Hij gaat nu toch met zo'n minderjarige? Of is die inmiddels volwassen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 07:52 schreef de_boswachter het volgende:
Laat hij zich als afscheid nu weer pijpen door een hoer live op de radio?!?
Hij wil graag school tv weekjournaal gaan presenteren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij gaat nu toch met zo'n minderjarige? Of is die inmiddels volwassen?
Goeie beschrijving van Giel. Heeft hij ZIJN ontdekking Jett -de zoon van Prince- Rebel al gedraaid?quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:20 schreef Habbezak het volgende:
Ik vind Giel Beelen dus echt een loser.. Vandaag is Leonard Cohen overleden. En daar heb ik hem gewoon niks over horen zeggen bij zijn ochtendshow vanmorgen tussen kwart voor 7 en kwart voor 8. Ja het kwam op het nieuws om half 8. Giel vindt zijn eigen afscheidsfeestje belangrijker dan stilstaan bij zo'n legende.
Maar hij neemt wel de tijd om te melden dat Justin Bieber en Selena Gomez elkaar in een kliniek hebben opgezocht. walgelijke vent.
Hij heeft al weer een andere, die ene was te oud geworden..quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij gaat nu toch met zo'n minderjarige? Of is die inmiddels volwassen?
Hij heeft er wel wat over gezegd, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:20 schreef Habbezak het volgende:
Ik vind Giel Beelen dus echt een loser.. Vandaag is Leonard Cohen overleden. En daar heb ik hem gewoon niks over horen zeggen bij zijn ochtendshow vanmorgen tussen kwart voor 7 en kwart voor 8. Ja het kwam op het nieuws om half 8. Giel vindt zijn eigen afscheidsfeestje belangrijker dan stilstaan bij zo'n legende.
Maar hij neemt wel de tijd om te melden dat Justin Bieber en Selena Gomez elkaar in een kliniek hebben opgezocht. walgelijke vent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |