Ik prefereer normaal gesproken ook een pizza zonder haar. Maar blijkbaar heeft met haar wel jouw voorkeur.quote:Op zondag 6 november 2016 21:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ze hebben het zelfs over een "pizza zonder haar"in de mail
Dat gevoel had ik ook, maar het is handiger om degene te vragen naar onderbouwing van claims. Daarnaast is het in een discussie lastig om je ongelijk toe te geven, dus die verwachting moet je van een ander ook niet hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, nu maak je jezelf dus echt onmogelijk belachelijk. Op geen enkele wijze een discussiepartner meer die serieus valt te nemen..
Niet precies. Lynch had aangegeven het advies van de FBI te volgen, zij adviseerden om Clinton niet aan te klagen. Dat ze het niet behandeld is dus omdat de FBI aangaf dat dat geen zin had.quote:Op zondag 6 november 2016 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 van de problemen met deze zaak zijn dat 1) er zoveel mensen op hoge posities bij betrokken zijn en 2) dat de FBI zelf niemand aan kan klagen. Ze geven de informatie aan de DOJ en die behandeld het verder.
Wacht watquote:Op zondag 6 november 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet overal.
Democraten vinden het namelijk discriminatie en racisme dat je een paspoort moet hebben om te kunnen stemmen. Daarmee zou grote groepen zwarten en latino's namelijk uitsluiten van het democratisch proces.
Nee.quote:Op zondag 6 november 2016 21:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wacht watSerieus?
Dan kan gewoon een toerist uit China eventjes voor de lol gaan stemmen, wat is dat voor dom systeem dan
Dank voor de tip(s).quote:Op zondag 6 november 2016 21:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook, maar het is handiger om degene te vragen naar onderbouwing van claims. Daarnaast is het in een discussie lastig om je ongelijk toe te geven, dus die verwachting moet je van een ander ook niet hebben.
Het is wel raar want criminelen kunnen niet stemmen als hun een strafblad hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 21:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wacht watSerieus?
Dan kan gewoon een toerist uit China eventjes voor de lol gaan stemmen, wat is dat voor dom systeem dan
Dat was vorige keer, ja. Was dat niet nadat ze "toevallig" even met Bill had gesproken in een vliegtuig?quote:Op zondag 6 november 2016 21:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet precies. Lynch had aangegeven het advies van de FBI te volgen, zij adviseerden om Clinton niet aan te klagen. Dat ze het niet behandeld is dus omdat de FBI aangaf dat dat geen zin had.
Leuk dat je zo heerlijk neerbuigend doet.quote:Op zondag 6 november 2016 21:58 schreef Xa1pt het volgende:
Toch bedankt voor de smerige associaties die de eerstvolgende keer dat ik een pizza bestel in me opdoemen, gekke BNW'ertjes.
Hoe dan ook, spannend wordt hetquote:Op zondag 6 november 2016 21:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
vrouwelijke president "Queen of Corruption"
Rare shit inderdaad. Lijkt me wel zo gewoon om enige soort van legitimatie te laten zien.quote:Op zondag 6 november 2016 22:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Het is wel raar want criminelen kunnen niet stemmen als hun een strafblad hebben.
Hoe willen ze dat dan controleren?
Is per staat verschillend.quote:Op zondag 6 november 2016 22:01 schreef vigen98 het volgende:
Maar hoe is het eigenlijk geregeld in de VS om te stemmen, moet je geen ID laten zien dan? Zo niet vind het wel heel raar dan
Een- en tweeogige toch? Dat vind ik dan wel weer heel pervers - wie is er nou in godsnaam zo geinteresseerd in eenogige kindjes? Of heeft dat dan met die occulte rituelen te maken, dan snap ik het weer wel.quote:Op zondag 6 november 2016 21:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En een pizza met ogen er in is een teken van pedo's.
Ja, daarna gaf ze de beslissing uit handen wegens de schijn van belangenverstrengeling. Dus in deze had de FBI wél de macht om iemand aan te klagen in principe; ze hadden alleen maar aan hoeven te geven dat het moest gebeuren, dan had Lynch dat gedaan.quote:Op zondag 6 november 2016 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was vorige keer, ja. Was dat niet nadat ze "toevallig" even met Bill had gesproken in een vliegtuig?
Maar nog steeds heeft de FBI niet de macht om iemand aan te klagen. Dus is het irrelevant.
Speciaal voor jou, omdat jij zo graag een struisvogel speelde omtrent dit punt: https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/50997quote:Op zondag 6 november 2016 21:53 schreef Monolith het volgende:
Tja, als je conclusies al op voorhand vaststaan, dan is elke uitkomst die daar niet mee strookt natuurlijk een teken van corruptie of doofpot.
Wat een simpele zielen lopen er hier toch rond de laatste tijd.
Je moet sowieso geregistreerd staan om te stemmen. Als crimineel kun je je dus niet registreren, dus kun je ook niet stemmen (onder je eigen naam, er zijn claims dat zonder ID e.d. je je kunt voordoen als iemand anders en dus onder die naam stemmen).quote:Op zondag 6 november 2016 22:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Rare shit inderdaad. Lijkt me wel zo gewoon om enige soort van legitimatie te laten zien.
Vervolgens zou ik ook hier naar kijkenquote:Op zondag 6 november 2016 22:01 schreef monkyyy het volgende:
http://fivethirtyeight.co(...)ut-its-a-close-race/
Nieuw artikel van Nate Silver, Clinton staat voor, maar binnen de foutmarge. Het kan beide kanten op.
Dat is dan wel schandalig slecht geregeld danquote:Op zondag 6 november 2016 22:03 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Je moet sowieso geregistreerd staan om te stemmen. Als crimineel kun je je dus niet registreren, dus kun je ook niet stemmen (onder je eigen naam, er zijn claims dat zonder ID e.d. je je kunt voordoen als iemand anders en dus onder die naam stemmen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |