abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166372877
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Tsja. Hillary praat privé ook niet bepaald vleiend over minderheden en noemt Trumps aanhangers "a basket of deplorables".
Clinton heeft dan ook vooral mijn voorkeur omdat die Trump een nog grotere idioot is.

Verder is het verschil dat Trump zijn aversie jegens minderheden daadwerkelijk om wil zetten in beleid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166373005
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Tsja. Hillary praat privé ook niet bepaald vleiend over minderheden en noemt Trumps aanhangers "a basket of deplorables".
Sommige van zijn aanhangers. En gezien de KKK endorsement voor Trump - heeft ze niet een beetje gelijk?
pi_166373019
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:34 schreef Broomer het volgende:

[..]

Sommige van zijn aanhangers.
De helft. Ze heeft een diepe minachting voor het volk. Niet geschikt.
  woensdag 2 november 2016 @ 17:36:44 #79
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_166373034
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Clinton heeft dan ook vooral mijn voorkeur omdat die Trump een nog grotere idioot is.

Verder is het verschil dat Trump zijn aversie jegens minderheden daadwerkelijk om wil zetten in beleid.
Los van wie van de 2 nu het meest "evil" is, vermoed ik wel dat Clinton beseft dat haar acties/daden/beslissingen gevolgen hebben, waarbij dat een invloed kan hebben op haar keuzes. Trump niet, die stelt zichzelf en zijn beslissingen niet in vraag.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_166373053
quote:
99s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:36 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Los van wie van de 2 nu het meest "evil" is, vermoed ik wel dat Clinton beseft dat haar acties/daden/beslissingen gevolgen hebben, waarbij dat een invloed kan hebben op haar keuzes. Trump niet, die stelt zichzelf en zijn beslissingen niet in vraag.
Geld valt uit de lucht en groeit aan bomen. Trump is begonnen met een paar miljoen en naar de miljarden gegaan.
pi_166373073
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:37 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Geld valt uit de lucht en groeit aan bomen. Trump is begonnen met een paar miljoen en naar de miljarden gegaan.
Trump heeft minder verdiend met al zijn harde werk dan hij verdiend zou hebben met zijn gekregen geld gewoon op de bank zetten en iets anders doen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166373082
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als Nederlander kan mij dat echt verdomd weinig schelen.
Met dezelfde beredenering, je bent toch een man... wat kan jou het dan boeien dat Trump een verkrachter is?
pi_166373090
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:35 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

De helft. Ze heeft een diepe minachting voor het volk. Niet geschikt.
Ik vind het verder geen goede uitspraak, maar het is geen minachting voor het volk. Het is minachting voor racistische en seksistische motieven, dat is waar het om ging met deplorables. Vandaar dat de KKK endorsement daar wel bij past, maar de groep is een stuk groter dan alleen de KKK.

Overigens heeft Clinton ook aanhangers die wat minder zijn. Tsja, het is misschien beter te kijken naar de kandidaat zelf, dan naar zijn/haar volgers.
pi_166373106
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:18 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat was toch precies hetgene waar de FBI onderzoek naar had gedaan en had uitgesloten?
Onderzoek loopt nu dus weer. Plus FBI kon in eerste instantie geen uitsluitsel geven of de gegevens door derden zijn gehackt.
pi_166373124
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Trump heeft minder verdiend met al zijn harde werk dan hij verdiend zou hebben met zijn gekregen geld gewoon op de bank zetten en iets anders doen.
Nou ik weet niet of dat waar is. Sowieso niet zo op de bank - het moest wel belegd worden in stocks. En volgens mij hield die analyse geen rekening met hoeveel hij uitgeeft, wat waarschijnlijk heel veel is. Als zijn toilet kapot is, kan ie niet zomaar naar Home Depot om een goedkoop nieuw exemplaar op de kop te tikken!
  woensdag 2 november 2016 @ 17:45:15 #86
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_166373156
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:37 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik zie de relevantie niet. Dat riedeltje dat het runnen van een bedrijf en een land ook maar iets met elkaar te maken hebben, ik begrijp er niets van.

Dan ook bizar dat Clinton-aanhangers dan proberen ondermijnen dat Trump succesvol is, terwijl de hele stelling naast de kwestie is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_166373166
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:42 schreef Broomer het volgende:

[..]

Nou ik weet niet of dat waar is. Sowieso niet zo op de bank - het moest wel belegd worden in stocks. En volgens mij hield die analyse geen rekening met hoeveel hij uitgeeft, wat waarschijnlijk heel veel is. Als zijn toilet kapot is, kan ie niet zomaar naar Home Depot om een goedkoop nieuw exemplaar op de kop te tikken!
Ja het was in stocks. Dat tweede heb je deels gelijk in maar aan de andere kant namen ze ook zijn brand-value van 6 miljard serieus dus dat heft elkaar wel op lijkt me :P

Vraag me af wat de financiele gevolgen hiervan zijn eigenlijk, eens kijken of iemand daar naar heeft gekeken..

edit: volgens Salon nogal veel; http://www.salon.com/2016(...)e-than-the-election/

[ Bericht 10% gewijzigd door oompaloompa op 02-11-2016 17:53:03 ]
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166373422
Voor degene die wilde weten wanneer de polls dichtgaan:

pi_166373469
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 16:59 schreef Broomer het volgende:

[..]

Sterke reactie. Maar als je er nog twee emoticons bij had gedaan was het nog beter geweest! Ik had namelijk 6 bulletpoints, nu heb ik het idee dat je het er met twee eens bent. En dat zou me verbazen.
Ik vermoed dat die emoticons een uiting zijn van het feit dat de eerste 4 punten tot in detail Clinton omschrijven :D

Die laatste twee kloppen wel, dus daarom inderdaad maar 4 emoticons en niet 6.

Vind het overigens wel grappig dat je de reactie niet sterk vindt terwijl jouw hele post één grote tu quoque is, met andere woorden: 'two wrongs make a right?
I feel kinda Locrian today
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2016 @ 18:07:44 #90
230491 Zith
pls tip
pi_166373501
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:03 schreef oompaloompa het volgende:
Voor degene die wilde weten wanneer de polls dichtgaan:

[ afbeelding ]
Hey bedankt!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166373549
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja het was in stocks. Dat tweede heb je deels gelijk in maar aan de andere kant namen ze ook zijn brand-value van 6 miljard serieus dus dat heft elkaar wel op lijkt me :P

Vraag me af wat de financiele gevolgen hiervan zijn eigenlijk, eens kijken of iemand daar naar heeft gekeken..

edit: volgens Salon nogal veel; http://www.salon.com/2016(...)e-than-the-election/
Dat is waar. En die brand value - die is keihard in elkaar gedonderd door deze campagne. Die is waarschijnlijk bij lange na geen 6 miljard meer waard. Nu net zoveel waard als de Monsanto brand waarschijnlijk.
pi_166373567
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:10 schreef Broomer het volgende:

[..]

Dat is waar. En die brand value - die is keihard in elkaar gedonderd door deze campagne. Die is waarschijnlijk bij lange na geen 6 miljard meer waard. Nu net zoveel waard als de Monsanto brand waarschijnlijk.
Monsanto wordt iig door zijn doelgroep gewaardeerd :P
pi_166373580
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 16:22 schreef OMG het volgende:

[..]

Moody's schijnt in het verleden het wel eens juist te hebben gehad. Dit verdient dus wel aandacht? http://www.reuters.com/ar(...)oody-s-idUSKBN12W56J
Als ze ergens over de 90% zitten qua juistheid wel. De bureaus die er nog nooit naastzaten qua verkozen president zoals eentje die het stemgedrag van de jeugd berekende, komen bijna allemaal op Hillary uit. Dus Trump mag zijn media-moment pakken, Hillary zal uiteindelijk de hoogste ogen gaan gooien.. statistisch gezien.
pi_166373644
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als ze ergens over de 90% zitten qua juistheid wel. De bureaus die er nog nooit naastzaten qua verkozen president zoals eentje die het stemgedrag van de jeugd berekende, komen bijna allemaal op Hillary uit. Dus Trump mag zijn media-moment pakken, Hillary zal uiteindelijk de hoogste ogen gaan gooien.. statistisch gezien.
Als je Nate Silvers conservatieve model pakt en alle staten waar Hillary < 75% zit aan Trump geeft kom je nog op het volgende uit:

Dus behalve als er opeens iets supervreemds gebeurd, of alle polls er systematisch naast zitten, is de kans dat ze niet wint echt extreem klein.
(Maar waarom doet de media dan net alsof het spannend is oompaloompa? Niets trekt meer kijkcijfers dan een spannende race)
pi_166373677
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:10 schreef Broomer het volgende:

[..]

Branson had het daar ook al over:

pi_166373714
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Met dezelfde beredenering, je bent toch een man... wat kan jou het dan boeien dat Trump een verkrachter is?
Kan. Maar zo denk ik er niet over.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166373746
ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 17:47:43 'I will be there to render assistance to my fellow countrymen.' U.S. militia prepares for unrest after election… https://t.co/lcCcwTWaaQ reageer retweet
ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 18:01:22 Armed pro-Trump militia say they won't fire the first shot, but aren't planning to leave their guns at home either:… https://t.co/OcSCN94THv reageer retweet

:D
pi_166373781
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:16 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Als je Nate Silvers conservatieve model pakt en alle staten waar Hillary < 75% zit aan Trump geeft kom je nog op het volgende uit:
[ afbeelding ]

Dus behalve als er opeens iets supervreemds gebeurd, of alle polls er systematisch naast zitten, is de kans dat ze niet wint echt extreem klein.
(Maar waarom doet de media dan net alsof het spannend is oompaloompa? Niets trekt meer kijkcijfers dan een spannende race)
Die zijn natuurlijk wel nog deels gebaseerd op veel wat oudere polls waar eventuele effecten van de FBI berichten niet in zijn meegenomen. In recente polls groeien ze wel wat meer naar elkaar toe bijvoorbeeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166373786
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:05 schreef starla het volgende:

[..]

Ik vermoed dat die emoticons een uiting zijn van het feit dat de eerste 4 punten tot in detail Clinton omschrijven :D
Niet mee eens. Trump heeft in de campagne veel meer gelogen - vergelijk de factcheckers. Clinton zegt niet dat ze haar tegenstander op gaat sluiten, of ander democratie-ondemijnende uitspraken. Clinton's economische plannen zijn veel realistischer.
quote:
Die laatste twee kloppen wel, dus daarom inderdaad maar 4 emoticons en niet 6.

Vind het overigens wel grappig dat je de reactie niet sterk vindt terwijl jouw hele post één grote tu quoque is, met andere woorden: 'two wrongs make a right?
Het is geen grote tu quoque post, ik geef aan waarom ik Trump zwak vind. Hierboven geef ik aan waarom het niet (zo sterk) voor Clinton geldt.
pi_166373802
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:21 schreef Infection het volgende:
ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 17:47:43 'I will be there to render assistance to my fellow countrymen.' U.S. militia prepares for unrest after election… https://t.co/lcCcwTWaaQ reageer retweet
ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 18:01:22 Armed pro-Trump militia say they won't fire the first shot, but aren't planning to leave their guns at home either:… https://t.co/OcSCN94THv reageer retweet
[ afbeelding ]

:D
Wat denken ze daar nou mee te bereiken?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')