Naberquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen doe lief allemaal tegen elkaar
ik kan dit niet aanzien
Houd je bek eens, ga je lul in de stofzuigerslang stoppen ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan dit niet aanzien
Iedereen doet ook liefquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan dit niet aanzien
Lief doen is voor pussy's en voor hen is geen plek in de wereldquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan dit niet aanzien
Jaquote:
Waar wil je over praten?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie wil gwn gezellig met mij praten ipv dit gezeur elke avond lang tussen dezelfde 4..
Wat mis je meeste aan nlquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie wil gwn gezellig met mij praten ipv dit gezeur elke avond lang tussen dezelfde 4..
Kijk die commercials na 01.00quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
stilquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je bek eens, ga je lul in de stofzuigerslang stoppen ofzo
knuffel van haarquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat mis je meeste aan nl
Niet wie maar wat
Hehquote:
Gaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |