jaquote:
ik ga die gasten erg missen. maar als Timur zich beter voelt door ermee te stoppen moet hij dat vooral doen. Heel goed dat hij naar zichzelf luistert en besluit te stoppen.quote:
dit is pas kutmuziekquote:
Pras Michel - Ghetto Superstarquote:
dat jaquote:
Maandag dustwitter:JimVorwald twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 12:30:37Maandagmiddag wordt de nieuwe 3FM programmering bekend gemaakt. Spannend! Ben zeer benieuwd. reageer retweet
ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:37 schreef Pino112 het volgende:
Maandag dustwitter:JimVorwald twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 12:30:37Maandagmiddag wordt de nieuwe 3FM programmering bekend gemaakt. Spannend! Ben zeer benieuwd. reageer retweet
Ik ben benieuwd. Mijn voorspelling:quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:37 schreef Pino112 het volgende:
Het is maar net wat je onder mislukt verstaat. Ik vind het prima aan te horenquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:47 schreef rubbereend het volgende:
zouden ze Frank zijn mislukte show echt laten houden?
Jasper, Herman.quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik zie het vooral over doordeweeks gaan, maar wie zou in het weekend een echte kans moeten krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jasper. Eigenlijk komen er ook niet heel veel plaatsen vrij daar. Hoogie gaat weg, En dan twee mensen uit de rij Herman, Wijnand of Eva maar tegelijkertijd komt Giel naar het weekend toe.quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik zie het vooral over doordeweeks gaan, maar wie zou in het weekend een echte kans moeten krijgen?
quote:Op zondag 6 november 2016 13:34 schreef Evertjan het volgende:
ik gok niet dat ze Eva dumpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Roel vindt dit leuk.twitter:giels twitterde op maandag 07-11-2016 om 08:33:48Het begin van mijn laatste week goed starten met @MissMontreal! ❤️ #genietervanzolanghetkan #nog5 #ochtendshow #3FM https://t.co/vluocyiIeC reageer retweet
Roel zit klem onder z'n bureau.quote:Op maandag 7 november 2016 08:36 schreef wolfrolf het volgende:
Roel vindt dit leuk.twitter:giels twitterde op maandag 07-11-2016 om 08:33:48Het begin van mijn laatste week goed starten met @MissMontreal! ❤️ #genietervanzolanghetkan #nog5 #ochtendshow #3FM https://t.co/vluocyiIeC reageer retweet
quote:Op zondag 6 november 2016 13:34 schreef Evertjan het volgende:
Als Michiel weer het ouderwetse Arbeidsvitaminenblok 9-12 mag doen, prima! Een ochtendshow van 3 uur is lang zat, en Domien mag dat best gaan doen wmb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jasper en Sander vind ik verrassend, had eerder Frank en Sander verwacht. Maar prima als Jasper overdag uren krijgt
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
Die post is niet officieel he.quote:Op maandag 7 november 2016 09:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als Michiel weer het ouderwetse Arbeidsvitaminenblok 9-12 mag doen, prima! Een ochtendshow van 3 uur is lang zat, en Domien mag dat best gaan doen wmb.
Jasper en Sander vind ik verrassend, had eerder Frank en Sander verwacht. Maar prima als Jasper overdag uren krijgt
Genieten met een hoofdletter G.quote:Op maandag 7 november 2016 08:36 schreef wolfrolf het volgende:
weet ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |