Ja grote jongen ben je tochquote:Op zondag 6 november 2016 00:04 schreef zeer het volgende:
[..]
vind srs niet fijn dat je mij puppy vind voelde me altijd wel stoer
Ja heel drukquote:
da's toevallig ik kan ook likken als een labradorquote:Op zondag 6 november 2016 00:07 schreef xcachet het volgende:
Wij hebben een kleine labrador puppy op stal. Zal 'm voortaan Zeer noemen.
wow wat gemeenquote:Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik schrok ook een beetje toen hij zei dat je een hart hebt.
omdat je medelijden met me hebt? :squote:Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dombo, domoor, tot seniele bejaarde tot achterlijke en alles wat er tussen zit. Je hebt ze allemaal wel gehad. Maar jij mag dat.
Jij vond me tokkie dus weeniequote:
Vond het stukje 'gare dm's' opmerkelijkquote:Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet in ultimate defense mode te gaan hoor snuckelpupchen
Deze bijt anders alleen maarquote:Op zondag 6 november 2016 00:08 schreef zeer het volgende:
[..]
da's toevallig ik kan ook likken als een labrador
Ahh echt poepiequote:
quote:Op zondag 6 november 2016 00:10 schreef jamesdeen het volgende:
Ik heb mijn M16 zeer genoemd, wel hilarisch als ik dan een keer op een Palestijns kindje moet schieten
Je hebt me zelfs foto's gestuurd van je huis, koetjes en kalfjes praat over nieuwe banken en inrichting etcquote:Op zondag 6 november 2016 00:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vond het stukje 'gare dm's' opmerkelijk
Ik dm niet veel en al helemaal geen foto's die ik al te graag deel.
Wrm nam je die post naar girly zo serieus
quote:Op zondag 6 november 2016 00:10 schreef jamesdeen het volgende:
Ik heb mijn M16 zeer genoemd, wel hilarisch als ik dan een keer op een Palestijns kindje moet schieten
watquote:Op zondag 6 november 2016 00:10 schreef jamesdeen het volgende:
Jaquote:
Omgekeerde wereld dit.quote:Op zondag 6 november 2016 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt me zelfs foto's gestuurd van je huis, koetjes en kalfjes praat over nieuwe banken en inrichting etc
Neem niks van jou serieus hoor, daar ken ik je lang genoeg voor. Soms gwn btje ageren toch
quote:Op zondag 6 november 2016 00:13 schreef Crip het volgende:
James wnnr mag k met je op vieze palestijnen gaan schieten
Dan zullen we er nooit achterkomenquote:Op zondag 6 november 2016 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld dit.
Maar ja geen zin om dm's te openbaren
Somsquote:
geloof jou hoor bbyquote:Op zondag 6 november 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zullen we er nooit achterkomen
wowwwwwquote:Op zondag 6 november 2016 00:13 schreef Crip het volgende:
James wnnr mag k met je op vieze palestijnen gaan schieten
Had filmpje gezien van een vrouw die 21 jaar vegan at en toen weer keer vlees ging eten. Ze kwam bijna klaar.quote:Op zondag 6 november 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow
Ga gelijk vlees eten om te wreken
ben niet onder de indruk geraaktquote:Op zondag 6 november 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had filmpje gezien van een vrouw die 21 jaar vegan at en toen weer keer vlees ging eten. Ze kwam bijna klaar.
Gewoon werken, was wel leuk. Jouwes ?quote:
niks bijzondersquote:Op zondag 6 november 2016 00:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon werken, was wel leuk. Jouwes ?
Zal zo even pic van zeers penis door appen, dat is wel indrukwekkendquote:Op zondag 6 november 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben niet onder de indruk geraakt
Nee, helemaal niet. Maar Kapitein Overduidelijk heeft ook iemand nodig die open deuren sluit en op slot draait natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2016 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat je medelijden met me hebt? :s
Wat we wel weten is dat ik jou dusdanig gehypnotiseerd heb zodat jij mij foto's kon vragen zodat ik die eindelijk maar al te graag kon delen.quote:Op zondag 6 november 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zullen we er nooit achterkomen
sorry vind je nu echt een super kneusquote:Op zondag 6 november 2016 00:18 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
100% srs, behalve van dat schieten op Palestijnse kindje sorry crip
zelfhatende mocro en tevens oproepen tot moordquote:Op zondag 6 november 2016 00:17 schreef Crip het volgende:
[..]
next stop al die vieze marokkanen in schilderswijk
altijd zo seksueelquote:Op zondag 6 november 2016 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal zo even pic van zeers penis door appen, dat is wel indrukwekkend
crip doesn't care, ze wilde meeschietenquote:Op zondag 6 november 2016 00:18 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
100% srs, behalve van dat schieten op Palestijnse kindje sorry crip
Wil ik al heel langquote:Op zondag 6 november 2016 00:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
heeft iemand zin om te meeten en dan potje te vechten?
ik trap zelf ook vaak open deuren in en allemaal gebakken luchtquote:Op zondag 6 november 2016 00:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar Kapitein Overduidelijk heeft ook iemand nodig die open deuren sluit en op slot draait natuurlijk.
Zou graag een srs discussie met jou hierover voeren maar niet vanavond. Dus ik kom hier op terugquote:Op zondag 6 november 2016 00:19 schreef zeer het volgende:
[..]
echt man, hoe kun je nou bijdragen aan zulke ellende
Ouderdomsverschijnselenquote:Op zondag 6 november 2016 00:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat we wel weten is dat ik jou dusdanig gehypnotiseerd heb zodat jij mij foto's kon vragen zodat ik die eindelijk maar al te graag kon delen.
Ik val ook zoveel dames lastig via dm, was het bijna vergeten
ok schiet wel mis ok plsquote:Op zondag 6 november 2016 00:20 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Zou graag een srs discussie met jou hierover voeren maar niet vanavond. Dus ik kom hier op terug
Is heel artistieke foto hoor, niks seksueels aanquote:
zozo, waar bevind jij je?quote:Op zondag 6 november 2016 00:21 schreef Remqo het volgende:
Vandaag op zee geweest, heb gecheckt of het strand er nog lag.
Zo tijd voor een biertje tussen de dealers en hoeren.
#nielsleefcaribeanstyle
experimentele foto?quote:Op zondag 6 november 2016 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is heel artistieke foto hoor, niks seksueels aan
Remmie! Hoe bevalt het daar tot nu?quote:Op zondag 6 november 2016 00:21 schreef Remqo het volgende:
#nielsleefcaribeanstyle
quote:Op zondag 6 november 2016 00:21 schreef zeer het volgende:
je bent nog steeds wel een goede kerel hoor james
ben je weer south America?quote:Op zondag 6 november 2016 00:21 schreef Remqo het volgende:
#nielsleefcaribeanstyle
Gebruik je die nog steeds haarquote:Op zondag 6 november 2016 00:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die girly heeft je echt geraakt met die tokkie opmerking
Santa Marta, Colombia.quote:
Doen we allemaal weleens. Maar ik kan je altijd bijzonder waarderen. Zonder jou wat immers niet No Shit Sherlock, maar No Shit Frank geweest.quote:Op zondag 6 november 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik trap zelf ook vaak open deuren in en allemaal gebakken lucht
Haat mezelf
nice vakantie ofzo? of kom je gewoon om een pak snuif mee terug te nemen?quote:Op zondag 6 november 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Santa Marta, Colombia.
En het is geweldig hier.
Heb jou blijkbaar echt geraakt met m'n opmerkingquote:Op zondag 6 november 2016 00:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die girly heeft je echt geraakt met die tokkie opmerking
5 dagen ondertussenquote:Op zondag 6 november 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je weer south America?
ben je wel eens in Mexico geweest?quote:Op zondag 6 november 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Santa Marta, Colombia.
En het is geweldig hier.
quote:Op zondag 6 november 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Santa Marta, Colombia.
En het is geweldig hier.
Gewoon 'cultuur' snuivenquote:Op zondag 6 november 2016 00:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nice vakantie ofzo? of kom je gewoon om een pak snuif mee terug te nemen?
wat hebben we niet gemeen dan?quote:Op zondag 6 november 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doen we allemaal weleens. Maar ik kan je altijd bijzonder waarderen. Zonder jou wat immers niet No Shit Sherlock, maar No Shit Frank geweest.
Hoewel we niet de meeste overeenkomsten hebben, stel ik je bijzonder op de prijs. Een onderdeel van de SC ben je.
Deze is echt nooit grappig geweestquote:
wat betaal je voor een grammetje puur daar?quote:
Ja. 4 jaar terug.quote:Op zondag 6 november 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je wel eens in Mexico geweest?
net braddiequote:Op zondag 6 november 2016 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze is echt nooit grappig geweest
Maar als ik Colombia hoor, dan heb ik 'm weer in mijn hoofd en vriendelijk zoals ik ben, moet natuurlijk iedereen 'm dan in zijn of haar hoofd hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze is echt nooit grappig geweest
Leeftijd.quote:Op zondag 6 november 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat hebben we niet gemeen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |