En je had juist op rock in moeten zetten. Nu is juist meer eenheidsworst geworden.quote:Daar komt bij dat urban (en ook dance) in het afgelopen jaar veel prominenter is geworden op 3FM. ‘Ten opzichte van vorig jaar is het aandeel urban grofweg verdubbeld, natuurlijk ook omdat veel pophits van nu in die categorie vallen. We moeten ook af van het idee dat 3FM een rockzender is. Dat is niet zo. Het is wel een onderscheidende factor ten opzichte van de andere zenders, die het helemaal niet draaien. Wij verbinden ons nadrukkelijk aan het live-circuit, meer dan aan de charts, en daar vind je natuurlijk ook veel rock en alternative.’
Eens.quote:Op maandag 7 november 2016 16:46 schreef borisz het volgende:
[..]
En je had juist op rock in moeten zetten. Nu is juist meer eenheidsworst geworden.
Of kies de meer credible kant van urban, het soort dat ook bij veel liefhebbers van een beetje alternatief nog door de beugel kan. En combineer dat met gitaren en met niet te platte dance.quote:Op maandag 7 november 2016 16:46 schreef borisz het volgende:
[..]
En je had juist op rock in moeten zetten. Nu is juist meer eenheidsworst geworden.
dat is voor de jonge generatie veel minder relevantquote:Op maandag 7 november 2016 16:46 schreef borisz het volgende:
[..]
hoho:quote:Op maandag 7 november 2016 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godver, Jennifer![]()
No-Lifer die altijd maar naar 3FM DJ's zit te tweeten
twitter:jenniferboertie twitterde op maandag 07-11-2016 om 11:35:43Lekker weekje vrij van werk dus vandaag languit op bank met boek, een grote kop thee en #3fm op de radio! #lovemylife #hetistochprutweer reageer retweet
De vraag is of de jongere generatie uberhaubt nog wel op radio zit te wachten of alles luisteren via clikerdeklik. Voor mijn gevoel komt er bijna geen jonge aanwas bij de radiostations meer bij, maar dat kan natuurlijk een subjectief gevoel zijn, ik hoop voor 3fm dat ze daar toch eerst nog onderzoek naar gedaan hebben.quote:Op maandag 7 november 2016 17:09 schreef rubbereend het volgende:
Valt niet tegen de nieuwe programmering. Snap alleen totaal niet dat Frank blijft zitten
[..]
dat is voor de jonge generatie veel minder relevant
idd voor Urban heb je toch funx als NPO zijnde?quote:Op maandag 7 november 2016 16:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens Veenstra is radio maken niet alleen uitzenden via de straalpaal maar ook via YT Insta Spotify Twitter etcquote:Op maandag 7 november 2016 17:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De vraag is of de jongere generatie uberhaubt nog wel op radio zit te wachten of alles luisteren via clikerdeklik. Voor mijn gevoel komt er bijna geen jonge aanwas bij de radiostations meer bij, maar dat kan natuurlijk een subjectief gevoel zijn, ik hoop voor 3fm dat ze daar toch eerst nog onderzoek naar gedaan hebben.
Dat zeg ikquote:Op maandag 7 november 2016 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoho:twitter:jenniferboertie twitterde op maandag 07-11-2016 om 11:35:43Lekker weekje vrij van werk dus vandaag languit op bank met boek, een grote kop thee en #3fm op de radio! #lovemylife #hetistochprutweer reageer retweet
"Mijn motto: het leven is een feestje alleen moet je zelf de slingers ophangen!"quote:Op maandag 7 november 2016 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoho:twitter:jenniferboertie twitterde op maandag 07-11-2016 om 11:35:43Lekker weekje vrij van werk dus vandaag languit op bank met boek, een grote kop thee en #3fm op de radio! #lovemylife #hetistochprutweer reageer retweet
Mag iemand anders doenquote:Op maandag 7 november 2016 17:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Mijn motto: het leven is een feestje alleen moet je zelf de slingers ophangen!"![]()
![]()
Ze komt uit Velsen. Hé Boris, doe er wat aan!
Je vlucht. Zwak.quote:Op maandag 7 november 2016 17:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Mag iemand anders doen. Ik ga Velsen volgend jaar verlaten.
Het is prettig leven in Velsen, maar deze Mug wil weer terug naar Haarlem.quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 7 november 2016 17:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is prettig leven in Velsen, maar deze Mug wil weer terug naar Haarlem.
quote:Op maandag 7 november 2016 17:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Mijn motto: het leven is een feestje alleen moet je zelf de slingers ophangen!"![]()
![]()
Ze komt uit Velsen. Hé Boris, doe er wat aan!
quote:
Gerard en Michiel hebben anders ook nooit samen de middagshow gedaan... Dat tijdstip zegt dus niet zoveel.quote:Op maandag 7 november 2016 22:12 schreef Againzender het volgende:
Op vrijdag Frank en Sander! Dat wordt op termijn de nieuwe middagshow hoor, net als met Coen en andere Sander destijds.
ik heb recent nog meegemaakt wat een impact radio nog kan hebben. Godsamme wat een reacties ik kreeg, en 3fm, na mijn gesprek met Michiel. Hartverwarmend.quote:Op maandag 7 november 2016 17:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De vraag is of de jongere generatie uberhaubt nog wel op radio zit te wachten of alles luisteren via clikerdeklik. Voor mijn gevoel komt er bijna geen jonge aanwas bij de radiostations meer bij, maar dat kan natuurlijk een subjectief gevoel zijn, ik hoop voor 3fm dat ze daar toch eerst nog onderzoek naar gedaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |