Geen idee, maar er lopen zat dealers rond. Zal eens navragen.quote:Op zondag 6 november 2016 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat betaal je voor een grammetje puur daar?
In het midden van NLquote:
mexico is groot hequote:Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn dat soort landen nier gevaarlijk?
Bedankt daarvoorquote:Op zondag 6 november 2016 00:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als ik Colombia hoor, dan heb ik 'm weer in mijn hoofd en vriendelijk zoals ik ben, moet natuurlijk iedereen 'm dan in zijn of haar hoofd hebben.
Heb er wel om hardop om gelachen. Die montelly stempel kun je niet op mij drukken.quote:Op zondag 6 november 2016 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jou blijkbaar echt geraakt met m'n opmerking
Let it go, let it goooo
kickboksen is dit tochquote:Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef jamesdeen het volgende:
rico vs badr
wie denken jullie dat gaat winnen
Zo dichtbij maar toch zo ver wegquote:
ik wel.quote:Op zondag 6 november 2016 00:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb er wel om hardop om gelachen. Die montelly stempel kun je niet op mij drukken.
Of wil je graag een dm van mij?
Ik durf het aan, want ik hoop heel stiekem dat je me zoiets sufs wel vergeeft.quote:
Hij is wel een tijdje out geweestquote:Op zondag 6 november 2016 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kickboksen is dit toch
Dan vast badr hari
Gewoon op je hoede blijven, geen gekke dingen doen, niet met vreemde mensen omgaan en geen rare buurten opzoeken,Dan valt het best meequote:Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn dat soort landen nier gevaarlijk?
twijfelgevalquote:Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef jamesdeen het volgende:
rico vs badr
Thanks but no thanksquote:Op zondag 6 november 2016 00:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb er wel om hardop om gelachen. Die montelly stempel kun je niet op mij drukken.
Of wil je graag een dm van mij?
ah,gaat er nog een treintje die kant op vanuit het noorden v/h land? want dan wil ik nog wel ff een potje mattenquote:
is de wedstrijd toch voorbij bij een ko?quote:Op zondag 6 november 2016 00:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hij is wel een tijdje out geweest
badr haalt het eind van de eerste ronde niet eens. Zó ez voor Rico die partijquote:Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef jamesdeen het volgende:
rico vs badr
Met liefde, suikerspinnetjequote:Op zondag 6 november 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik durf het aan, want ik hoop heel stiekem dat je me zoiets sufs wel vergeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |