ken jij dan een betere?quote:Op zondag 6 november 2016 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, bestaat dat nog steeds?
die laatste partijen van badr waren zeer matig. hoewel ie wel even tijd heeft gehad om te trainen geef ik hem idd niet veel kans. Zolang Rico het niet onderschat moet het goedkomen.quote:Op zondag 6 november 2016 00:33 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
D enk ik ook. Rico is nu in zijn prime maar badr is vergane glorie
Hoe gaat dat?quote:
Ik ookquote:Op zondag 6 november 2016 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, alles verwijderd ook
Doen, durven of de waarheid, heette dat geloof ik. Speelden we 40 jaar ook al.quote:
Ja en als het goed is welquote:Op zondag 6 november 2016 00:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
is toch glory, dan heb je toch 3x standing 8 count?
sorry ik stuur geen fotos doorquote:Op zondag 6 november 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mag ik ook foto's van jullie
Geen idee hoe mensen er hier uitzien
Drop een paar namenquote:Op zondag 6 november 2016 00:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijn extra slaapkamer is een serverruimte vol foto's van foksters.
We houden van je zoals je bentquote:
mijn scherm is kapot en mobiel is na 3 jaar ook sloom gewordenquote:Op zondag 6 november 2016 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook
M'n telefoon is ook echt gaar aan het doen trouwens. Mag over 2 maanden een nieuwe, heb nu al keuzestress
koop de note7quote:Op zondag 6 november 2016 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook
M'n telefoon is ook echt gaar aan het doen trouwens. Mag over 2 maanden een nieuwe, heb nu al keuzestress
hoopte voor jou nog laatste restjes heteroseksualiteit bij elkaar te kunnen schapen maar helaasquote:
Goeie ga meteen kopenquote:
zag het hier een week geleden nog voorbij komen op de chatquote:Op zondag 6 november 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doen, durven of de waarheid, heette dat geloof ik. Speelden we 40 jaar ook al.
Een beter alternatief, wel, daar was ik naar op zoek, ik constateerde slechts even iets waar ik om moest lachen. Ouwe mensen-dingetje.
ja Willoow en ik speelden hetquote:Op zondag 6 november 2016 00:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
zag het hier een week geleden nog voorbij komen op de chat
U name it we got itquote:
goeie ouwe tijd was dat jaquote:Op zondag 6 november 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doen, durven of de waarheid, heette dat geloof ik. Speelden we 40 jaar ook al.
Een beter alternatief, wel, daar was ik naar op zoek, ik constateerde slechts even iets waar ik om moest lachen. Ouwe mensen-dingetje.
ok gaan we het spelen ofwat?quote:Op zondag 6 november 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja Willoow en ik speelden het
jij bent toch die rijke saudische zakenman?quote:Op zondag 6 november 2016 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
U name it we got it
Ik heb ze dagenlang gestalkt ook via dm maar nooit resultaat. Zodra ik mijn foto stuurde haakten ze allemaal af. Maar ja ik spaar voor cosmetische ingrepen. Nog een jaar of 2 hooguit en dan heb ik genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 november 2016 00:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
jij bent toch die rijke saudische zakenman?Nee, want dan hoefde ik niet te sparen he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof vrouwen verbanden kunnen leggenquote:Op zondag 6 november 2016 00:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, want dan hoefde ik niet te sparen he.
Elke maand(verband)quote:Op zondag 6 november 2016 00:47 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Alsof vrouwen verbanden kunnen leggen
Haha ouchquote:Op zondag 6 november 2016 00:49 schreef Che_ het volgende:
Maar iig een lijstje met foksters die ooit foto hebben gestuurd sinds de allereerste dag dat ik fok:
-chloroform
Einde.
welk spelletje wil je doen danquote:Op zondag 6 november 2016 00:52 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog, alleen wil niemand een spel spelen
trustenquote:Op zondag 6 november 2016 00:52 schreef jamesdeen het volgende:
Sorry hzaw
Gelukkig heb je netflix nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |