quote:Op woensdag 2 november 2016 20:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus is er een wezenlijk verschil met mensen die het hebben over gebeurtenissen van jaren/tientallen jaren geleden die daar nu pas mee komen of mee in de media stappen.
Dank voor het illustreren.
Net als dat ik de eerdere 23% naar D betwijfel, betwijfel ik ook een 15 point shift naar R.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:41 schreef Nintex het volgende:
Er opent zich een nieuw padtwitter:kerpen twitterde op woensdag 02-11-2016 om 20:25:39Hampton U Virginia: Trump 44 (+10) Clinton 41 (-5)https://t.co/adYz0YnIZc reageer retweet
15 point shift naar Trumptwitter:PpollingNumbers twitterde op woensdag 02-11-2016 om 19:54:22#BREAKING Virginia Hampton-University/CPP Poll:Trump 44 (+3)Clinton 41A 15 point shift toward Trump in a monthhttps://t.co/zcUnam9jsa reageer retweet
![]()
Thanks!quote:Op woensdag 2 november 2016 20:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://www.nbcnews.com/po(...)donald-trump-n665731
Hier is een lijstje.
Ah, je bent weer op de "kijk mij eens irritant en provocatief tour" bezig, veel plezier.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:43 schreef Chewie het volgende:
[..]blind voor de wanpraktijken van je held hoe schattig.
Ben je nu echt zo naief om te denken dat dit soort verhalen over je held nieuw zijn?
quote:Op woensdag 2 november 2016 20:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah, je bent weer op de "kijk mij eens irritant en provocatief tour" bezig, veel plezier.
Ik zie weinig debunking though alleen ontkenning van Trump / de campaign maar dat is het?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://www.nbcnews.com/po(...)donald-trump-n665731
Hier is een lijstje.
Ik zat even te lezen en er is weinig echt debunked inderdaad, maar toch opvallend veel verhalen zonder enig bewijs dat die waar zijn, die rond 14 oktober uitkomen.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zie weinig debunking though alleen ontkenning van Trump / de campaign maar dat is het?
een 15 point swing is erg geloofwaardig hequote:Op woensdag 2 november 2016 20:41 schreef Nintex het volgende:
Er opent zich een nieuw padtwitter:kerpen twitterde op woensdag 02-11-2016 om 20:25:39Hampton U Virginia: Trump 44 (+10) Clinton 41 (-5)https://t.co/adYz0YnIZc reageer retweet
15 point shift naar Trumptwitter:PpollingNumbers twitterde op woensdag 02-11-2016 om 19:54:22#BREAKING Virginia Hampton-University/CPP Poll:Trump 44 (+3)Clinton 41A 15 point shift toward Trump in a monthhttps://t.co/zcUnam9jsa reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2016 20:41 schreef Nintex het volgende:
![]()
Voor de Oktober reveals kun je ook een minder problematische verklaring bedenken. Ik ben ook wel eens geintimideerd op die manier en de kosten zijn de baten niet waard. Als die persoon opeens een mogelijke leider van het land zou worden verandert die berekening natuurlijk. Als er dan ook nog opeens 8 anderen hetzelfde verhaal vertellen worden de kosten weer wat minder, etcetc.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat even te lezen en er is weinig echt debunked inderdaad, maar toch opvallend veel verhalen zonder enig bewijs dat die waar zijn, die rond 14 oktober uitkomen.
Waar rook is, is vuur en ik geloof prima dat er wat verhalen waar zijn rond hem, enkel vind ik die verhalen mid oktober wel erg sketchy
Ik kan me opzich wel voorstellen dat je het inderdaad niet aandurft om Trump hiervoor aan te klagen als onbekende vrouw. Moeilijk te bewijzen en iemand met die macht kan het je daarna erg lastig maken.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Voor de Oktober reveals kun je ook een minder problematische verklaring bedenken. Ik ben ook wel eens geintimideerd op die manier en de kosten zijn de baten niet waard. Als die persoon opeens een mogelijke leider van het land zou worden verandert die berekening natuurlijk. Als er dan ook nog opeens 8 anderen hetzelfde verhaal vertellen worden de kosten weer wat minder, etcetc.
Anyway, dat doet er uiteindelijk weinig toe als Trump daadwerkelijk de vrouwen aanklaagt voor laster, dan wordt het een court case en worden alle getuigen onder ede verhoord etc. Ik vraag me alleen af of hij het lef er voor heeft. Sinds de reactie van de advocaat die ik hierboven heb gelinked heb ik er niets meer over gehoord.
Huh?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kun je zien hoe het onderwijs achteruit geschoten is.
Jij gelooft ook dat al die Nederlandse slachtoffers van de katholieke kerk het verhaal verzonnen hebben omdat ze er pas decennia later voor uit durfden te komen toen er eindelijk naar ze werd geluisterd?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:28 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Vrouw die decennia lang stil is geweest breekt nu de stilte door een week voor de verkiezingen een persconferentie te geven voor de hele wereld? Klinkt als een geloofwaardig verhaal.
Waarom? Telkens worden Bill's escapades weer uit de kast getrokken, maar ook daar duurde het jaren voordat die vrouwen mee naar voor kwamen. Allemaal in '98/'99 of zo.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat even te lezen en er is weinig echt debunked inderdaad, maar toch opvallend veel verhalen zonder enig bewijs dat die waar zijn, die rond 14 oktober uitkomen.
Waar rook is, is vuur en ik geloof prima dat er wat verhalen waar zijn rond hem, enkel vind ik die verhalen mid oktober wel erg sketchy
Die verhalen worden dan toch ook terecht/onterecht in twijfel getrokken?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Waarom? Telkens worden Bill's escapades weer uit de kast getrokken, maar ook daar duurde het jaren voordat die vrouwen mee naar voor kwamen. Allemaal in '98/'99 of zo.
Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Clinton populair bij de studenten.
Eeuhm...quote:Op woensdag 2 november 2016 20:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam een hihi?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op?
Dat zijn polls uitgevoerd door universiteiten, niet in hihi
quote:Op woensdag 2 november 2016 20:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee het is een lijst van pollsquote:Op woensdag 2 november 2016 21:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam een hihi?
Interpreteer ik dat ding verkeer dan? Het is toch een lijst met onderwijsinstellingen waar clinton bij 95% het meest populair is?
Het is een screenshot van de verzameling meest recente polls van FiveThirtyEight.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam een hihi?
Interpreteer ik dat ding verkeer dan? Het is toch een lijst met onderwijsinstellingen waar clinton bij 95% het meest populair is?
Ik zie het sketchy deel alleen niet zo. Bill's vrouwen worden continue als slachtoffers gebruikt, maar bij vrouwen die iets over Trump claimen, dan zijn er ineens lui die dat allemaal maar in twijfel trekken, met "waarom wachtten ze daar dan jaren mee?", terwijl die vraag net zo goed op Bill's vrouwen kan worden los gelaten. Alleen wordt dat dan weer niet gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die verhalen worden dan toch ook terecht/onterecht in twijfel getrokken?
Yes ik zie het nu.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een screenshot van de verzameling meest recente polls van FiveThirtyEight.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |