Gezellig, VBL trollsquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:04 schreef tompsv18 het volgende:
Lachwekkend natuurlijk dat nu die Domien Verschuuren op zijn plek komt, wat een non-talent is dat zeg. Die kan er helemaal niks van.
Ik denk dat je meer bijval gaat vinden in KLB.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:04 schreef tompsv18 het volgende:
Lachwekkend natuurlijk dat nu die Domien Verschuuren op zijn plek komt, wat een non-talent is dat zeg. Die kan er helemaal niks van.
Oh nee hoor, Giel kon ik altijd erg waarderen maar Domien vind ik een dertien in een dozijn dj. Nog slechter dan Frank Ellende.quote:
werd ik geroepen?quote:
dat dus. beter te pruimen dan Giel in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:14 schreef SilentChaos het volgende:
Domien is prima en enorm gegroeid de afgelopen jaren
dacht al een bekende stem vanuit de keuken te horen. wat doet Gerard daar? Giel uitzwaaien?quote:
Yup, grote fles champagne mee en alles.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
dacht al een bekende stem vanuit de keuken te horen. wat doet Gerard daar? Giel uitzwaaien?
Ik ben altijd liefhebber van Giel geweest dus die mening kan ik helaas niet delenquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat dus. beter te pruimen dan Giel in ieder geval.
Non-talent niet zo zeer, maar gewoon heel inwisselbaar, met een nogal commerciële klank. Die past beter ergens in de vroege middag op Q-Music of Radio 538.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:04 schreef tompsv18 het volgende:
Je hoeft niet te luisteren natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |