abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166372366
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 16:37 schreef Broomer het volgende:

[..]

Er zijn twaalf vrouwen die gezegd hebben aangerand te zijn door Trump, en hij staat zelf op video op te scheppen dat ie dat doet. Hoeveel bewijs is er nodig?

En nee, ik vind sexschandalen niet sterker wegen dan staatsveiligheid. Maar het bewijs voor die sexschandalen is wel veel sterker dan die hele email zaak bij elkaar, dat is namelijk een best complex verhaal. Waar Clinton zeker fout is geweest.

Maar je oversimplificeert verschrikkelijk. Die seksschandalen maken niet dat ik niet voor Trump stem. Dat is slechts smerige bijzaak. Waarom ik echt niet voor Trump stem, is omdat ie:

• Dictatoriale trekjes vertoont (when I am in charge she would be in jail, het intimideren van de Mexicaanse rechter, het niet accepteren van de uitslag)
• Volstrekt ongeloofwaardige plannen presenteert, of als ie ze wel uitvoert, zeer slecht voor de economie
• Liegt wanneer het hem maar uitkomt
• Een opvliegend, ongeschikt temperament heeft
• Niet veel kennis van zaken heeft
• En een puppet voor Putin lijkt te zijn

PS Ben waarschijnlijk nog wat zaken vergeten, ik heb het nog niet eens over zijn seksisme en racisme gehad,
_O- _O- _O- _O-
pi_166372440
Je vergat het witwassen van maffiageld Broomer :/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166372464
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 16:53 schreef JanCees het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
Sterke reactie. Maar als je er nog twee emoticons bij had gedaan was het nog beter geweest! Ik had namelijk 6 bulletpoints, nu heb ik het idee dat je het er met twee eens bent. En dat zou me verbazen.
pi_166372488
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 16:22 schreef fliert het volgende:

[..]

Ik mis die opname waar hij zich neerbuigend uitlaat over het klootjesvolk, in de aanloop van een van de vorige verkiezingen. Hij trok zich toen terug als mogelijke kandidaat.
Iemand een idee waar ik het over heb? Of heb ik dit uit mijn duim gezogen?
pi_166372541
Ob
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 16:58 schreef oompaloompa het volgende:
Je vergat het witwassen van maffiageld Broomer :/
Obstruction of justice, ook wel een mooie. Het consistent rippen van zijn zakenpartners bij faillisementen. Zijn belastingontwijking / ontduiking, en het niet openbaar maken van zijn aangifte (en liegen daarover). Zijn genakkelijke gedrag als het gaat om kernwapens. Het Mexicanen bashen.

Maar goed, Clinton vind ik niet zo'n superkandidaat. Maar deze gast is volkomen ongeschikt.
  woensdag 2 november 2016 @ 17:05:33 #56
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_166372578
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 16:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik moet ook bekennen dat hij met verdomd weinig kan schelen dat Clinton werkmails door liet sturen naar haar privé-mail. En ik zou eerlijk gezegd ook niet weten waarom mij dat zou moeten boeien.
Omdat er, indien gehacked, levens op het spel staan?
pi_166372619
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Omdat er, indien gehacked, levens op het spel staan?
Als Nederlander kan mij dat echt verdomd weinig schelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 november 2016 @ 17:07:44 #58
396550 Richestorags
pi_166372627
We came we saw he died. Dat alles laat al zien dat Clinton een grotere psychopaat is dan Trump.

Ik wil the Donald aan het roer zien. Kijken wat hij ervan bakt.
pi_166372640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:07 schreef Richestorags het volgende:
We came we saw he died. Dat alles laat al zien dat Clinton een grotere psychopaat is dan Trump.

Je hebt een hekel aan de Amerikanen?
  woensdag 2 november 2016 @ 17:09:00 #60
396550 Richestorags
pi_166372656
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zie jij jezelf niet meer als EU bewoner?
pi_166372666
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:07 schreef Richestorags het volgende:

Nou zeg, Donald "I love war" Trump.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166372679
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:03 schreef Broomer het volgende:
Ob

[..]

Obstruction of justice, ook wel een mooie. Het consistent rippen van zijn zakenpartners bij faillisementen. Zijn belastingontwijking / ontduiking, en het niet openbaar maken van zijn aangifte (en liegen daarover). Zijn genakkelijke gedrag als het gaat om kernwapens. Het Mexicanen bashen.

Maar goed, Clinton vind ik niet zo'n superkandidaat. Maar deze gast is volkomen ongeschikt.
Eigenlijk is zijn centrale thema het gemak waar hij niets ontziend de grenzen van de wet opzoekt en er regelmatig (misschien enkele duizenden keren) over heen gaat. En vervolgens alles met een strak gezicht ontkent (en toch vaak moet settlen of verliest), zijn schouders ophaalt en met exact hetzelfde gedrag verder gaat. Zijn empathie is 0. Alles draait om zijn persoon en hij heeft altijd gelijk. Dat is beangstigend in een president. Vele malen beangstigender dan een ervaren rot die de pech heeft vrouw te zijn waardoor alles onder een vergrootglas wordt gelegd en waardoor -eerlijk is eerlijk- het stereotype politici gedrag van dealtjes maken en A intern zeggen en B extern naar buiten komt.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 2 november 2016 @ 17:11:22 #63
396550 Richestorags
pi_166372693
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:08 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je hebt een hekel aan de Amerikanen?
Neuh. Genoeg Amerikaanse vrienden. Die overigens allemaal aangeven dat Hillary's voorverkiezing één grote grap was. Maar goed, ik ga dan ook niet met gebrainwashte Amerikanen om natuurlijk. Op Trump stemmen ze ook niet trouwens.

Ik denk dat het allemaal wel los loopt met Trump als president.
pi_166372694
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Zie jij jezelf niet meer als EU bewoner?
Dat verandert weinig aan mijn vorige post.
pi_166372708
Nieuwe CNN polls:

Arizona: T+5
Pennsylvania: C+4
Nevada: T+6
Florida: C+2

Wordt spannend mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door KrappeAuto op 02-11-2016 17:38:41 ]
  Moderator woensdag 2 november 2016 @ 17:14:03 #66
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166372714
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal een uitspraak hoor. Het lijkt me toch daadwerkelijk wel heel ernstig als er door Clintons onachtzaamheid mensenlevens in gevaar zijn gekomen. Laten we hopen dat het niet zo is, want anders is ze echt het ambt niet waard.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166372717
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Neuh. Genoeg Amerikaanse vrienden. Die overigens allemaal aangeven dat Hillary's voorverkiezing één grote grap was. Maar goed, ik ga dan ook niet met gebrainwashte Amerikanen om natuurlijk. Op Trump stemmen ze ook niet trouwens.

Ik denk dat het allemaal wel los loopt met Trump als president.
Waar mij vooral stoort is de toon van Trump. Zijn uitlatingen over minderheden en vrouwen zijn om te kotsen. Als POTUS heb je mijns inziens ook een voorbeeldfunctie. En als de president zich al niet normaal kan gedragen, wat mag er dan worden verwacht van de doorsnee Amerikaan?

En nee, de wereld vergaat niet als Trump president wordt.
pi_166372746
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:14 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal een uitspraak hoor. Het lijkt me toch daadwerkelijk wel heel ernstig als er door Clintons onachtzaamheid mensenlevens in gevaar zijn gekomen. Laten we hopen dat het niet zo is, want anders is ze echt het ambt niet waard.
Als dat zo was, was dat allang uitgekomen.
  Moderator woensdag 2 november 2016 @ 17:16:46 #69
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166372760
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als dat zo was, was dat allang uitgekomen.
Dat zou kunnen, maar dat was niet de strekking van je post. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166372796
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:16 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat was toch precies hetgene waar de FBI onderzoek naar had gedaan en had uitgesloten?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166372798
ISIS slacht duizenden mensen af, tienduizenden fabrieken verlaten de VS, incompetente mensen bemannen de belangrijkste posities, het buitenlandse beleid is een ramp, Obamacare is een drama, maar we gaan de meest corrupte kandidaat in tijden kiezen omdat Trump gemene woordjes heeft gebruikt.
pi_166372801
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:16 schreef Mike het volgende:

[..]

M'n post was ook iets tekort door de bocht. Maar of dat gedoe met de mail tot een geschikte kandidaat maakt, moeten de Amerikanen zelf maar uitzoeken. Ik zie niet in waarom wij ons in Nederland daar heel erg druk om zouden moeten maken.
  woensdag 2 november 2016 @ 17:20:55 #73
396550 Richestorags
pi_166372827
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar mij vooral stoort is de toon van Trump. Zijn uitlatingen over minderheden en vrouwen zijn om te kotsen. Als POTUS heb je mijns inziens ook een voorbeeldfunctie. En als de president zich al niet normaal kan gedragen, wat mag er dan worden verwacht van de doorsnee Amerikaan?

En nee, de wereld vergaat niet als Trump president wordt.
Tsja. Hillary praat privé ook niet bepaald vleiend over minderheden en noemt Trumps aanhangers "a basket of deplorables".
pi_166372835
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:18 schreef KrappeAuto het volgende:
ISIS slacht duizenden mensen af, tienduizenden fabrieken verlaten de VS, incompetente mensen bemannen de belangrijkste posities, het buitenlandse beleid is een ramp, Obamacare is een drama, maar we gaan de meest corrupte kandidaat in tijden kiezen omdat Trump gemene woordjes heeft gebruikt.
Nee, we gaan genieten hoe Trump verliest van....een vrouw!
pi_166372854
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:18 schreef KrappeAuto het volgende:
Zijn karakter speelt voor mij inderdaad een grote rol. Maar ik geloof ook niet in zijn beleid. De importtarieven fors verhogen zodat bedrijven terugkeren naar de VS, beschouw ik niet als een verstandige zet. Obamacare vervangen door 'iets dat veel beter is' vind ik niet doordacht.

Maar goed, ik mag verder niet stemmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')