heb je deaddickquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:54 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben fysiek niet in staat om van iemand te houden
Ja paar jaar terug, duckfacequote:
Ik miste paprikachips heel ergquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja gvd mis gewoon niks want alles is hier ook wel
Er is hier drop, overal fruit, rösti dus qua eten niks
En voor de mensen kom je ook niet naar Nederland
Hier staan een moskee en een synagoge naast elkaar.
Hier op fok kunnen 3 moslims niet eens een dag de bek houden
Dusja
Miss niet echt iets
Iemand met een beroerde bloedsomloop denk ik.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:57 schreef zeer het volgende:
[..]
nee welke retard heeft dat nou weer dan
altijd /bquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij zit naast fok echt op gare sites
Reddit zeker weer
vast een rokerquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iemand met een beroerde bloedsomloop denk ik.
o jaquote:Op zaterdag 5 november 2016 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik miste paprikachips heel erg
quote:
En toen jij die maar al te graag gaf? En altijd pussylief maar laatste tijd alleen maar mongool. Doe wat je wilt hoor maar kom niet met die shit aanzetten van jequote:Op zaterdag 5 november 2016 23:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bedoelt toen je om mijn foto vroeg?
Ja ziequote:Op zaterdag 5 november 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja
Bijna alle chips is hier wel van pringels tot wokkels
Zijn godverdomme geen pombarbeertjes!
Maar mis ik sinds ik er nu over nadenk pas
Wowquote:Op zondag 6 november 2016 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En toen jij die maar al te graag gaf? En altijd pussylief maar laatste tijd alleen maar mongool. Doe wat je wilt hoor maar kom niet met die shit aanzetten van je
Wel als je woorden als gesprekjespartner gaat gebruikenquote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je me echt stomme gesprekjespartner?
beter dan scheldwoorden toch?quote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel als je woorden als gesprekjespartner gaat gebruiken
Ik ben ook altijd lief in dmquote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben ook altijd poeslief in dm trouwens
Doe hier gwn stoer om indruk te maken bij zeer
lukt je goed dacht dat je og wasquote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
komt omdst ik moviel zit, dsn doet die automatisch een woord en veen zin om aan te passenquote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel als je woorden als gesprekjespartner gaat gebruiken
Zeer is echt een puppy dus die neem ik niet meer serieusquote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Geweldig grote mond, ontzettend klein hartje. Dat ben jij een beetje.quote:Op zondag 6 november 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Welke shit wat? Je laat je een beetje kennenquote:Op zondag 6 november 2016 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En toen jij die maar al te graag gaf? En altijd pussylief maar laatste tijd alleen maar mongool. Doe wat je wilt hoor maar kom niet met die shit aanzetten van je
ahwquote:Op zondag 6 november 2016 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeer is echt een puppy dus die neem ik niet meer serieus
wow doe normaal ouwequote:Op zondag 6 november 2016 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geweldig grote mond, ontzettend klein hartje. Dat ben jij een beetje.
vind srs niet fijn dat je mij puppy vind voelde me altijd wel stoerquote:Op zondag 6 november 2016 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeer is echt een puppy dus die neem ik niet meer serieus
neem paar slokken waterquote:Op zondag 6 november 2016 00:04 schreef Crip het volgende:
Ik ben heletijd aan he thikken en boeren tegenlijk fucking irri
Dombo, domoor, tot seniele bejaarde tot achterlijke en alles wat er tussen zit. Je hebt ze allemaal wel gehad. Maar jij mag dat.quote:
Je hoeft niet in ultimate defense mode te gaan hoor snuckelpupchenquote:Op zondag 6 november 2016 00:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke shit wat? Je laat je een beetje kennen
Hahaha maar al te graag gaf.
quote:Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef jamesdeen het volgende:
De enige die hetzelfde is online als in irl is dima volgrns mij. Kan dit nirt mer zekerheid zeggen maar heb wel vermoeden. Wat een baas lijkt mij dat
Dikke S/O naar hem
Heb m gelijk geblokkeerdquote:Op zondag 6 november 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw
Hebben jullie hoi gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |