Naberquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen doe lief allemaal tegen elkaar
ik kan dit niet aanzien
Houd je bek eens, ga je lul in de stofzuigerslang stoppen ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan dit niet aanzien
Iedereen doet ook liefquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan dit niet aanzien
Lief doen is voor pussy's en voor hen is geen plek in de wereldquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan dit niet aanzien
Jaquote:
Waar wil je over praten?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie wil gwn gezellig met mij praten ipv dit gezeur elke avond lang tussen dezelfde 4..
Wat mis je meeste aan nlquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie wil gwn gezellig met mij praten ipv dit gezeur elke avond lang tussen dezelfde 4..
Kijk die commercials na 01.00quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
stilquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je bek eens, ga je lul in de stofzuigerslang stoppen ofzo
knuffel van haarquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat mis je meeste aan nl
Niet wie maar wat
Hehquote:
Gaquote:
quote:
miss eigenlijk niks aan Nederlandquote:
haha ben je nu een soort van durian ryder?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
miss eigenlijk niks aan Nederland
Ja fietspaden zijn wel makkelijk want vind op de fiets voorsorteren op 60 wegen niet ideaal
Ik vind het leuk dat ik een gevoelige snaar bij je heb geraakt en ik voel me vereerd dat je je nu tot mij richt, maar zoals iedereen in je leven ben ik al uitgekeken op je.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja zo zat ik ook. Vind je maar een tokkie
ken ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:51 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ben je nu een soort van durian ryder?
ik vond je eigenlijk ook wel een beetje een tokkiequote:Op zaterdag 5 november 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat ik een gevoelige snaar bij je heb geraakt en ik voel me vereerd dat je je nu tot mij richt, maar zoals iedereen in je leven ben ik al uitgekeken op je.
Welke snaar? Grootheidswaanzin dezequote:Op zaterdag 5 november 2016 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat ik een gevoelige snaar bij je heb geraakt en ik voel me vereerd dat je je nu tot mij richt, maar zoals iedereen in je leven ben ik al uitgekeken op je.
Nee laat maar, echt gezellige gesprekspartner ben jequote:Op zaterdag 5 november 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
miss eigenlijk niks aan Nederland
Ja fietspaden zijn wel makkelijk want vind op de fiets voorsorteren op 60 wegen niet ideaal
Hehe ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb mangoboom in de tuin
Aardbei
Ik ook hoor. Zet haar op dr plekquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja zo zat ik ook. Vind je maar een tokkie
Ja en nu houd je van me.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:52 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vond je eigenlijk ook wel een beetje een tokkie
Che pls, al die gare dm's van je, hou op hoorquote:
ik praat graag met hzawquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee laat maar, echt gezellige gesprekspartner ben je
Doe danquote:
ja gvd mis gewoon niks want alles is hier ook welquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee laat maar, echt gezellige gesprekspartner ben je
Wat zijn deze valse accusations?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Che pls, al die gare dm's van je, hou op hoor
Morgen 13:00quote:
Als je mentaal maar van me houdtquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:54 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben fysiek niet in staat om van iemand te houden
zal altijd de jouwe zijnquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je mentaal maar van me houdt
lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hehe ik ook![]()
Aarbei 8/10 op de schaal van fruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |