Ja grote jongen ben je tochquote:Op zondag 6 november 2016 00:04 schreef zeer het volgende:
[..]
vind srs niet fijn dat je mij puppy vind voelde me altijd wel stoer
Ja heel drukquote:
da's toevallig ik kan ook likken als een labradorquote:Op zondag 6 november 2016 00:07 schreef xcachet het volgende:
Wij hebben een kleine labrador puppy op stal. Zal 'm voortaan Zeer noemen.
wow wat gemeenquote:Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik schrok ook een beetje toen hij zei dat je een hart hebt.
omdat je medelijden met me hebt? :squote:Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dombo, domoor, tot seniele bejaarde tot achterlijke en alles wat er tussen zit. Je hebt ze allemaal wel gehad. Maar jij mag dat.
Jij vond me tokkie dus weeniequote:
Vond het stukje 'gare dm's' opmerkelijkquote:Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet in ultimate defense mode te gaan hoor snuckelpupchen
Deze bijt anders alleen maarquote:Op zondag 6 november 2016 00:08 schreef zeer het volgende:
[..]
da's toevallig ik kan ook likken als een labrador
Ahh echt poepiequote:
quote:Op zondag 6 november 2016 00:10 schreef jamesdeen het volgende:
Ik heb mijn M16 zeer genoemd, wel hilarisch als ik dan een keer op een Palestijns kindje moet schieten
Je hebt me zelfs foto's gestuurd van je huis, koetjes en kalfjes praat over nieuwe banken en inrichting etcquote:Op zondag 6 november 2016 00:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vond het stukje 'gare dm's' opmerkelijk
Ik dm niet veel en al helemaal geen foto's die ik al te graag deel.
Wrm nam je die post naar girly zo serieus
quote:Op zondag 6 november 2016 00:10 schreef jamesdeen het volgende:
Ik heb mijn M16 zeer genoemd, wel hilarisch als ik dan een keer op een Palestijns kindje moet schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |