watquote:Op zondag 6 november 2016 00:10 schreef jamesdeen het volgende:
Ik heb mijn M16 zeer genoemd, wel hilarisch als ik dan een keer op een Palestijns kindje moet schieten
Jaquote:
Omgekeerde wereld dit.quote:Op zondag 6 november 2016 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt me zelfs foto's gestuurd van je huis, koetjes en kalfjes praat over nieuwe banken en inrichting etc
Neem niks van jou serieus hoor, daar ken ik je lang genoeg voor. Soms gwn btje ageren toch
quote:Op zondag 6 november 2016 00:13 schreef Crip het volgende:
James wnnr mag k met je op vieze palestijnen gaan schieten
Dan zullen we er nooit achterkomenquote:Op zondag 6 november 2016 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld dit.
Maar ja geen zin om dm's te openbaren
Somsquote:
geloof jou hoor bbyquote:Op zondag 6 november 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zullen we er nooit achterkomen
wowwwwwquote:Op zondag 6 november 2016 00:13 schreef Crip het volgende:
James wnnr mag k met je op vieze palestijnen gaan schieten
Had filmpje gezien van een vrouw die 21 jaar vegan at en toen weer keer vlees ging eten. Ze kwam bijna klaar.quote:Op zondag 6 november 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow
Ga gelijk vlees eten om te wreken
ben niet onder de indruk geraaktquote:Op zondag 6 november 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had filmpje gezien van een vrouw die 21 jaar vegan at en toen weer keer vlees ging eten. Ze kwam bijna klaar.
Gewoon werken, was wel leuk. Jouwes ?quote:
niks bijzondersquote:Op zondag 6 november 2016 00:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon werken, was wel leuk. Jouwes ?
Zal zo even pic van zeers penis door appen, dat is wel indrukwekkendquote:Op zondag 6 november 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben niet onder de indruk geraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |