quote:Op woensdag 2 november 2016 20:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus is er een wezenlijk verschil met mensen die het hebben over gebeurtenissen van jaren/tientallen jaren geleden die daar nu pas mee komen of mee in de media stappen.
Dank voor het illustreren.
Net als dat ik de eerdere 23% naar D betwijfel, betwijfel ik ook een 15 point shift naar R.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:41 schreef Nintex het volgende:
Er opent zich een nieuw padtwitter:kerpen twitterde op woensdag 02-11-2016 om 20:25:39Hampton U Virginia: Trump 44 (+10) Clinton 41 (-5)https://t.co/adYz0YnIZc reageer retweet
15 point shift naar Trumptwitter:PpollingNumbers twitterde op woensdag 02-11-2016 om 19:54:22#BREAKING Virginia Hampton-University/CPP Poll:Trump 44 (+3)Clinton 41A 15 point shift toward Trump in a monthhttps://t.co/zcUnam9jsa reageer retweet
![]()
Thanks!quote:Op woensdag 2 november 2016 20:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://www.nbcnews.com/po(...)donald-trump-n665731
Hier is een lijstje.
Ah, je bent weer op de "kijk mij eens irritant en provocatief tour" bezig, veel plezier.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:43 schreef Chewie het volgende:
[..]blind voor de wanpraktijken van je held hoe schattig.
Ben je nu echt zo naief om te denken dat dit soort verhalen over je held nieuw zijn?
quote:Op woensdag 2 november 2016 20:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah, je bent weer op de "kijk mij eens irritant en provocatief tour" bezig, veel plezier.
Ik zie weinig debunking though alleen ontkenning van Trump / de campaign maar dat is het?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://www.nbcnews.com/po(...)donald-trump-n665731
Hier is een lijstje.
Ik zat even te lezen en er is weinig echt debunked inderdaad, maar toch opvallend veel verhalen zonder enig bewijs dat die waar zijn, die rond 14 oktober uitkomen.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zie weinig debunking though alleen ontkenning van Trump / de campaign maar dat is het?
een 15 point swing is erg geloofwaardig hequote:Op woensdag 2 november 2016 20:41 schreef Nintex het volgende:
Er opent zich een nieuw padtwitter:kerpen twitterde op woensdag 02-11-2016 om 20:25:39Hampton U Virginia: Trump 44 (+10) Clinton 41 (-5)https://t.co/adYz0YnIZc reageer retweet
15 point shift naar Trumptwitter:PpollingNumbers twitterde op woensdag 02-11-2016 om 19:54:22#BREAKING Virginia Hampton-University/CPP Poll:Trump 44 (+3)Clinton 41A 15 point shift toward Trump in a monthhttps://t.co/zcUnam9jsa reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2016 20:41 schreef Nintex het volgende:
![]()
Voor de Oktober reveals kun je ook een minder problematische verklaring bedenken. Ik ben ook wel eens geintimideerd op die manier en de kosten zijn de baten niet waard. Als die persoon opeens een mogelijke leider van het land zou worden verandert die berekening natuurlijk. Als er dan ook nog opeens 8 anderen hetzelfde verhaal vertellen worden de kosten weer wat minder, etcetc.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat even te lezen en er is weinig echt debunked inderdaad, maar toch opvallend veel verhalen zonder enig bewijs dat die waar zijn, die rond 14 oktober uitkomen.
Waar rook is, is vuur en ik geloof prima dat er wat verhalen waar zijn rond hem, enkel vind ik die verhalen mid oktober wel erg sketchy
Ik kan me opzich wel voorstellen dat je het inderdaad niet aandurft om Trump hiervoor aan te klagen als onbekende vrouw. Moeilijk te bewijzen en iemand met die macht kan het je daarna erg lastig maken.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Voor de Oktober reveals kun je ook een minder problematische verklaring bedenken. Ik ben ook wel eens geintimideerd op die manier en de kosten zijn de baten niet waard. Als die persoon opeens een mogelijke leider van het land zou worden verandert die berekening natuurlijk. Als er dan ook nog opeens 8 anderen hetzelfde verhaal vertellen worden de kosten weer wat minder, etcetc.
Anyway, dat doet er uiteindelijk weinig toe als Trump daadwerkelijk de vrouwen aanklaagt voor laster, dan wordt het een court case en worden alle getuigen onder ede verhoord etc. Ik vraag me alleen af of hij het lef er voor heeft. Sinds de reactie van de advocaat die ik hierboven heb gelinked heb ik er niets meer over gehoord.
Huh?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kun je zien hoe het onderwijs achteruit geschoten is.
Jij gelooft ook dat al die Nederlandse slachtoffers van de katholieke kerk het verhaal verzonnen hebben omdat ze er pas decennia later voor uit durfden te komen toen er eindelijk naar ze werd geluisterd?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:28 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Vrouw die decennia lang stil is geweest breekt nu de stilte door een week voor de verkiezingen een persconferentie te geven voor de hele wereld? Klinkt als een geloofwaardig verhaal.
Waarom? Telkens worden Bill's escapades weer uit de kast getrokken, maar ook daar duurde het jaren voordat die vrouwen mee naar voor kwamen. Allemaal in '98/'99 of zo.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat even te lezen en er is weinig echt debunked inderdaad, maar toch opvallend veel verhalen zonder enig bewijs dat die waar zijn, die rond 14 oktober uitkomen.
Waar rook is, is vuur en ik geloof prima dat er wat verhalen waar zijn rond hem, enkel vind ik die verhalen mid oktober wel erg sketchy
Die verhalen worden dan toch ook terecht/onterecht in twijfel getrokken?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Waarom? Telkens worden Bill's escapades weer uit de kast getrokken, maar ook daar duurde het jaren voordat die vrouwen mee naar voor kwamen. Allemaal in '98/'99 of zo.
Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Clinton populair bij de studenten.
Eeuhm...quote:Op woensdag 2 november 2016 20:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam een hihi?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op?
Dat zijn polls uitgevoerd door universiteiten, niet in hihi
quote:Op woensdag 2 november 2016 20:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee het is een lijst van pollsquote:Op woensdag 2 november 2016 21:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam een hihi?
Interpreteer ik dat ding verkeer dan? Het is toch een lijst met onderwijsinstellingen waar clinton bij 95% het meest populair is?
Het is een screenshot van de verzameling meest recente polls van FiveThirtyEight.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam een hihi?
Interpreteer ik dat ding verkeer dan? Het is toch een lijst met onderwijsinstellingen waar clinton bij 95% het meest populair is?
Ik zie het sketchy deel alleen niet zo. Bill's vrouwen worden continue als slachtoffers gebruikt, maar bij vrouwen die iets over Trump claimen, dan zijn er ineens lui die dat allemaal maar in twijfel trekken, met "waarom wachtten ze daar dan jaren mee?", terwijl die vraag net zo goed op Bill's vrouwen kan worden los gelaten. Alleen wordt dat dan weer niet gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die verhalen worden dan toch ook terecht/onterecht in twijfel getrokken?
Yes ik zie het nu.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een screenshot van de verzameling meest recente polls van FiveThirtyEight.
Dat wordt heus wel gedaan, namelijk door de mensen die pro clinton zijn. Andersom heb je de pro trump supporters die hem verdedigen.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:02 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik zie het sketchy deel alleen niet zo. Bill's vrouwen worden continue als slachtoffers gebruikt, maar bij vrouwen die iets over Trump claimen, dan zijn er ineens lui die dat allemaal maar in twijfel trekken, met "waarom wachtten ze daar dan jaren mee?", terwijl die vraag net zo goed op Bill's vrouwen kan worden los gelaten. Alleen wordt dat dan weer niet gedaan.
twitter:thehill twitterde op woensdag 02-11-2016 om 20:55:07Black voter turnout falls sharply in key battleground states: https://t.co/DdW8vLvhUb https://t.co/DLgBx1u9Ml reageer retweet
Hier een aardig stuk over de early votes van de Democraten: http://www.politico.com/s(...)-early-voting-230573 in bijzonder de belangrijke staat NCquote:Op woensdag 2 november 2016 21:05 schreef Gutmensch het volgende:
Al 24.449.917 early votes in van vooral Democraten.
30 miljoen alquote:Op woensdag 2 november 2016 21:05 schreef Gutmensch het volgende:
Al 24.449.917 early votes in van vooral Democraten.
twitter:ElectProject twitterde op woensdag 02-11-2016 om 20:05:14At least 30 Million people have voted in the 2016 election as of the afternoon of 11/2 https://t.co/biXWYJXviS reageer retweet
Is dat die USC poll?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:06 schreef Nintex het volgende:
De daily tracker toont mooi de trend
[ afbeelding ]
Clinton krijgt niet de support die Obama had.twitter:thehill twitterde op woensdag 02-11-2016 om 20:55:07Black voter turnout falls sharply in key battleground states: https://t.co/DdW8vLvhUb https://t.co/DLgBx1u9Ml reageer retweet
Mijn getal werd net gemeld door CNN.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:08 schreef L3gend het volgende:
[..]
30 miljoen altwitter:ElectProject twitterde op woensdag 02-11-2016 om 20:05:14At least 30 Million people have voted in the 2016 election as of the afternoon of 11/2 https://t.co/biXWYJXviS reageer retweet
Winnen democraten standaard de early vote? Of won Bush die toevallig wel?quote:“It was a big day for the Democrats,” McDonald said. “Without a doubt. 48.7 percent of people who voted were Democrats, 31.9 percent were African-Americans … and they did make up some ground. There were 1,136 Democrats over their 2012 number.”
Democrats are now ahead of Republicans by 13.5 percent in the early vote, he said, but it may not be enough: Republicans are overperforming their own 2012 early-vote numbers.
Read more: http://www.politico.com/s(...)230573#ixzz4OssF4ESO
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
Ja, maar early voting is pas sinds kort belangrijk. In het verleden was er minder de mogelijkheid om vervroegd te stemmenquote:Op woensdag 2 november 2016 21:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Winnen democraten standaard de early vote? Of won Bush die toevallig wel?
Ik las trouwens dat je je early vote ook nog eens kan veranderen. Is dat een kwestie van, op election day alsnog de andere kandidaat stemmen of?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:14 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ja, maar early voting is pas sinds kort belangrijk. In het verleden was er minder de mogelijkheid om vervroegd te stemmen
Ik las ook zoiets, maar ik ben wel benieuwd hoe je dat zou kunnen met behoud van het stemgeheim.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik las trouwens dat je je early vote ook nog eens kan veranderen. Is dat een kwestie van, op election day alsnog de andere kandidaat stemmen of?
Geen flauw idee, las dat het maar in slechts een aantal staten mogelijk isquote:Op woensdag 2 november 2016 21:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik las trouwens dat je je early vote ook nog eens kan veranderen. Is dat een kwestie van, op election day alsnog de andere kandidaat stemmen of?
quote:Op woensdag 2 november 2016 21:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:Trump made that case in person Tuesday night in Wisconsin, a state where early or absentee voters can cast a ballot up to three times, canceling their previous one. Other states, including Minnesota, Michigan, Pennsylvania, New York, Connecticut and Mississippi have similar laws.
Those laws vary though from state to state, and some are more permissive than others. In Mississippi, for example, absentee voters may only change their vote by showing up on Election Day and casting a ballot, and act that cancels the one they mailed in. In Connecticut, voters who cast an absentee ballot can request on Election Day that their mailed-in ballot be withdrawn and cast a new ballot, although that request must be made before 10 a.m.
Read more: http://www.politico.com/s(...)230623#ixzz4OsuWeacJ
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
quote:Op woensdag 2 november 2016 21:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.fox13news.com/news/politics/214704367-story
Ah dank, nouja penn en wisconsin nog best belangrijke staten.quote:
Pennsylvania heeft geen early voting eigenlijk, Wisconsin wel, maar procentueel weinig vergeleken met Florida, NC en Nevadaquote:Op woensdag 2 november 2016 21:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ah dank, nouja penn en wisconsin nog best belangrijke staten.
Dat hangt er vanaf hoe moeilijk men het ze maakt om op 8 november te gaan stemmen.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:23 schreef skysherrif het volgende:
Overigens zou je zo kunnen denken:
als clinton massaal de early vote wint, wie weet wordt een deel van haar electoraat lui en neemt de moeite niet meer om te stemmen?
De theorie is dat de Clinton campagne zich niet meer hoeft te focussen op de gehele electoraat, maar zich alleen hoeft te focussen op het electoraat dat nog niet gestemd heeft, vooral ground game enzo wat efficienter wordt.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:23 schreef skysherrif het volgende:
Overigens zou je zo kunnen denken:
als clinton massaal de early vote wint, wie weet wordt een deel van haar electoraat lui en neemt de moeite niet meer om te stemmen?
Ze is zich nu inderdaad volledig op de AA bevolking aan het storten.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:26 schreef L3gend het volgende:
[..]
De theorie is dat de Clinton campagne zich niet meer hoeft te focussen op de gehele electoraat, maar zich alleen hoeft te focussen op het electoraat dat nog niet gestemd heeft, vooral ground game enzo wat efficienter wordt.
Heeft Amerika voldoende Anonieme Alcoholisten om er de verkiezingen mee te winnen?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze is zich nu inderdaad volledig op de AA bevolking aan het storten.
pfff flauwquote:Op woensdag 2 november 2016 21:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Heeft Amerika voldoende Anonieme Alcoholisten om er de verkiezingen mee te winnen?
Early voting in NC is iig al moeilijk genoeg gemaakt, van 16 locaties naar 1 :/quote:Op woensdag 2 november 2016 21:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe moeilijk men het ze maakt om op 8 november te gaan stemmen.
Is belachelijk, stel je voor dat in heel Eindhoven maar 1 stembureau is waar je mag stemmenquote:Op woensdag 2 november 2016 21:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Early voting in NC is iig al moeilijk genoeg gemaakt, van 16 locaties naar 1 :/
wow, dat in sommige staten al voor de helft gestemd is, ook dat er grote verchillen is tussen statenquote:Op woensdag 2 november 2016 21:34 schreef L3gend het volgende:
Het geschatte percentage stemmers dat tot nu toe heeft gestemd in early voting. Percentages is misschien iets lager, doordat ik het totale aantal stemmers van 2012 neem en sommige staten in 2012 niet echt swing states waren.
Arizona 53%
Colorado 41%
Florida 52%
Georgia 40%
Iowa 30%
Maine 22%
Michigan 14%
Nevada 50%
North Carolina 46%
New Hampshire 0% (heeft geen early voting)
Ohio 18%
Pennsylvania 0% (heeft geen early voting)
Utah 28%
Virginia 5%
Wisconsin 14%
Als je in Eindhoven 1 stembureau opent waar mensen al in de week voorafgaand aan de verkiezingen zouden mogen stemmen, zou ik dat best een mooie service vinden en het niet als een schandalige beperking zien.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:41 schreef Sunst0rm het volgende:
[..]
Is belachelijk, stel je voor dat in heel Eindhoven maar 1 stembureau is waar je mag stemmen
En in heel Nederland, 1 stembus openen in, pak m beet, Wassenaar?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je in Eindhoven 1 stembureau opent waar mensen al in de week voorafgaand aan de verkiezingen zouden mogen stemmen, zou ik dat best een mooie service vinden en het niet als een schandalige beperking zien.
En dan is North Carolina ook nog eens 3,5 keer zo groot als Nederland.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:41 schreef Sunst0rm het volgende:
[..]
Is belachelijk, stel je voor dat in heel Eindhoven maar 1 stembureau is waar je mag stemmen
http://www.slate.com/blog(...)e_work_of_civil.htmlquote:These people fought—some of them were beaten, some of them were killed—because of their desire to ensure that everybody that wanted to had the right to register to vote and participate in the process. I’m not going to cheapen the work that they did. I’m not going to embarrass them by allowing somebody that’s too sorry to get up off of their rear end to go register to vote … because they think they deserve the right because they’ve turned 18.
Ja het is eigenlijk nog net iets erger want de hoeveelheid bureaus op landsniveau is dan ook nog gecorreleerd met hoeveelheid rijke witte mensen.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:41 schreef Sunst0rm het volgende:
[..]
In dat geval: Clinton heeft mij betast 20 jaar geleden. Geloof je me? Zo niet, waarom niet?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jij gelooft ook dat al die Nederlandse slachtoffers van de katholieke kerk het verhaal verzonnen hebben omdat ze er pas decennia later voor uit durfden te komen toen er eindelijk naar ze werd geluisterd?
We hebben het nog steeds enkel over early voting? Als er op de verkiezingsdag zelf maar genoeg stembureaus open zijn, ja, waarom niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
En in heel Nederland, 1 stembus openen in, pak m beet, Wassenaar?
Ik vind het vrij ongeloofwaardig dat je ouder dan 20 bentquote:Op woensdag 2 november 2016 21:52 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
In dat geval: Clinton heeft mij betast 20 jaar geleden. Geloof je me? Zo niet, waarom niet?
En dan is het OV nou ook niet bepaald vergelijkbaar met hier.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:51 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
En dan is North Carolina ook nog eens 3,5 keer zo groot als Nederland.
Maar bij hen houdt het personeel geen "werkoverleg" in de spits, want dan vliegen ze de laan uit.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan is het OV nou ook niet bepaald vergelijkbaar met hier.
Ik geloof je. Uit je posts blijkt een zwaar trauma.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:52 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
In dat geval: Clinton heeft mij betast 20 jaar geleden. Geloof je me? Zo niet, waarom niet?
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Dat hele poll gedoe lijkt me gissen op iets wat er niet is
In princiepe kun je de onzekerheid kwantificeren.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het peilen onder zoveel mensen, lijkt me niet accuraat
De anonimiteit was een issue maar dat is dus vanmiddag weg. Als die ene witness legit is (zie; http://www.huffingtonpost(...)e-ca_b_10619944.html ) dan kan Trump het nog moeilijk krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Iets meer inzage in de zaak.
Donald Trump Is Accused Of Raping A 13-Year-Old. Why Haven’t The Media Covered It?
Zou wel grappig zijn als het waar isquote:Op woensdag 2 november 2016 22:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dan kan je ook over de Lolita Express beginnen van Bill & Hillary.
Hij is volgens de RCP tracker nog 1 staat verwijderd van de winstquote:Op woensdag 2 november 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
Wat is nut van popular vote poll? Trump fans, verwachten jullie dat Trump wint?
Trump supporters zijn dom, maar zo dom... Mooie set up welquote:Op woensdag 2 november 2016 22:19 schreef Ulx het volgende:
Trump fans bezig met de intimidatie.....
http://www.huffingtonpost(...)?section=us_politics
[ afbeelding ]
Ik zag hem toevallig net langs komen.
Coloradoquote:Op woensdag 2 november 2016 22:19 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hij is volgens de RCP tracker nog 1 staat verwijderd van de winst
http://www.realclearpolitics.com/epolls/2016/president/2016_elections_electoral_college_map_no_toss_ups.html
Als hij Virginia, Pennsylvania, Wisconsin, Michigan of Colorado flipped hebben we President Donald J. Trump.
Virginia, Penssylvania en Coloradoquote:Op woensdag 2 november 2016 22:30 schreef vigen98 het volgende:
zo dichtbij! Colorado naar Trump en het is gedaan met hc
Je bedoelt dat dit net zoiets is als dat Trumpkantoortje waar toen een brandbom ingegooid werd?quote:Op woensdag 2 november 2016 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump supporters zijn dom, maar zo dom... Mooie set up wel
Zelfs jij moet hier toch wel je twijfels bij zetten ULX of niet?
Naar mijn weten is daar nog nooit de verantwoording voor opgeeist.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dit net zoiets is als dat Trumpkantoortje waar toen een brandbom ingegooid werd?
$100 miljoen voor de final pushtwitter:PpollingNumbers twitterde op woensdag 02-11-2016 om 22:28:42#Michigan Fox 2 Detroit/Mitchell Tracking Poll:Clinton 47% (+3)Trump 44%Johnson 4Stein 3Was HRC +7 yesterdayhttps://t.co/fSJApNJkvp reageer retweet
twitter:thehill twitterde op woensdag 02-11-2016 om 22:34:06Trump camp brings in $100M in small-dollar donations in October https://t.co/aNMsrfJFNe https://t.co/BcgYzCUHyV reageer retweet
Ik moest lachen om de small donations.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:37 schreef Nintex het volgende:
Clinton zakt weg in Michigan$100 miljoen voor de final pushtwitter:PpollingNumbers twitterde op woensdag 02-11-2016 om 22:28:42#Michigan Fox 2 Detroit/Mitchell Tracking Poll:Clinton 47% (+3)Trump 44%Johnson 4Stein 3Was HRC +7 yesterdayhttps://t.co/fSJApNJkvp reageer retweet
twitter:thehill twitterde op woensdag 02-11-2016 om 22:34:06Trump camp brings in $100M in small-dollar donations in October https://t.co/aNMsrfJFNe https://t.co/BcgYzCUHyV reageer retweet
Prima.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:35 schreef hunter2011 het volgende:
Susan Sarandon gaat voor Dr Jill Stein.
Ze stemt voor issues en niet met haar vagina.
Goed gezegd.
Small donations of a million dollars.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de small donations.
Het zal hoe dan ook weer nachtbraken worden, ben ik bang.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:57 schreef Nintex het volgende:
Handig lijstje met de tijden wanneer de polls sluiten op Election Day
[ afbeelding ]
Zo te zien weten we ongeveer om 01:30 NL tijd hoe de race er voor staat. (dan zijn Ohio, Fflorida en North Carolina exit polls binnen. Alaska is de hekkensluiter om 06:00 uur.
Het zou al rond 1-2 in NL klaar kunnen zijnquote:Op woensdag 2 november 2016 22:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het zal hoe dan ook weer nachtbraken worden, ben ik bang.
Hopelijk wat minder laat dan in 2000...toen ben ik volgens mij pas om 09.00 uur gaan slapen en was er NOG niks bekend.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het zal hoe dan ook weer nachtbraken worden, ben ik bang.
Nog snel even van 8:00 uur 9:00 uur gemaakt, geheel in stijl met de recount toen.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Hopelijk wat minder laat dan in 2000...toen ben ik volgens mij pas om 09.00 uur gaan slapen en was er NOG niks bekend.
Volgens mij was het zelfs nog wat later...maar toen hield ik het ook niet meer vol.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nog snel even van 8:00 uur 9:00 uur gemaakt, geheel in stijl met de recount toen.
Ja, wat een drama was dat. Wéken wachten op de uitslag en wat voor uitslag.
Storm in een glas water, de persconferentie is gecancelled.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Iets meer inzage in de zaak.
Donald Trump Is Accused Of Raping A 13-Year-Old. Why Haven’t The Media Covered It?
twitter:chrislhayes twitterde op woensdag 02-11-2016 om 23:02:23Lisa Bloom just said her client was "living in fear" and did not want to show her face and ended the press conference. reageer retweet
twitter:NickBaumann twitterde op woensdag 02-11-2016 om 23:07:25And this is exactly the sort of thing that has caused the media to not cover this: https://t.co/vLArCMbMC3 https://t.co/GsztQvnvVR reageer retweet
Volgens mij gaat het een grotere nachtmerrie worden dan 2000.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:03 schreef Mike het volgende:
Deze verkiezingen moeten echt op de 8ste afgelopen zijn...langer trek ik het echt niet meer.
Hoe weet je dat het Trump fans waren?quote:Op woensdag 2 november 2016 22:19 schreef Ulx het volgende:
Trump fans bezig met de intimidatie.....
http://www.huffingtonpost(...)?section=us_politics
[ afbeelding ]
Omdat HRC fans wel Vote Clinton hadden geschreven.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:15 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het Trump fans waren?
Net zoals die groep "birddoggers" die getraind zijn door de Democraten?quote:Op woensdag 2 november 2016 23:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat HRC fans wel Vote Clinton hadden geschreven.
Wat ik me af vraag na een zelfde vraag te hebben gelezen ergens anders:quote:Op woensdag 2 november 2016 22:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
In princiepe kun je de onzekerheid kwantificeren.
Suf voorbeeld, maar stel ik heb een enorme vuilniszak met rode en blauwe fiches. Je weet niet hoeveel van elk er in zitten. Door herhaaldelijk er een boel uit te halen (en terug te gooien) kun je op een gegeven moent een vrij accurate schatting van de verdeling fiches maken.
Waar het moeilijk wordt, is wanneer je niet totaal random fiches er uit haalt. Misschien is er niet goed geschud en zit er meer blauw onderin dan bovenin. Als je dan alleen maar onderin samplet krijg je een systematische bias die je schatting in de weg zit.
Elke losse poll kun je het beste zien als 1 greep in die zak. Dus een redelijk idee maar nog best veel ruis. Daarom zijn er een aantal instanties (538 hier de meest gepostte) die al die polls samenvoegt.
Theoretisch gezien zou dat een enorm precieze schatting moeten zijn, maar aangezien we niet zeker weten dat de input niet biased is, blijt ook daar nog wat ruis aanwezig.
Daarom zul je bij de meeste polls en forecasts een soort van uncertainty zien. 538 doet dat in kansen, de andere forecast die ik volg en die wat preciezer is geeft een range aan EC votes met de daarbij horende kansen.
Dus je hebt er zeker niet niks aan, maar je krijgt er ook zeker geen 100% accurate voorspelling uit.
538 is dit keer veel te voorzichtig, dat is inderdaad wat ze zeggen. De vraag is natuurlijk waaorm ze zo voorzichtig zijn, ik vermoed dat ze te bang zijn om er naast te zitten. Ze zijn bijvoorbeeld een stuk minder voorzichtig in hun Senaat voorspellingen, wat ook als resultaat heeft dat ze nu ongeveer dezelfde kans zouden hebben in hun polls wat natuurlijk nergens op slaat. Had gisteren ergens een gifje gepost waar 538 vergeleken wordt met andere forecasters, daar zie je heel duidelijk dat verschil in voorzichtigheid, zal kijken of ik hem nog terug kan vinden.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:21 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat ik me af vraag na een zelfde vraag te hebben gelezen ergens anders:
Hoe kan het dat bijvoorbeeld 538 New Hampshire in de Polls-only forecast nog op 28.4% kans voor een Trump win zet terwijl ze verwachten dat Clinton met ~4 procentpunten wint?
Moet ik dit opvatten als dat 538 meer dan een kwart van de keren er 4 procentpunten naast zit in de verkeerde richting? Zo ja, dat zou dan toch betekenen dat polls een zwakke voorspellende functie hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |