abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166408046
Is het echt zoveel gevraagd om je statements te onderbouwen? En dan niet een linkje met 'hier lees het zelf maar', maar gewoon even je eigen mening en interpretatie over hoe het zit, waarover je dan een volwassen discussie aan durft te gaan?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166408062
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:59 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nou een gevestigde orde President kan ik mij iets bij voorstellen maar Trump heeft niets op met de gevestigde orde en ziet meer in handel dan oorlog.
En Trump is geen alleenheerser, beste jongen. Dat hebben we je nou al honderd keer proberen uit te leggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166408076
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik ben er ook allang klaar mee. We gaan het zien binnenkort, het net begint zich langzaamaan te sluiten en hopelijk nog voor het eind van het jaar stort dat gore netwerk in elkaar.
Wat zou je zien als bewijs dat je het niet juist had?

Bevestiging lijkt me duidelijk, maar valt je geloof ook te ontkrachten?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166408082
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:59 schreef Ludachrist het volgende:
Is het echt zoveel gevraagd om je statements te onderbouwen? En dan niet een linkje met 'hier lees het zelf maar', maar gewoon even je eigen mening en interpretatie over hoe het zit, waarover je dan een volwassen discussie aan durft te gaan?
Als het daadwerkelijk viel te bewijzen dat Hillary een kindersmokkelaar is (of iets in die richting) dan waren alle media - van links tot rechts - er direct op gesprongen. Dat is immers het verhaal van de eeuw. Denken dat ze haar uit de wind zouden houden, is grote onzin.
pi_166408087
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik ben er ook allang klaar mee. We gaan het zien binnenkort, het net begint zich langzaamaan te sluiten en hopelijk nog voor het eind van het jaar stort dat gore netwerk in elkaar.
Uiteindelijk zijn het veel stormpjes in glazen water maar echt serieus is het "bewijs" toch echt nog niet geworden.

Dat is een beetje het punt. Heel veel moord en brand schreeuwen. Maar niks hard maken.
pi_166408096
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:02 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je raakt hier de kern van complottheorieën. Die kloppen altijd, want als ze niet uitkomen is het deel van het complot dat het onder de pet wordt gehouden.
pi_166408101
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:02 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik wil niet voor hem invullen, maar bij dit soort complotten is allang aangetoond dat de "believers" zich op dezelfde manier gedragen als radicale religieuzen. Op het moment dat mensen dit heel sterk gaan geloven is normale discussie een gepasseerd station. Dan zijn wij de blinden die de waarheid niet willen zien, en zijn zij verlicht.

Als dit pedofielennetwerk nooit wordt opgerold, is dat niet omdat zij er naast zaten met hun aantijgingen, dan is het omdat Clinton aan de juiste touwtjes heeft getrokken.
pi_166408102
Onder de stapels rotzooi op mijn bureau, vind ik net een krant van 22 juli 2015. Op de voorpagina: 'Blaaskaak' Donald Trump doet het verrassend goed.
pi_166408113
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:39 schreef Ludachrist het volgende:
Kortom, de meeste serieuze onderzoeken geven aan dat complottheoristen mensen zijn die niet om kunnen gaan met de wereld, daar volop stress van hebben, zich daardoor steeds meer in echo-kamers gaan begeven waar ze alleen hun eigen mening bevestigd zien worden en daardoor gesterkt worden in hun complotten, die, als je ze blijkbaar onderzoekt, volledig onhoudbaar zijn.

Ik ben dus wel benieuwd naar het onderzoek dat jij tegenkwam dat ingaat tegen alle bestaande literatuur.
En dan is er ook nog mogelijk de tragische cocktail van narcisme en een laag zelfbeeld.
  vrijdag 4 november 2016 @ 09:09:40 #111
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166408164
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:59 schreef Ludachrist het volgende:
Misschien dat we beter even kunnen afwachten waar de FBI mee aankomt binnenkort?
  vrijdag 4 november 2016 @ 09:10:02 #112
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166408168
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En Trump is geen alleenheerser, beste jongen. Dat hebben we je nou al honderd keer proberen uit te leggen.
Dus? Wat is je punt?
pi_166408190
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:09 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Misschien dat we beter even kunnen afwachten waar de FBI mee aankomt binnenkort?
Zo, dat is inderdaad een goed plan! Betekent dat dat we nu ook ophouden met doen alsof Clinton een veroordeelde misdadiger is en netjes de resultaten van het onderzoek afwachten?
pi_166408197
quote:
Ik sla deze post even op voor als Bram weer online is, ik ben bijzonder benieuwd naar zijn bewijs voor zijn stellingen namelijk.

Overigens niet echt, want hij gaat zeggen "ik weet niet meer waar het stond maar ik heb het wel gelezen en als het je echt zo interesseert kun je het zelf wel even opzoeken".
pi_166408213
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:10 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dus? Wat is je punt?
Je kunt wel denken dat hij niets op heeft met de gevestigde orde, maar hij is er, indien hij wordt verkozen, straks gewoon onderdeel van. In jouw hoofd kan hij DC op z'n kop zetten, maar de waarheid is dat wanneer hij zijn eigen krankzinnige koers probeert te varen, hij binnen no time muurvast zit en geen enkele bewegingsruimte meer heeft. Want ook een president moet meerderheden zoeken en coalities vormen.

Voor wat betreft zijn kijk op oorlog. Hij wil IS vernietigen en flink meer geld pompen in het leger. Dat is niet bepaald het beleid van een pacifist. Verschil met andere Amerikaanse politici is alleen dat hij om de een of andere reden dikke matties wil zijn met Rusland. En of we daar nou vrolijk van moeten worden.
pi_166408234
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Verschil met andere Amerikaanse politici is alleen dat hij om de een of andere reden dikke matties wil zijn met Rusland. En of we daar nou vrolijk van moeten worden.
Totdat Poetin iets gemeens over hem zegt of iets stoms doet, natuurlijk.
  vrijdag 4 november 2016 @ 09:25:05 #117
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166408334
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt wel denken dat hij niets op heeft met de gevestigde orde, maar hij is er, indien hij wordt verkozen, straks gewoon onderdeel van. In jouw hoofd kan hij DC op z'n kop zetten, maar de waarheid is dat wanneer hij zijn eigen krankzinnige koers probeert te varen, hij binnen no time muurvast zit en geen enkele bewegingsruimte meer heeft. Want ook een president moet meerderheden zoeken en coalities vormen.

Voor wat betreft zijn kijk op oorlog. Hij wil IS vernietigen en flink meer geld pompen in het leger. Dat is niet bepaald het beleid van een pacifist. Verschil met andere Amerikaanse politici is alleen dat hij om de een of andere reden dikke matties wil zijn met Rusland. En of we daar nou vrolijk van moeten worden.
Aannames die niet in jouw straatje passen.
Kunnen we niets mee.
  vrijdag 4 november 2016 @ 09:25:43 #118
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166408340
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zo, dat is inderdaad een goed plan! Betekent dat dat we nu ook ophouden met doen alsof Clinton een veroordeelde misdadiger is en netjes de resultaten van het onderzoek afwachten?
Kunnen we dit ook dan doen voor de trump aanklachten?
pi_166408343
http://truepundit.com/bre(...)s-in-clinton-probes/

"FBI Director James Comey issued a mandate late Thursday instructing all available special agents from the Washington D.C. field office and Hoover Building headquarters to report to work immediately, federal law enforcement sources told True Pundit."

Geen idee of True Pundit betrouwbaar is overigens.
pi_166408363
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:25 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Kunnen we dit ook dan doen voor de trump aanklachten?
Graag.
pi_166408366
quote:

[..]

Kunnen we niets mee.
Het zijn niet helemaal uit de lucht gegrepen aannames. Het is aannemelijk om te denken dat Trump de nodige tegenstand in het Congres gaat tegenkomen omdat een aantal Republikeinen zeer fel gekant is tegen zijn mogelijke presidentschap. Als je in je eigen partij niet iedereen aan jouw kant kunt krijgen, dan ben je bij voorbaat vleugellam omdat je meest ingrijpende voorstellen dan geblokkeerd gaan worden uit principeoverwegingen.
pi_166408417
quote:

[..]

Kunnen we niets mee.
Nee, dat heet kennis van zaken. Dat is nou eenmaal hoe het Amerikaanse systeem werkt. De VS is geen Rusland, waar een leider de koers van een land in z'n uppie kan uitstippelen. Heb je het nieuws de laatste jaren een beetje gevolgd? Toevallig meegekregen dat het voor Obama verdomd lastig was om zaken voor elkaar te krijgen, omdat hij werd tegengewerkt door het Congres? Niet? Nou, zo werkt dat dus in de VS.

Verder heeft Trump aangegeven IS te willen vernietigen en het leger te willen uitbreiden, dus dat zijn geen aannames.
pi_166408419
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:56 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Goed, besef je dat je aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat.
Maar uitleggen waarom die eet termen code zijn voor kindermisbruik en hoe het kan dat jij die insider informatie hebt kun je niet?
pi_166408426
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:25 schreef Refragmental het volgende:
http://truepundit.com/bre(...)s-in-clinton-probes/

"FBI Director James Comey issued a mandate late Thursday instructing all available special agents from the Washington D.C. field office and Hoover Building headquarters to report to work immediately, federal law enforcement sources told True Pundit."

Geen idee of True Pundit betrouwbaar is overigens.
klik om te spelen

Ik denk dat je, als er morgen niemend is opgepakt, wel kunt concluderen dat dit niet betrouwbaar is. Laten we er dan op terugkomen!
  vrijdag 4 november 2016 @ 09:33:48 #125
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166408457
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar uitleggen waarom die eet termen code zijn voor kindermisbruik en hoe het kan dat jij die insider informatie hebt kun je niet?
Dat zeg ik net toch. Als je bekend bent met darknets kom je die termen links en rechts tegen. Download de Tor browser maar eens en surf eens een dagje rond.

Vertel me dan morgen maar hoe je er dan over denkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')