Dit klopt niet meer, aangezien Colorado en New Hampshire nu op 25,1% en 27,8% kans voor Trump staan.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:16 schreef oompaloompa het volgende:
Dus behalve als er opeens iets supervreemds gebeurd, of alle polls er systematisch naast zitten, is de kans dat ze niet wint echt extreem klein.
(Maar waarom doet de media dan net alsof het spannend is oompaloompa? Niets trekt meer kijkcijfers dan een spannende race)
Stukje zelfverdediging denk ik zo. Maar dit kan natuurlijk ook propaganda zijn, dat weten we niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat denken ze daar nou mee te bereiken?
Ja idd, thanks voor het posten van dat filmpje!quote:
Ok 70% dan nu, punt is meer dat het in de media allemaal een stuk verdoemder klinkt dan het is als je naar de data kijkt. Niet perfect, ik ben er ook niet helemaal gerust op, maar niet zo dramatisch als gedaan lijkt te worden.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit klopt niet meer, aangezien Colorado en New Hampshire nu op 25,1% en 27,8% kans voor Trump staan.
quote:Op woensdag 2 november 2016 18:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Stukje zelfverdediging denk ik zo. Maar dit kan natuurlijk ook propagandaintimidatie zijn, dat weten we niet.
Ja, wat dan? Als Clinton wint, verwachten ze rellen en dus halen ze hun ak-47s maar uit de schuur?quote:Op woensdag 2 november 2016 18:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Stukje zelfverdediging denk ik zo. Maar dit kan natuurlijk ook propaganda zijn, dat weten we niet.
Meer dan 50% van de stemgerechtigden is vrouw. Trump heeft een hekel aan meer kiezers dan Clinton.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:35 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
De helft. Ze heeft een diepe minachting voor het volk. Niet geschikt.
Ze verwachten dat Clinton-stemmers beginnen te schieten als hun kandidaat wint?quote:Op woensdag 2 november 2016 18:21 schreef Infection het volgende:
twitter:ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 17:47:43'I will be there to render assistance to my fellow countrymen.' U.S. militia prepares for unrest after election… https://t.co/lcCcwTWaaQ reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 18:01:22Armed pro-Trump militia say they won't fire the first shot, but aren't planning to leave their guns at home either:… https://t.co/OcSCN94THv reageer retweet
Nou ja... veel burgers in Amerika hebben wapens. Die zullen tijdens rellen ook gebruikt worden, dus ik kan wel begrijpen dat ze zich voorbereiden. Overigens is het wel vergezocht dat dit daadwerkelijk zal gebeuren.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wat dan? Als Clinton wint, verwachten ze rellen en dus halen ze hun ak-47s maar uit de schuur?
WRONGquote:Op woensdag 2 november 2016 18:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Meer dan 50% van de stemgerechtigden is vrouw. Trump heeft een hekel aan meer kiezers dan Clinton.
Trump is niet geschikt. .
Ach, vergeef het ze. Hun wereld is al vergaan toen met Obama een buitenlandse moslim president werd. Daarna nogmaals toen Obamacare werd ingevoerd. Die leven al jaren in een absolute hel...quote:Op woensdag 2 november 2016 18:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze verwachten dat Clinton-stemmers beginnen te schieten als hun kandidaat wint?
Volgens mij zullen het de Trump-aanhangers zijn waar je rellen van kunt verwachten, dus dan sta je als militia aan dezelfde kant als de rellers?quote:Op woensdag 2 november 2016 18:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Nou ja... veel burgers in Amerika hebben wapens. Die zullen tijdens rellen ook gebruikt worden, dus ik kan wel begrijpen dat ze zich voorbereiden. Overigens is het wel vergezocht dat dit daadwerkelijk zal gebeuren.
Of ze verwachten dat Hillary-aanhangers gaan rellen als Trump wint, dat zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij zullen het de Trump-aanhangers zijn waar je rellen van kunt verwachten, dus dan sta je als militia aan dezelfde kant als de rellers?
Vraag me af of dat gebeurt. Denk ook niet dat ze gaat verliezen, eerlijk gezegd, kijk boven maar.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Of ze verwachten dat Hillary-aanhangers gaan rellen als Trump wint, dat zou ook nog kunnen.
Acties zeggen meer dan woorden. Meer vrouwen dan mannen op hoge posities binnen zijn bedrijf, vrouwen krijgen meer betaald.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Meer dan 50% van de stemgerechtigden is vrouw. Trump heeft een hekel aan meer kiezers dan Clinton.
Trump is niet geschikt. .
Feiten maken niet uit. Het gaat om woorden, want woorden zijn zo gemeen!quote:Op woensdag 2 november 2016 18:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Acties zeggen meer dan woorden. Meer vrouwen dan mannen op hoge posities binnen zijn bedrijf, vrouwen krijgen meer betaald.
Clinton heeft vrouwen minder betaald dan mannen in haar Clinton Foundation.
Ze bereiden zich dus voor op onrust mocht Clinton winnen. Althans dat staat er.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:36 schreef Infection het volgende:
https://twitter.com/i/moments/793865457895964673
Er zijn geen overlappende kwaliteiten tussen een goede CEO (en founder) en president.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie niet. Dat riedeltje dat het runnen van een bedrijf en een land ook maar iets met elkaar te maken hebben, ik begrijp er niets van.
Het is inderdaad absurd Trump's succes te ontkennen.quote:Dan ook bizar dat Clinton-aanhangers dan proberen ondermijnen dat Trump succesvol is, terwijl de hele stelling naast de kwestie is.
Volgens Politifact klopt dit niet: http://www.politifact.com(...)llary-clinton-and-g/quote:Op woensdag 2 november 2016 18:37 schreef KrappeAuto het volgende:
Clinton heeft vrouwen minder betaald dan mannen in haar Clinton Foundation.
Hij huurt af een toe een excuustruus in en mag daarom meisjes van 13 verkrachten? Nee, daar ga ik niet in mee.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Acties zeggen meer dan woorden. Meer vrouwen dan mannen op hoge posities binnen zijn bedrijf, vrouwen krijgen meer betaald.
Dit is zeker een vrouwrespecterende reactie.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij huurt af een toe een excuustruus in en mag daarom meisjes van 13 verkrachten? Nee, daar ga ik niet in mee.
twitter:MULawPoll twitterde op woensdag 02-11-2016 om 18:32:46On Weds and Thurs, 47% favored Clinton, 36% Trump. On Fri, Trump 48%, Clinton 40%. Sat-Mon, Clinton 46%, Trump 40%. #mulawpoll reageer retweet
quote:Op woensdag 2 november 2016 18:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij huurt af een toe een excuustruus in en mag daarom meisjes van 13 verkrachten? Nee, daar ga ik niet in mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |