Is belachelijk, stel je voor dat in heel Eindhoven maar 1 stembureau is waar je mag stemmenquote:Op woensdag 2 november 2016 21:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Early voting in NC is iig al moeilijk genoeg gemaakt, van 16 locaties naar 1 :/
wow, dat in sommige staten al voor de helft gestemd is, ook dat er grote verchillen is tussen statenquote:Op woensdag 2 november 2016 21:34 schreef L3gend het volgende:
Het geschatte percentage stemmers dat tot nu toe heeft gestemd in early voting. Percentages is misschien iets lager, doordat ik het totale aantal stemmers van 2012 neem en sommige staten in 2012 niet echt swing states waren.
Arizona 53%
Colorado 41%
Florida 52%
Georgia 40%
Iowa 30%
Maine 22%
Michigan 14%
Nevada 50%
North Carolina 46%
New Hampshire 0% (heeft geen early voting)
Ohio 18%
Pennsylvania 0% (heeft geen early voting)
Utah 28%
Virginia 5%
Wisconsin 14%
Als je in Eindhoven 1 stembureau opent waar mensen al in de week voorafgaand aan de verkiezingen zouden mogen stemmen, zou ik dat best een mooie service vinden en het niet als een schandalige beperking zien.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:41 schreef Sunst0rm het volgende:
[..]
Is belachelijk, stel je voor dat in heel Eindhoven maar 1 stembureau is waar je mag stemmen
En in heel Nederland, 1 stembus openen in, pak m beet, Wassenaar?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je in Eindhoven 1 stembureau opent waar mensen al in de week voorafgaand aan de verkiezingen zouden mogen stemmen, zou ik dat best een mooie service vinden en het niet als een schandalige beperking zien.
En dan is North Carolina ook nog eens 3,5 keer zo groot als Nederland.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:41 schreef Sunst0rm het volgende:
[..]
Is belachelijk, stel je voor dat in heel Eindhoven maar 1 stembureau is waar je mag stemmen
http://www.slate.com/blog(...)e_work_of_civil.htmlquote:These people fought—some of them were beaten, some of them were killed—because of their desire to ensure that everybody that wanted to had the right to register to vote and participate in the process. I’m not going to cheapen the work that they did. I’m not going to embarrass them by allowing somebody that’s too sorry to get up off of their rear end to go register to vote … because they think they deserve the right because they’ve turned 18.
Ja het is eigenlijk nog net iets erger want de hoeveelheid bureaus op landsniveau is dan ook nog gecorreleerd met hoeveelheid rijke witte mensen.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:41 schreef Sunst0rm het volgende:
[..]
In dat geval: Clinton heeft mij betast 20 jaar geleden. Geloof je me? Zo niet, waarom niet?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jij gelooft ook dat al die Nederlandse slachtoffers van de katholieke kerk het verhaal verzonnen hebben omdat ze er pas decennia later voor uit durfden te komen toen er eindelijk naar ze werd geluisterd?
We hebben het nog steeds enkel over early voting? Als er op de verkiezingsdag zelf maar genoeg stembureaus open zijn, ja, waarom niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
En in heel Nederland, 1 stembus openen in, pak m beet, Wassenaar?
Ik vind het vrij ongeloofwaardig dat je ouder dan 20 bentquote:Op woensdag 2 november 2016 21:52 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
In dat geval: Clinton heeft mij betast 20 jaar geleden. Geloof je me? Zo niet, waarom niet?
En dan is het OV nou ook niet bepaald vergelijkbaar met hier.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:51 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
En dan is North Carolina ook nog eens 3,5 keer zo groot als Nederland.
Maar bij hen houdt het personeel geen "werkoverleg" in de spits, want dan vliegen ze de laan uit.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan is het OV nou ook niet bepaald vergelijkbaar met hier.
Ik geloof je. Uit je posts blijkt een zwaar trauma.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:52 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
In dat geval: Clinton heeft mij betast 20 jaar geleden. Geloof je me? Zo niet, waarom niet?
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Dat hele poll gedoe lijkt me gissen op iets wat er niet is
In princiepe kun je de onzekerheid kwantificeren.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het peilen onder zoveel mensen, lijkt me niet accuraat
De anonimiteit was een issue maar dat is dus vanmiddag weg. Als die ene witness legit is (zie; http://www.huffingtonpost(...)e-ca_b_10619944.html ) dan kan Trump het nog moeilijk krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Iets meer inzage in de zaak.
Donald Trump Is Accused Of Raping A 13-Year-Old. Why Haven’t The Media Covered It?
Zou wel grappig zijn als het waar isquote:Op woensdag 2 november 2016 22:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dan kan je ook over de Lolita Express beginnen van Bill & Hillary.
Hij is volgens de RCP tracker nog 1 staat verwijderd van de winstquote:Op woensdag 2 november 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
Wat is nut van popular vote poll? Trump fans, verwachten jullie dat Trump wint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |