jonge aanwas bij de radiostations meer bij, maar dat kan natuurlijk een subjectief gevoel zijn, ik hoop voor 3fm dat ze daar toch eerst nog onderzoek naar gedaan hebben.
Mooi inderdaad dat radio dat teweeg kan brengenquote:Op maandag 7 november 2016 22:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb recent nog meegemaakt wat een impact radio nog kan hebben. Godsamme wat een reacties ik kreeg, en 3fm, na mijn gesprek met Michiel. Hartverwarmend.
538 en slam zijn best populair en dat is gewoon een imagokweste.quote:Op maandag 7 november 2016 17:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee jij danquote:Op dinsdag 8 november 2016 10:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat een hipster is dat tegenwoordig.
Ik ben blij met de nieuwe programmering.quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hoi Marije! Wat vind je van de nieuwe programmering?
Fijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ben blij met de nieuwe programmering.
Hij wilde je aanpakken. Maar hij is zo dom dat ie de verkeerde aanpakt.quote:
Dank voor deze uitleg.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij wilde je aanpakken. Maar hij is zo dom dat ie de verkeerde aanpakt.
In het subforum VBL post een user met de naam bronson_. Vandaar
Wees blij dat hafcfan geen type ala Holleeder is. Dan had je zomaar kans gehad geliquideerd te worden middels een persoonsverwisseling.
Zo ongeveer ja. Hoewel ik ook altijd uitstekend mijn best doe om het niveau naar een zéér bedenkelijk punt te brengenquote:Op dinsdag 8 november 2016 12:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dank voor deze uitleg.
Geeft dit dan ook het gemiddelde niveau van VBL aan, of trekt het type hafcfan het algehele dramatisch omlaag?
je verwacht het niet!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm dat heb ik eerder gehoord een man die zijn land wilde opbouwen met infrastructuur en daarmee banen wilde scheppen...
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
nou denk ik wel dat Trump minder oorlogzuchtig is dan Clinton trouwens....
hij vroeg zich wel af waarom je kernwapens niet preventief in zou kunnen zetten.....quote:Op woensdag 9 november 2016 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
nou denk ik wel dat Trump minder oorlogzuchtig is dan Clinton trouwens....
Gezellig, VBL trollsquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:04 schreef tompsv18 het volgende:
Lachwekkend natuurlijk dat nu die Domien Verschuuren op zijn plek komt, wat een non-talent is dat zeg. Die kan er helemaal niks van.
Ik denk dat je meer bijval gaat vinden in KLB.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:04 schreef tompsv18 het volgende:
Lachwekkend natuurlijk dat nu die Domien Verschuuren op zijn plek komt, wat een non-talent is dat zeg. Die kan er helemaal niks van.
Oh nee hoor, Giel kon ik altijd erg waarderen maar Domien vind ik een dertien in een dozijn dj. Nog slechter dan Frank Ellende.quote:
werd ik geroepen?quote:
dat dus. beter te pruimen dan Giel in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:14 schreef SilentChaos het volgende:
Domien is prima en enorm gegroeid de afgelopen jaren
dacht al een bekende stem vanuit de keuken te horen. wat doet Gerard daar? Giel uitzwaaien?quote:
Yup, grote fles champagne mee en alles.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
dacht al een bekende stem vanuit de keuken te horen. wat doet Gerard daar? Giel uitzwaaien?
Ik ben altijd liefhebber van Giel geweest dus die mening kan ik helaas niet delenquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat dus. beter te pruimen dan Giel in ieder geval.
Non-talent niet zo zeer, maar gewoon heel inwisselbaar, met een nogal commerciële klank. Die past beter ergens in de vroege middag op Q-Music of Radio 538.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:04 schreef tompsv18 het volgende:
Je hoeft niet te luisteren natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |