Door mijn eigen post heb ik nu dat deuntje van Speelman en van Deelen in mijn kopquote:Op maandag 7 november 2016 15:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik had Speelman en Van Deelen ook nog wel iets samen willen zien doen eigenlijk
Barend.quote:Op maandag 7 november 2016 15:26 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Door mijn eigen post heb ik nu dat deuntje van Speelman en van Deelen in mijn kop
Vlogs volgen.quote:Op maandag 7 november 2016 15:33 schreef Meike26 het volgende:
Sinds dat Veenstra is gaan vloggen vind ik hem opener en leuker geworden.. en dat uurtje erbij is denk ik ook wel terecht
Barendquote:
+1quote:Op maandag 7 november 2016 15:40 schreef KingRadler het volgende:
Domien, Veenstra & Eva in glazen huis
Waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 7 november 2016 15:40 schreef KingRadler het volgende:
100 euro voor een naakte Evaquote:Op maandag 7 november 2016 15:40 schreef KingRadler het volgende:
Dat inderdaad. Radio 2.5 FTW!quote:Op maandag 7 november 2016 16:03 schreef Bronson het volgende:
Word mijn dagprogramma wel stuk beter:
6-9 Gerard of Domien
9-12 Veenstra
12-14 Mark & Ramon
14-16 Stenders of Wijnand
16-18 Ruud
Geen opvuluurtje Bart meer.![]()
Geen Wout2day meer
het oog?quote:
Die neemt de plek van Mark over.quote:Op maandag 7 november 2016 15:05 schreef Marcoss het volgende:
Veenstra zelfs een uur extra dus, had ik niet verwacht.
En had liever Sander ipv Wijnand gezien eigenlijk, al is 6 t/m 9 ook prima.
Wel sneu voor Barend, z'n kameraad krijgt een show doordeweeks en hij mag blijven ploeteren bij de Mega Top 50
quote:
En je had juist op rock in moeten zetten. Nu is juist meer eenheidsworst geworden.quote:Daar komt bij dat urban (en ook dance) in het afgelopen jaar veel prominenter is geworden op 3FM. ‘Ten opzichte van vorig jaar is het aandeel urban grofweg verdubbeld, natuurlijk ook omdat veel pophits van nu in die categorie vallen. We moeten ook af van het idee dat 3FM een rockzender is. Dat is niet zo. Het is wel een onderscheidende factor ten opzichte van de andere zenders, die het helemaal niet draaien. Wij verbinden ons nadrukkelijk aan het live-circuit, meer dan aan de charts, en daar vind je natuurlijk ook veel rock en alternative.’
Eens.quote:Op maandag 7 november 2016 16:46 schreef borisz het volgende:
[..]
En je had juist op rock in moeten zetten. Nu is juist meer eenheidsworst geworden.
Of kies de meer credible kant van urban, het soort dat ook bij veel liefhebbers van een beetje alternatief nog door de beugel kan. En combineer dat met gitaren en met niet te platte dance.quote:Op maandag 7 november 2016 16:46 schreef borisz het volgende:
[..]
En je had juist op rock in moeten zetten. Nu is juist meer eenheidsworst geworden.
dat is voor de jonge generatie veel minder relevantquote:Op maandag 7 november 2016 16:46 schreef borisz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |