En Trump vond die Epstein ook een geweldige kerelquote:Op vrijdag 4 november 2016 08:39 schreef Refragmental het volgende:
En vergeet ook niet Epstein, waar Clinton ook goede banden mee had. En meer dat 11 keer in zijn vliegtuig, de "lolita express" is geweest.
Epstein is een veroordeelde pedo.
Hij gaat in ieder geval voorkomen dat China nucleaire wapens krijgt dus dat is wel tof.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:12 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Mooie speech van Melania ! Ik denk dat zij best wel wat immigranten en twijfelende democraten over de streep heeft getrokken. De kansen keren en hopelijk blijft de wereld de oorlogszuchtige Hillary bespaard en krijgen we eindelijk met Trump weer een president die teneerste opkomt voor de arbeider en ten tweede een veel verstandiger buitenland beleid gaat voeren.
Als ik die bronnen mag geloven, Trump ook.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:39 schreef Refragmental het volgende:
En vergeet ook niet Epstein, waar Clinton ook goede banden mee had. En meer dat 11 keer in zijn vliegtuig, de "lolita express" is geweest.
Epstein is een veroordeelde pedo.
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denken dat de wereld ontploft als Clinton president wordt
Dat als argument gebruiken
Bijzonder dat we dat nog mogen meemaken. Republikeinen janken dat een Democratische kandidaat oorlogszuchtig is. Dat moet nog wel de grootste grap ooit zijn.
Je vergeet hier nog de georganiseerde pedofielenring met hooggeplaatste hotemetoten die door Clinton werd bestuurd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:42 schreef KoosVogels het volgende:
Welja joh, kindersmokkel.
Moord, fraude, corruptie, intimidatie, kindersmokkel. Hillary moet wel de meest evil persoon zijn die ooit heeft geleefd
Vergeet niet drie decennia oorlog!quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:42 schreef KoosVogels het volgende:
Moord, fraude, corruptie, intimidatie, kindersmokkel. Hillary moet wel de meest evil persoon zijn die ooit heeft geleefd
Dit zijn zaken die inderdaad veelal in hogere kringen spelen, ongeacht van welke partij.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:42 schreef KoosVogels het volgende:
Ik lach vooral om de gedachte dat een Republikeinse president een vredesduif zou zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Hoezo?
We hebben al heel wat oorlogsgeweld onder Democraten meegemaakt en het hele zooitje stond te juichen toen Irak werd aangevallen.
Laat zien dan, dat pedo-bewijs.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Begin zowat te vermoeden dat bovenstaande mensen er zelf iets mee van doen hebben. Het staat haarfijn in de mails deze pedo termen. Maar jullie weigeren zelf onderzoek te doen.
Het enige wat er gebeurt is het vingerwijzen zoals ze op alle onderwerpen al zo'n twee jaar doen. "Trump doet het ook!" zonder dat daar aanwijzingen voor zijn.
Jullie pedo leider gaat de bak in. Wen daar maar vast aan.
Dat word ook niet gedaan maar het andere uiterste is om termen als kaas, pizza en hotdogs op pedofilie te gooien.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
Waar het politiek betreft zijn er altijd excessen. Laten we niet doen alsof politici roomser dan de paus zijn en nooit iets losbandigs doen, of gemeenschapsgeld aan iets besteden waar je later de nodige vraagtekens bij kunt zetten.
Kom maar met het onomstotelijke bewijs.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Begin zowat te vermoeden dat bovenstaande mensen er zelf iets mee van doen hebben. Het staat haarfijn in de mails deze pedo termen. Maar jullie weigeren zelf onderzoek te doen.
Het enige wat er gebeurt is het vingerwijzen zoals ze op alle onderwerpen al zo'n twee jaar doen. "Trump doet het ook!" zonder dat daar aanwijzingen voor zijn.
Jullie pedo leider gaat de bak in. Wen daar maar vast aan.
Dus Barry is een insider omdat hij weet dat dit pedo termen zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Als er onomstotelijk bewijs was, zaten ze allang vast.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom maar met het onomstotelijke bewijs.
En het is niet "mijn" pedoleider. Denk eens niet zo zwart-wit man. Dat ik het niet met je eens ben betekent niet dat ik die vermeende pedoleider op handen draag.
Verbolgen mannetje ben je.
Ik heb duidelijk bewijs dat jouw bewijs onzin is. Je mag zelf zoeken waar het staat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Jullie kunnen zelf lezen. Heb genoeg van dat eeuwig zeiken en janken om bewijs, terwijl anderzijds gewoon met droge ogen een pedofiel en moordenaar wordt verdedigd met argumenten als: "een ander doet het ook"
En inderdaad iedereen die verder kijkt dan Fok! en wel eens Tor of andere darknets bezocht heeft komt deze termen tegen ja.
Maar goed had ook niet verwacht dat jullie er iets van zouden weten inderdaad.
Goed, besef je dat je aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk bewijs dat jouw bewijs onzin is. Je mag zelf zoeken waar het staat.
Over hoeveel connecties hebben we het inmiddels?quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:55 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als er onomstotelijk bewijs was, zaten ze allang vast.
Er komen echter steeds meer en meer puzzelstukjes bovendrijven en het spelletje van connect the dots is nu vol op bezig. Ook de FBI is hier actief zaken aan het lekken en sturen.
Je kunt dan wel blijven roepen "it's a duck!", maar op een gegeven moment moet je je toch achter de oren gaan krabben. Hoe kan het dat zoveel van Clinton's connecties in verband zijn gebracht met kindersmokkel en pedofilie?
Ik ben er ook allang klaar mee. We gaan het zien binnenkort, het net begint zich langzaamaan te sluiten en hopelijk nog voor het eind van het jaar stort dat gore netwerk in elkaar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Jullie kunnen zelf lezen. Heb genoeg van dat eeuwig zeiken en janken om bewijs, terwijl anderzijds gewoon met droge ogen een pedofiel en moordenaar wordt verdedigd met argumenten als: "een ander doet het ook"
En inderdaad iedereen die verder kijkt dan Fok! en wel eens Tor of andere darknets bezocht heeft komt deze termen tegen ja.
Maar goed had ook niet verwacht dat jullie er iets van zouden weten inderdaad.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Over hoeveel connecties hebben we het inmiddels?
quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je mag zelf zoeken waar het staat.
Nou een gevestigde orde President kan ik mij iets bij voorstellen maar Trump heeft niets op met de gevestigde orde en ziet meer in handel dan oorlog.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik lach vooral om de gedachte dat een Republikeinse president een vredesduif zou zijn.
Ik zal je dan graag even herinneren aan je uitspraken. Misschien leer je dan dat buitengewone claims buitengewoon bewijs vereisen. Dat buitengewone bewijs ontbreekt vooralsnog. Jij bent echter al overtuigd van de conclusie en redeneert er daarom naartoe. Dat heet tunnelvisie.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:57 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik ben er ook allang klaar mee. We gaan het zien binnenkort, het net begint zich langzaamaan te sluiten en hopelijk nog voor het eind van het jaar stort dat gore netwerk in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |