Ik vraag me ook af hoe lang dat nog gaat durenquote:Op maandag 7 november 2016 15:04 schreef Peter88Online het volgende:
Het valt mij op dat Veenstra er als oud-gediende op dezelfde plek blijft tussen die nieuwe namen. Onderhand zou hij toch ook wel rijp zijn voor Radio 2.
met zijn kaaklijnquote:Op maandag 7 november 2016 15:05 schreef Marcoss het volgende:
Wel sneu voor Barend, z'n kameraad krijgt een show doordeweeks en hij mag blijven ploeteren bij de Mega Top 50
Als hij deze tijd kwijt zou raken, zouden ze niet vlak voor de wijziging opeens Jelmer erbij hebben gezet, lijkt me (en Sander Hoogendoorn erbij op vrijdag).quote:Op maandag 7 november 2016 15:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En wie blijft er zitten... Frank.Verdomme zeg.
Komt ook wel omdat er niet heel veel talent is qua dj's is op dit moment bij 3FM.. Ik vind Domien een prima gast en z'n programma is ook best aardig, maar als hij gezien wordt als dé dj van de toekomst, zegt dat eigenlijk al genoeg.quote:Op maandag 7 november 2016 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind het een weinig verrassende programmering eigenlijk. En die overrijpe druif blijft gewoon zitten bij 3voor12
Het grote probleem is mijns inziens toch echt Frank vd Lendequote:Op maandag 7 november 2016 15:14 schreef female81 het volgende:
Ik heb niet helemaal een lekker gevoel bij de wijzigingen. Er wordt wel aardig wat met poppetjes geschoven, maar tegelijkertijd lijkt het ook weer hetzelfde 3fm te blijven dat tegenwoordig niet zo lekker 'verkoopt'.
Ik had Speelman en Van Deelen ook nog wel iets samen willen zien doen eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2016 15:05 schreef Marcoss het volgende:
Veenstra zelfs een uur extra dus, had ik niet verwacht.
En had liever Sander ipv Wijnand gezien eigenlijk, al is 6 t/m 9 ook prima.
Wel sneu voor Barend, z'n kameraad krijgt een show doordeweeks en hij mag blijven ploeteren bij de Mega Top 50
Denk dat je eind december straks extra lang van hem kan genietenquote:Op maandag 7 november 2016 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is volledig terecht
Dat programma is een dampende drol
quote:Op maandag 7 november 2016 15:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat je eind december straks extra lang van hem kan genieten
Ik denk niet dat ze het zonder Veenstra doen. Nog zo'n beetje de grootste naam en bekend van TV.quote:
Je moeder ook.quote:Op maandag 7 november 2016 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is volledig terecht
Dat programma is een dampende drol
quote:
Het is patat.quote:Op maandag 7 november 2016 15:21 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je moeder ook.
Nee maar serieus, ik vind het wel vermakelijk om naar te luisteren. Niet het beste van 3FM, maar ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |