Naberquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen doe lief allemaal tegen elkaar
ik kan dit niet aanzien
Houd je bek eens, ga je lul in de stofzuigerslang stoppen ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan dit niet aanzien
Iedereen doet ook liefquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan dit niet aanzien
Lief doen is voor pussy's en voor hen is geen plek in de wereldquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan dit niet aanzien
Jaquote:
Waar wil je over praten?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie wil gwn gezellig met mij praten ipv dit gezeur elke avond lang tussen dezelfde 4..
Wat mis je meeste aan nlquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie wil gwn gezellig met mij praten ipv dit gezeur elke avond lang tussen dezelfde 4..
Kijk die commercials na 01.00quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
stilquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je bek eens, ga je lul in de stofzuigerslang stoppen ofzo
knuffel van haarquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat mis je meeste aan nl
Niet wie maar wat
Hehquote:
Gaquote:
quote:
miss eigenlijk niks aan Nederlandquote:
haha ben je nu een soort van durian ryder?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
miss eigenlijk niks aan Nederland
Ja fietspaden zijn wel makkelijk want vind op de fiets voorsorteren op 60 wegen niet ideaal
Ik vind het leuk dat ik een gevoelige snaar bij je heb geraakt en ik voel me vereerd dat je je nu tot mij richt, maar zoals iedereen in je leven ben ik al uitgekeken op je.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja zo zat ik ook. Vind je maar een tokkie
ken ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:51 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ben je nu een soort van durian ryder?
ik vond je eigenlijk ook wel een beetje een tokkiequote:Op zaterdag 5 november 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat ik een gevoelige snaar bij je heb geraakt en ik voel me vereerd dat je je nu tot mij richt, maar zoals iedereen in je leven ben ik al uitgekeken op je.
Welke snaar? Grootheidswaanzin dezequote:Op zaterdag 5 november 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat ik een gevoelige snaar bij je heb geraakt en ik voel me vereerd dat je je nu tot mij richt, maar zoals iedereen in je leven ben ik al uitgekeken op je.
Nee laat maar, echt gezellige gesprekspartner ben jequote:Op zaterdag 5 november 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
miss eigenlijk niks aan Nederland
Ja fietspaden zijn wel makkelijk want vind op de fiets voorsorteren op 60 wegen niet ideaal
Hehe ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb mangoboom in de tuin
Aardbei
Ik ook hoor. Zet haar op dr plekquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja zo zat ik ook. Vind je maar een tokkie
Ja en nu houd je van me.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:52 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vond je eigenlijk ook wel een beetje een tokkie
Che pls, al die gare dm's van je, hou op hoorquote:
ik praat graag met hzawquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee laat maar, echt gezellige gesprekspartner ben je
Doe danquote:
ja gvd mis gewoon niks want alles is hier ook welquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee laat maar, echt gezellige gesprekspartner ben je
Wat zijn deze valse accusations?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Che pls, al die gare dm's van je, hou op hoor
Morgen 13:00quote:
Als je mentaal maar van me houdtquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:54 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben fysiek niet in staat om van iemand te houden
zal altijd de jouwe zijnquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je mentaal maar van me houdt
lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hehe ik ook![]()
Aarbei 8/10 op de schaal van fruit
heb je deaddickquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:54 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben fysiek niet in staat om van iemand te houden
Ja paar jaar terug, duckfacequote:
Ik miste paprikachips heel ergquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja gvd mis gewoon niks want alles is hier ook wel
Er is hier drop, overal fruit, rösti dus qua eten niks
En voor de mensen kom je ook niet naar Nederland
Hier staan een moskee en een synagoge naast elkaar.
Hier op fok kunnen 3 moslims niet eens een dag de bek houden
Dusja
Miss niet echt iets
Iemand met een beroerde bloedsomloop denk ik.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:57 schreef zeer het volgende:
[..]
nee welke retard heeft dat nou weer dan
altijd /bquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij zit naast fok echt op gare sites
Reddit zeker weer
vast een rokerquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iemand met een beroerde bloedsomloop denk ik.
o jaquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik miste paprikachips heel erg
quote:
En toen jij die maar al te graag gaf? En altijd pussylief maar laatste tijd alleen maar mongool. Doe wat je wilt hoor maar kom niet met die shit aanzetten van jequote:Op zaterdag 5 november 2016 23:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bedoelt toen je om mijn foto vroeg?
Ja ziequote:Op zaterdag 5 november 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja
Bijna alle chips is hier wel van pringels tot wokkels
Zijn godverdomme geen pombarbeertjes!
Maar mis ik sinds ik er nu over nadenk pas
Wowquote:Op zondag 6 november 2016 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En toen jij die maar al te graag gaf? En altijd pussylief maar laatste tijd alleen maar mongool. Doe wat je wilt hoor maar kom niet met die shit aanzetten van je
Wel als je woorden als gesprekjespartner gaat gebruikenquote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je me echt stomme gesprekjespartner?
beter dan scheldwoorden toch?quote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel als je woorden als gesprekjespartner gaat gebruiken
Ik ben ook altijd lief in dmquote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben ook altijd poeslief in dm trouwens
Doe hier gwn stoer om indruk te maken bij zeer
lukt je goed dacht dat je og wasquote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
komt omdst ik moviel zit, dsn doet die automatisch een woord en veen zin om aan te passenquote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel als je woorden als gesprekjespartner gaat gebruiken
Zeer is echt een puppy dus die neem ik niet meer serieusquote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Geweldig grote mond, ontzettend klein hartje. Dat ben jij een beetje.quote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Welke shit wat? Je laat je een beetje kennenquote:Op zondag 6 november 2016 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En toen jij die maar al te graag gaf? En altijd pussylief maar laatste tijd alleen maar mongool. Doe wat je wilt hoor maar kom niet met die shit aanzetten van je
ahwquote:Op zondag 6 november 2016 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeer is echt een puppy dus die neem ik niet meer serieus
wow doe normaal ouwequote:Op zondag 6 november 2016 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geweldig grote mond, ontzettend klein hartje. Dat ben jij een beetje.
vind srs niet fijn dat je mij puppy vind voelde me altijd wel stoerquote:Op zondag 6 november 2016 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeer is echt een puppy dus die neem ik niet meer serieus
neem paar slokken waterquote:Op zondag 6 november 2016 00:04 schreef Crip het volgende:
Ik ben heletijd aan he thikken en boeren tegenlijk fucking irri
Dombo, domoor, tot seniele bejaarde tot achterlijke en alles wat er tussen zit. Je hebt ze allemaal wel gehad. Maar jij mag dat.quote:
Je hoeft niet in ultimate defense mode te gaan hoor snuckelpupchenquote:Op zondag 6 november 2016 00:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke shit wat? Je laat je een beetje kennen
Hahaha maar al te graag gaf.
quote:Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef jamesdeen het volgende:
De enige die hetzelfde is online als in irl is dima volgrns mij. Kan dit nirt mer zekerheid zeggen maar heb wel vermoeden. Wat een baas lijkt mij dat
Dikke S/O naar hem
Heb m gelijk geblokkeerdquote:Op zondag 6 november 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw
Hebben jullie hoi gezegd?
Ja grote jongen ben je tochquote:Op zondag 6 november 2016 00:04 schreef zeer het volgende:
[..]
vind srs niet fijn dat je mij puppy vind voelde me altijd wel stoer
Ja heel drukquote:
da's toevallig ik kan ook likken als een labradorquote:Op zondag 6 november 2016 00:07 schreef xcachet het volgende:
Wij hebben een kleine labrador puppy op stal. Zal 'm voortaan Zeer noemen.
wow wat gemeenquote:Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik schrok ook een beetje toen hij zei dat je een hart hebt.
omdat je medelijden met me hebt? :squote:Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dombo, domoor, tot seniele bejaarde tot achterlijke en alles wat er tussen zit. Je hebt ze allemaal wel gehad. Maar jij mag dat.
Jij vond me tokkie dus weeniequote:
Vond het stukje 'gare dm's' opmerkelijkquote:Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet in ultimate defense mode te gaan hoor snuckelpupchen
Deze bijt anders alleen maarquote:Op zondag 6 november 2016 00:08 schreef zeer het volgende:
[..]
da's toevallig ik kan ook likken als een labrador
Ahh echt poepiequote:
quote:Op zondag 6 november 2016 00:10 schreef jamesdeen het volgende:
Ik heb mijn M16 zeer genoemd, wel hilarisch als ik dan een keer op een Palestijns kindje moet schieten
Je hebt me zelfs foto's gestuurd van je huis, koetjes en kalfjes praat over nieuwe banken en inrichting etcquote:Op zondag 6 november 2016 00:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vond het stukje 'gare dm's' opmerkelijk
Ik dm niet veel en al helemaal geen foto's die ik al te graag deel.
Wrm nam je die post naar girly zo serieus
quote:Op zondag 6 november 2016 00:10 schreef jamesdeen het volgende:
Ik heb mijn M16 zeer genoemd, wel hilarisch als ik dan een keer op een Palestijns kindje moet schieten
watquote:Op zondag 6 november 2016 00:10 schreef jamesdeen het volgende:
Jaquote:
Omgekeerde wereld dit.quote:Op zondag 6 november 2016 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt me zelfs foto's gestuurd van je huis, koetjes en kalfjes praat over nieuwe banken en inrichting etc
Neem niks van jou serieus hoor, daar ken ik je lang genoeg voor. Soms gwn btje ageren toch
quote:Op zondag 6 november 2016 00:13 schreef Crip het volgende:
James wnnr mag k met je op vieze palestijnen gaan schieten
Dan zullen we er nooit achterkomenquote:Op zondag 6 november 2016 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld dit.
Maar ja geen zin om dm's te openbaren
Somsquote:
geloof jou hoor bbyquote:Op zondag 6 november 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zullen we er nooit achterkomen
wowwwwwquote:Op zondag 6 november 2016 00:13 schreef Crip het volgende:
James wnnr mag k met je op vieze palestijnen gaan schieten
Had filmpje gezien van een vrouw die 21 jaar vegan at en toen weer keer vlees ging eten. Ze kwam bijna klaar.quote:Op zondag 6 november 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow
Ga gelijk vlees eten om te wreken
ben niet onder de indruk geraaktquote:Op zondag 6 november 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had filmpje gezien van een vrouw die 21 jaar vegan at en toen weer keer vlees ging eten. Ze kwam bijna klaar.
Gewoon werken, was wel leuk. Jouwes ?quote:
niks bijzondersquote:Op zondag 6 november 2016 00:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon werken, was wel leuk. Jouwes ?
Zal zo even pic van zeers penis door appen, dat is wel indrukwekkendquote:Op zondag 6 november 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben niet onder de indruk geraakt
Nee, helemaal niet. Maar Kapitein Overduidelijk heeft ook iemand nodig die open deuren sluit en op slot draait natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2016 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat je medelijden met me hebt? :s
Wat we wel weten is dat ik jou dusdanig gehypnotiseerd heb zodat jij mij foto's kon vragen zodat ik die eindelijk maar al te graag kon delen.quote:Op zondag 6 november 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zullen we er nooit achterkomen
sorry vind je nu echt een super kneusquote:Op zondag 6 november 2016 00:18 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
100% srs, behalve van dat schieten op Palestijnse kindje sorry crip
zelfhatende mocro en tevens oproepen tot moordquote:Op zondag 6 november 2016 00:17 schreef Crip het volgende:
[..]
next stop al die vieze marokkanen in schilderswijk
altijd zo seksueelquote:Op zondag 6 november 2016 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal zo even pic van zeers penis door appen, dat is wel indrukwekkend
crip doesn't care, ze wilde meeschietenquote:Op zondag 6 november 2016 00:18 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
100% srs, behalve van dat schieten op Palestijnse kindje sorry crip
Wil ik al heel langquote:Op zondag 6 november 2016 00:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
heeft iemand zin om te meeten en dan potje te vechten?
ik trap zelf ook vaak open deuren in en allemaal gebakken luchtquote:Op zondag 6 november 2016 00:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar Kapitein Overduidelijk heeft ook iemand nodig die open deuren sluit en op slot draait natuurlijk.
Zou graag een srs discussie met jou hierover voeren maar niet vanavond. Dus ik kom hier op terugquote:Op zondag 6 november 2016 00:19 schreef zeer het volgende:
[..]
echt man, hoe kun je nou bijdragen aan zulke ellende
Ouderdomsverschijnselenquote:Op zondag 6 november 2016 00:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat we wel weten is dat ik jou dusdanig gehypnotiseerd heb zodat jij mij foto's kon vragen zodat ik die eindelijk maar al te graag kon delen.
Ik val ook zoveel dames lastig via dm, was het bijna vergeten
ok schiet wel mis ok plsquote:Op zondag 6 november 2016 00:20 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Zou graag een srs discussie met jou hierover voeren maar niet vanavond. Dus ik kom hier op terug
Is heel artistieke foto hoor, niks seksueels aanquote:
zozo, waar bevind jij je?quote:Op zondag 6 november 2016 00:21 schreef Remqo het volgende:
Vandaag op zee geweest, heb gecheckt of het strand er nog lag.
Zo tijd voor een biertje tussen de dealers en hoeren.
#nielsleefcaribeanstyle
experimentele foto?quote:Op zondag 6 november 2016 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is heel artistieke foto hoor, niks seksueels aan
Remmie! Hoe bevalt het daar tot nu?quote:Op zondag 6 november 2016 00:21 schreef Remqo het volgende:
#nielsleefcaribeanstyle
quote:Op zondag 6 november 2016 00:21 schreef zeer het volgende:
je bent nog steeds wel een goede kerel hoor james
ben je weer south America?quote:Op zondag 6 november 2016 00:21 schreef Remqo het volgende:
#nielsleefcaribeanstyle
Gebruik je die nog steeds haarquote:Op zondag 6 november 2016 00:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die girly heeft je echt geraakt met die tokkie opmerking
Santa Marta, Colombia.quote:
Doen we allemaal weleens. Maar ik kan je altijd bijzonder waarderen. Zonder jou wat immers niet No Shit Sherlock, maar No Shit Frank geweest.quote:Op zondag 6 november 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik trap zelf ook vaak open deuren in en allemaal gebakken lucht
Haat mezelf
nice vakantie ofzo? of kom je gewoon om een pak snuif mee terug te nemen?quote:Op zondag 6 november 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Santa Marta, Colombia.
En het is geweldig hier.
Heb jou blijkbaar echt geraakt met m'n opmerkingquote:Op zondag 6 november 2016 00:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die girly heeft je echt geraakt met die tokkie opmerking
5 dagen ondertussenquote:Op zondag 6 november 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je weer south America?
ben je wel eens in Mexico geweest?quote:Op zondag 6 november 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Santa Marta, Colombia.
En het is geweldig hier.
quote:Op zondag 6 november 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Santa Marta, Colombia.
En het is geweldig hier.
Gewoon 'cultuur' snuivenquote:Op zondag 6 november 2016 00:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nice vakantie ofzo? of kom je gewoon om een pak snuif mee terug te nemen?
wat hebben we niet gemeen dan?quote:Op zondag 6 november 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doen we allemaal weleens. Maar ik kan je altijd bijzonder waarderen. Zonder jou wat immers niet No Shit Sherlock, maar No Shit Frank geweest.
Hoewel we niet de meeste overeenkomsten hebben, stel ik je bijzonder op de prijs. Een onderdeel van de SC ben je.
Deze is echt nooit grappig geweestquote:
wat betaal je voor een grammetje puur daar?quote:
Ja. 4 jaar terug.quote:Op zondag 6 november 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je wel eens in Mexico geweest?
net braddiequote:Op zondag 6 november 2016 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze is echt nooit grappig geweest
Maar als ik Colombia hoor, dan heb ik 'm weer in mijn hoofd en vriendelijk zoals ik ben, moet natuurlijk iedereen 'm dan in zijn of haar hoofd hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze is echt nooit grappig geweest
Leeftijd.quote:Op zondag 6 november 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat hebben we niet gemeen dan?
Geen idee, maar er lopen zat dealers rond. Zal eens navragen.quote:Op zondag 6 november 2016 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat betaal je voor een grammetje puur daar?
In het midden van NLquote:
mexico is groot hequote:Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn dat soort landen nier gevaarlijk?
Bedankt daarvoorquote:Op zondag 6 november 2016 00:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als ik Colombia hoor, dan heb ik 'm weer in mijn hoofd en vriendelijk zoals ik ben, moet natuurlijk iedereen 'm dan in zijn of haar hoofd hebben.
Heb er wel om hardop om gelachen. Die montelly stempel kun je niet op mij drukken.quote:Op zondag 6 november 2016 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jou blijkbaar echt geraakt met m'n opmerking
Let it go, let it goooo
kickboksen is dit tochquote:Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef jamesdeen het volgende:
rico vs badr
wie denken jullie dat gaat winnen
Zo dichtbij maar toch zo ver wegquote:
ik wel.quote:Op zondag 6 november 2016 00:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb er wel om hardop om gelachen. Die montelly stempel kun je niet op mij drukken.
Of wil je graag een dm van mij?
Ik durf het aan, want ik hoop heel stiekem dat je me zoiets sufs wel vergeeft.quote:
Hij is wel een tijdje out geweestquote:Op zondag 6 november 2016 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kickboksen is dit toch
Dan vast badr hari
Gewoon op je hoede blijven, geen gekke dingen doen, niet met vreemde mensen omgaan en geen rare buurten opzoeken,Dan valt het best meequote:Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn dat soort landen nier gevaarlijk?
twijfelgevalquote:Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef jamesdeen het volgende:
rico vs badr
Thanks but no thanksquote:Op zondag 6 november 2016 00:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb er wel om hardop om gelachen. Die montelly stempel kun je niet op mij drukken.
Of wil je graag een dm van mij?
ah,gaat er nog een treintje die kant op vanuit het noorden v/h land? want dan wil ik nog wel ff een potje mattenquote:
is de wedstrijd toch voorbij bij een ko?quote:Op zondag 6 november 2016 00:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hij is wel een tijdje out geweest
badr haalt het eind van de eerste ronde niet eens. Zó ez voor Rico die partijquote:Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef jamesdeen het volgende:
rico vs badr
Met liefde, suikerspinnetjequote:Op zondag 6 november 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik durf het aan, want ik hoop heel stiekem dat je me zoiets sufs wel vergeeft.
Wil wel spelletje spelenquote:
Een heerlijk zacht snoezebolletje ben jij.quote:
Ja, er zitten hier stationsquote:Op zondag 6 november 2016 00:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah,gaat er nog een treintje die kant op vanuit het noorden v/h land? want dan wil ik nog wel ff een potje matten
o oke lijkt me leukquote:Op zondag 6 november 2016 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil wel spelletje spelen
Maar geen wordbase
Of Tko of decisionquote:Op zondag 6 november 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is de wedstrijd toch voorbij bij een ko?
Ben catfish.quote:Op zondag 6 november 2016 00:31 schreef jamesdeen het volgende:
Che heeft wel veel vrouwelijke icoontjes bijna geneukt
Weenie, heb je nog leuke andere spelletjes?quote:Op zondag 6 november 2016 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o oke lijkt me leuk
wat gaan we doen?
D enk ik ook. Rico is nu in zijn prime maar badr is vergane gloriequote:Op zondag 6 november 2016 00:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
badr haalt het eind van de eerste ronde niet eens. Zó ez voor Rico die partij
truth or darequote:Op zondag 6 november 2016 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, heb je nog leuke andere spelletjes?
is toch glory, dan heb je toch 3x standing 8 count?quote:
quote:
nee, alles verwijderd ookquote:Op zondag 6 november 2016 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, heb je nog leuke andere spelletjes?
ken jij dan een betere?quote:Op zondag 6 november 2016 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, bestaat dat nog steeds?
die laatste partijen van badr waren zeer matig. hoewel ie wel even tijd heeft gehad om te trainen geef ik hem idd niet veel kans. Zolang Rico het niet onderschat moet het goedkomen.quote:Op zondag 6 november 2016 00:33 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
D enk ik ook. Rico is nu in zijn prime maar badr is vergane glorie
Hoe gaat dat?quote:
Ik ookquote:Op zondag 6 november 2016 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, alles verwijderd ook
Doen, durven of de waarheid, heette dat geloof ik. Speelden we 40 jaar ook al.quote:
Ja en als het goed is welquote:Op zondag 6 november 2016 00:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
is toch glory, dan heb je toch 3x standing 8 count?
sorry ik stuur geen fotos doorquote:Op zondag 6 november 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mag ik ook foto's van jullie
Geen idee hoe mensen er hier uitzien
Drop een paar namenquote:Op zondag 6 november 2016 00:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijn extra slaapkamer is een serverruimte vol foto's van foksters.
We houden van je zoals je bentquote:
mijn scherm is kapot en mobiel is na 3 jaar ook sloom gewordenquote:Op zondag 6 november 2016 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook
M'n telefoon is ook echt gaar aan het doen trouwens. Mag over 2 maanden een nieuwe, heb nu al keuzestress
koop de note7quote:Op zondag 6 november 2016 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook
M'n telefoon is ook echt gaar aan het doen trouwens. Mag over 2 maanden een nieuwe, heb nu al keuzestress
hoopte voor jou nog laatste restjes heteroseksualiteit bij elkaar te kunnen schapen maar helaasquote:
Goeie ga meteen kopenquote:
zag het hier een week geleden nog voorbij komen op de chatquote:Op zondag 6 november 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doen, durven of de waarheid, heette dat geloof ik. Speelden we 40 jaar ook al.
Een beter alternatief, wel, daar was ik naar op zoek, ik constateerde slechts even iets waar ik om moest lachen. Ouwe mensen-dingetje.
ja Willoow en ik speelden hetquote:Op zondag 6 november 2016 00:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
zag het hier een week geleden nog voorbij komen op de chat
U name it we got itquote:
goeie ouwe tijd was dat jaquote:Op zondag 6 november 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doen, durven of de waarheid, heette dat geloof ik. Speelden we 40 jaar ook al.
Een beter alternatief, wel, daar was ik naar op zoek, ik constateerde slechts even iets waar ik om moest lachen. Ouwe mensen-dingetje.
ok gaan we het spelen ofwat?quote:Op zondag 6 november 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja Willoow en ik speelden het
jij bent toch die rijke saudische zakenman?quote:Op zondag 6 november 2016 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
U name it we got it
Ik heb ze dagenlang gestalkt ook via dm maar nooit resultaat. Zodra ik mijn foto stuurde haakten ze allemaal af. Maar ja ik spaar voor cosmetische ingrepen. Nog een jaar of 2 hooguit en dan heb ik genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 november 2016 00:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
jij bent toch die rijke saudische zakenman?Nee, want dan hoefde ik niet te sparen he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof vrouwen verbanden kunnen leggenquote:Op zondag 6 november 2016 00:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, want dan hoefde ik niet te sparen he.
Elke maand(verband)quote:Op zondag 6 november 2016 00:47 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Alsof vrouwen verbanden kunnen leggen
Haha ouchquote:Op zondag 6 november 2016 00:49 schreef Che_ het volgende:
Maar iig een lijstje met foksters die ooit foto hebben gestuurd sinds de allereerste dag dat ik fok:
-chloroform
Einde.
welk spelletje wil je doen danquote:Op zondag 6 november 2016 00:52 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog, alleen wil niemand een spel spelen
trustenquote:Op zondag 6 november 2016 00:52 schreef jamesdeen het volgende:
Sorry hzaw
Gelukkig heb je netflix nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |