Die hebben zelf een beurt nodigquote:Op woensdag 2 november 2016 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en die zure wijven nu jaloers zijn
In Thailand koop je je overal uit als het mis gaat.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, makkelijker weet ik niet, maar niet moeilijk nee
Maar die gast heeft een keer urenlang in de trein gezeten voor een meisje wat tegenover hem zat die hij niet durfde aan te spreken. Nou ja, dan weet je het wel
maak dan op z'n minst een fotoquote:Op woensdag 2 november 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
wel apart om de hele tijd in de trein te blijven zitten voor een meisjeen dan niks zeggen ook
al zou ik ook niet aanspreken dan
ik heb niks te zeggen tegen mensen die ik niet kenquote:Op woensdag 2 november 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik praat soms iets te snel in het OV.
niets vergeleken met de DEATH ROAD in Boliviaquote:Op woensdag 2 november 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
OmgDit zou ik dus echt never nooit doen
zekerquote:Op woensdag 2 november 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
lekker JC.
heerlijk playlistje voor saind op de uni
Badr is nooit wedstrijd fitquote:Op woensdag 2 november 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
jc, hari denkt dat ie verhoeven kan pakken lol
Badr kansloos.quote:
Syrië lijkt me ook leukquote:Op woensdag 2 november 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Oh echt wat je af en toe tegenkomt op internet als je gaat googlen![]()
https://www.tripadvisor.c(...)_summer-Somalia.html
Backpacken en kamperen in Somalie
Bedankt nog voor je cadeau. Ik kreeg hem gisteravond binnen.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2016 10:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt nog voor je cadeau. Ik kreeg hem gisteravond binnen.
Ja. Hij is geweldig.quote:
Een ketting met een Tree of Life.quote:
Top.quote:
Weejo, noem je me nu oud?quote:Op woensdag 2 november 2016 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Top.
Ik was een beetje aan het rondsnuffelen en toen vond ik die kettinkjes, vond jet wel toepasselijk, ook met je leeftijd enzo
Ik wil niet weten waar je allemaal op googlet.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Ey Paxquote:Op woensdag 2 november 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij ook
daarom heb ik een gedichtje voor je geschreven (zie yng)
uitstekendquote:Op woensdag 2 november 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd niet gesproken man, hoe is het?
Goed man, bijna 1,5.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
uitstekend
hoe gaat het met de jongedame
Als het goed gaat met je dochter weet ik direct dat het ook goed gaat met jouquote:Op woensdag 2 november 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En met mij gaat het ook goed hoor Pax, thanks![]()
Zit wat in ja. Maar hoeft niet altijd hequote:Op woensdag 2 november 2016 20:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het goed gaat met je dochter weet ik direct dat het ook goed gaat met jou![]()
Daar zit wat inquote:Op woensdag 2 november 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit wat in ja. Maar hoeft niet altijd he
Ja, leuk. Ho maar weer.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar zit wat in
Ik wil geen gevoelige snaar raken maar het valt me op dat het haags kwartiertje vaak zorgt voor een tegengoal
quote:Op woensdag 2 november 2016 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ho maar weer.
Groningen is ook drama dit seizoenquote:Op woensdag 2 november 2016 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verder wel mee eens hoor. Intens treurig is het.
Daar komt het wel goed mee. Met Ado, zie ik het even niet meer zitten.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen is ook drama dit seizoen
Ja toch, niets mis met die jongen.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:35 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het heel leuk dat Fylax moderator is geworden
Heel FOK! zat al een paar jaar te wachten op dat moment
Leuk dat enthousiasme bij hemquote:Op woensdag 2 november 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja toch, niets mis met die jongen.
Ik weet niet of yng nog iets wat 'nodig' is, maar ansich best lief.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nja, Fylax doet leuk zijn best.
wiequote:Op woensdag 2 november 2016 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Die collega van hem vind ik daarentegen maar een patjepeeer
Ken hem niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Die collega van hem vind ik daarentegen maar een patjepeeer
Kreeg zowat elke dag gebak op stagequote:Op donderdag 3 november 2016 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Taart is altijd leuk.
Hoe is het met je opso? Zit je bij onze oosterburen?
Toen ik stage liep was er ook altijd vet veel eten. Zeker rond sinterklaas toen een klant naar iedere afdeling een immens grote chocoladeletter stuurde en de afdelingen bij elkaar op de verdieping zatenquote:Op donderdag 3 november 2016 20:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kreeg zowat elke dag gebak op stage![]()
In februari pas, net mn eerste stage afgerond met een 8 () en daarna projectje op school. Hoe gaat het bij jou, nog bezig met de premaster ofnie?
Hast du ein Wahn oder was?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Nein Schweinhund, du bist Schwul
jaa ben er ook blij mee. Op motivatie zelfs een 9 gehaaldquote:Op donderdag 3 november 2016 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toen ik stage liep was er ook altijd vet veel eten. Zeker rond sinterklaas toen een klant naar iedere afdeling een immens grote chocoladeletter stuurde en de afdelingen bij elkaar op de verdieping zaten
vet mooi cijfer een 8Goed gedaan chickie.
Ik moet die premaster nog doen. Ergens volgend jaar
Du bist mein ein und allesquote:Hast du ein Wahn oder was?
Wow dat is inderdaad raar. En beetje oneerlijk.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jaa ben er ook blij mee. Op motivatie zelfs een 9 gehaaldwel raar dat het een schaal van 1 tot 9 had ipv 10
.
Oeh, had ik maar stage tot sinterkerst&nieuw .... Ah, dacht dat je al was begonnen sawrry
[..]
Du bist mein ein und alles
Ja aber naturlich, das ist wirklich fantastischquote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
An mich gedacht?vierhunderdfunfzig keer?
Oh mein Gottquote:Op donderdag 3 november 2016 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja aber naturlich, das ist wirklich fantastisch
Well, my German isn't thaaaat much bad huhquote:Op donderdag 3 november 2016 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ich denke das die deutsche Leuten vierhunderdundfunzig schreiben.
Ik wilde je alleen helpen.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Well, my German isn't thaaaat much bad huh
Dan ga je niet.quote:
Ik had hetzelfde gereageerd alleen nog met een dikke middelvinger erbij. Heerlijk lijkt mij dat.quote:
Zeker weten!quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga je niet.
Je bent volwassen. Je kunt doen wat je wilt.
Ik had snel de bal gepakt om er nog wat bij te maken ipv bij een 3-1 achterstand mondjes willen snoeren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde gereageerd alleen nog met een dikke middelvinger erbij. Heerlijk lijkt mij dat.
Scheelde niet veel of het werd nog 3-3.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had snel de bal gepakt om er nog wat bij te maken ipv bij een 3-1 achterstand mondjes willen snoeren.
Ik heb behoorlijk wat lopen vloeken bij die 3-2 en dat tijdrekken daarna, man man man.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Scheelde niet veel of het werd nog 3-3.
Belangrijk dat er in ieder geval 1 ploeg door is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk wat lopen vloeken bij die 3-2 en dat tijdrekken daarna, man man man.
Gelukkig toch nog gewonnen.
PSV moet ook nog wel lukken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Belangrijk dat er in ieder geval 1 ploeg door is.
AZquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV moet ook nog wel lukken.
Voor AZ is het sowieso over en zie Feyenoord het ook niet redden.
En de makkelijkste poule, hadden vanavond ook alle kansen tegen Maccabi toen ik er naar zapte. Erg zonde.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
AZhad ik meer van verwacht. Deden het altijd toch wel leuk in Europa
Ja klopt. Maar hebben het ook in thuis wedstrijden volledig verneukt wel. Zonde hoor!quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de makkelijkste poule, hadden vanavond ook alle kansen tegen Maccabi toen ik er naar zapte. Erg zonde.
Ja tegen Dundalk thuis hadden ze sowieso moeten winnen en thuis tegen Maccabi als je dan gelijk maakt het niet weer weggevenquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar hebben het ook in thuis wedstrijden volledig verneukt wel. Zonde hoor!
Kunnen niet beter, en heel veel spelers weer zonder Europese ervaring.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Snap dat echt niet. Namen ze het niet serieus of konden ze echt niet beter. Ik weiger dat laatste te geloven.
Wat is er stunten aan? Tegen Fener thuis kan je gewoon winnen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja tegen Dundalk thuis hadden ze sowieso moeten winnen en thuis tegen Maccabi als je dan gelijk maakt het niet weer weggeven![]()
Het is te hopen dat Feyenoord nog kan stunten en PSV wint van Rostov.
Moet ook nog met een beter onderling resultaat waarschijnlijk, en Fener heeft wel beter materiaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
Ulgh, chill appartement
[..]
Wat is er stunten aan? Tegen Fener thuis kan je gewoon winnen.
Feyenoord had vanavond alle kansen op winst.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja tegen Dundalk thuis hadden ze sowieso moeten winnen en thuis tegen Maccabi als je dan gelijk maakt het niet weer weggeven![]()
Het is te hopen dat Feyenoord nog kan stunten en PSV wint van Rostov.
Typisch Nederlands hèquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenoord had vanavond alle kansen op winst.
En toch hebben ze kansen gehad.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen niet beter, en heel veel spelers weer zonder Europese ervaring.
Was wel weer tikkeltje voorspelbaar ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typisch Nederlands hèDan zo'n pot niet killen
Zeker want dat Maccabi is ook maar een matige ploeg en Dundalk zijn gewoon semi-pro's (al doen die het geweldig naar hun mogelijkheden natuurlijk)quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En toch hebben ze kansen gehad.
Puntje tegen United zou perfect zijn, maar die gaan het alsnog afmaken tegen Zorya als wij niet van Fener winnen. Eeuwig zondequote:Op vrijdag 4 november 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ook nog met een beter onderling resultaat waarschijnlijk, en Fener heeft wel beter materiaal natuurlijk.
Ik heb het gevoel dat dat een hele lastige pot gaat wordenmquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er stunten aan? Tegen Fener thuis kan je gewoon winnen.
Precies.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker want dat Maccabi is ook maar een matige ploeg en Dundalk zijn gewoon semi-pro's (al doen die het geweldig naar hun mogelijkheden natuurlijk)
Zonde als Fener met een voorsprong begint aan jullie pot ja, want Feyenoord is niet echt een ploeg die goed het spel kan maken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Puntje tegen United zou perfect zijn, maar die gaan het alsnog afmaken tegen Zorya als wij niet van Fener winnen. Eeuwig zonde
Of Zorya moet verrassen tegen hun. Dan is een gelijkspel hopelijk genoeg.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde als Fener met een voorsprong begint aan jullie pot ja, want Feyenoord is niet echt een ploeg die goed het spel kan maken.
Jullie hebben dan een minder onderling resultaat hè, dus dan eindigen jullie eronder.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of Zorya moet verrassen tegen hun. Dan is een gelijkspel hopelijk genoeg.
karma voor miazek wegdoenquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Jones ook geblesseerdHoe verzin je het, 3 keepers
Heeft Feyenoord wel eerder gehad, paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Jones ook geblesseerdHoe verzin je het, 3 keepers
Toen debuteerde Muldergod toch.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord wel eerder gehad, paar jaar geleden.
Heb het ook niet kunnen zien, was nog aan het werk. Niks gemist inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben geloof ik wel blij dat ik niet naar Feyenoord ben gaan kijken.
Mn broertje kwam eten en kookte.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb het ook niet kunnen zien, was nog aan het werk. Niks gemist inderdaad
Was dat niet toen die Darley ofzo keeptequote:
nee weet vrij zeker mulderquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat niet toen die Darley ofzo keepte
Wat gemaakt?quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn broertje kwam eten en kookte.
Hij kan opeens gewoon goed koken.
Wist niet wat ik proefde.
Dat is meer genot dan Feyenoord jaquote:
3 maanden geleden moest zn trainert nog zorgen dat ie 's avonds goed eten voor hem stondquote:
Ekramygod.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Darley, helemaal vergeten.
Was in de tijd van Manteiga ook geloof ik.
Tropische verrassingen. Waar de verrassing was dat ze niet konden voetballen.
Jij bent ziek in je hoofdquote:
Treurig was dat, ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Die is toen gestopt nadat er zoveel doden vielen bij die rellen in Egypte.
Kermit Erasmusgodquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Darley, helemaal vergeten.
Was in de tijd van Manteiga ook geloof ik.
Tropische verrassingen. Waar de verrassing was dat ze niet konden voetballen.
Achter Ekramy, hahah dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geloof dat Mulder debuteerde als 4de keeper, achter Timmer, Lodewijks en Ekramy.
Sheriff Ekramy, de reservedoelman, kwam het veld op en ze breken de tent af met 40-45.000 man.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achter Ekramy, hahah dan weet je het wel.
Die kwam bij mij best vaak kijken bij de training. Een vriend van hem was onze coach.quote:
Begin ook steeds meer klaar te raken met voetbal merk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achter Ekramy, hahah dan weet je het wel.
Kijk echt heel weinig nog.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begin ook steeds meer klaar te raken met voetbal merk ik.
Ik ken hem verder niet, zou niet weten of ik hem ooit een minuut heb zien spelenquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die kwam bij mij best vaak kijken bij de training. Een vriend van hem was onze coach.
einde bericht
Ajax had daar ook een tijd last van.quote:
Herkenbaar. Maar waar het vandaan komt weet ik ook niet precies uit te leggen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begin ook steeds meer klaar te raken met voetbal merk ik.
Gewoon vrijwillig vragen om een wissel na 1 helft. Lekker hoorquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon vrijwillig vragen om een wissel na 1 helft. Lekker hoor
Bij mij wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar waar het vandaan komt weet ik ook niet precies uit te leggen.
Ja dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Zelfs het kleine beetje hoop op een CL plekje (en dus wat meer doekoes) wordt langzaam aan de kop in gedrukt door o.a de maatregelen van de UEFA om gvd Italië gvd vier plaatsen te geven e.d.
Sure.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
zullen wij een keer playstation spel spelen typisch
doe het na het weekend, kan nu niet op playstation en ben weekend weg.quote:
Niet als je haar account (die met PS+) primair maakt. Dan kan elk ander account ook online geloof ik. Moet je maar even googlen, is makkelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe het na het weekend, kan nu niet op playstation en ben weekend weg.
voeg ik je wel toe op mn vrouw dr acc want anders moet ik geloof ik zelf ook payen toch voor netwerk
oh chillquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet als je haar account (die met PS+) primair maakt. Dan kan elk ander account ook online geloof ik. Moet je maar even googlen, is makkelijk.
Kun je bijvoorbeeld haar digitale games ook gewoon op jouw account zelf spelen.
Ik weet nog dat ik dan stiekem de tv aan ging zetten op mijn kamer om bijvoorbeeld PSV in de CL te zien toen met Alex enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Keek ik iedere twee weken weer naar uit. Zelfs uefa cup en Europa cup 3 was toen nog leuk.
Gaan we dan ook met de headset op elkaar uitschelden?quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh chill
zal even kijken na het weekend
kanquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaan we dan ook met de headset op elkaar uitschelden?
bwoohh dat was me wel een team hoor..gvd man!! Kwaad dat ik was na die uitschakelingquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik dan stiekem de tv aan ging zetten op mijn kamer om bijvoorbeeld PSV in de CL te zien toen met Alex enzo.
u fookin tosser!!quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een zwoele stem, jongen.
Dat wil jij niet weten.
Als jij achter me liep in een donker steegje en je zei wat zou ik echt denken dat er een 2 meter lange neger achter me liepquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat wil jij niet weten.
Beter dan een stem waarbij je je afvraagt of iemand al 30 jaar zware shag rookt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat wil jij niet weten.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij achter me liep in een donker steegje en je zei wat zou ik echt denken dat er een 2 meter lange neger achter me liep
een leuke anekdotequote:Op vrijdag 4 november 2016 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter dan een stem waarbij je je afvraagt of iemand al 30 jaar zware shag rookt.
Moest lachenquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
een leuke anekdote
ik was aan het spelen bij een klasgenootje met nog twee anderen
toen werd hij geroepen: PIETJE KOM EENS HEEL GAUW NAAR BENEDEN
maar hij reageerde niet dus toen zei ik: pietje je pa roept
bleek het zijn moeder et een shagstem te zijn
einde anekdote
Me 2. Goede oude tijd wel. Hield totaal niet van binnen spelen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
ik speelde eigenlijk nooit bij klasgenootjes.
alleen veel voetballen enzo op pleintje en zulke dingen
ik welquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
ik speelde eigenlijk nooit bij klasgenootjes.
alleen veel voetballen enzo op pleintje en zulke dingen
speelde alleen dingen op de computer met mn pa als ik niet aan het buitenspelen wasquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Me 2. Goede oude tijd wel. Hield totaal niet van binnen spelen.
FIFA 98quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
speelde alleen dingen op de computer met mn pa als ik niet aan het buitenspelen was
altijd die gimmas als worms spelen met hem en fifa 98 op pc
In dat spel kon je gewoon elke wedstrijd in elke competitie spelen zonder maar 1 team te hoeven kiezen, apart was dat.quote:
Eerst altijd buiten voetballen, dan binnen een potje FIFA en daarna weer buiten voetballen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Me 2. Goede oude tijd wel. Hield totaal niet van binnen spelen.
haha ja tof was dat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In dat spel kon je gewoon elke wedstrijd in elke competitie spelen zonder maar 1 team te hoeven kiezen, apart was dat.
Dat had ik ook ja, met iedereen wel dat je een fase had dat je vaak met diegene ging chillen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik wel
ik had ook altijd fases dat ik maanden lang veel met iemand om ging en dan totaal niet
dus wilde veel af
playergod
En overal wedstrijdjes van maken. En dan de hele buurt uitnodigen om te kijken. Waar ik dat sportieve vandaan haalde is me echt een raadselquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst altijd buiten voetballen, dan binnen een potje FIFA en daarna weer buiten voetballen.
#deleef
Kloptquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst altijd buiten voetballen, dan binnen een potje FIFA en daarna weer buiten voetballen.
#deleef
Ik zette mijn Playstation uit toen een vriendje van mij dreigde te winnen met FIFAquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En overal wedstrijdjes van maken. En dan de hele buurt uitnodigen om te kijken. Waar ik dat sportieve vandaan haalde is me echt een raadsel
Gewoon five finger discount bij supermarkt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
En gratis eten en drinken bietsen in de supermarkt, of het onkruid wieden van een complete vreemde voor de kkcheld. Echt een zwerver was ik toen
Lol.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
En gratis eten en drinken bietsen in de supermarkt, of het onkruid wieden van een complete vreemde voor de kkcheld. Echt een zwerver was ik toen
quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zette mijn Playstation uit toen een vriendje van mij dreigde te winnen met FIFA![]()
Slecht tegen verlies kunnen antigenot, al had ik dat niet met echt voetbal. Want daar verloor ik zo vaak.
Wij gingen altijd aanbellen bij een random vrouw voor een snoepje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Daar was ik vroeger ook veel te goed in helaasquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon five finger discount bij supermarkt.
Ik speelde eerst ook This Is Football.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]Fifa speelde ik toen nog niet heel veel. Ik speelde toen Competitie Manager met Hans Kraaijgod
En Tony Hawk
wij hadden een haventje waar we regelmatig gingen zwemmenquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij gingen altijd aanbellen bij een random vrouw voor een snoepje.
En door een tuin rennen van mensen, die allemaal heggen eromheen hadden waardoor het een doolhof leek.
Wat heb ik toen veel gejat zeg tot mn 16e.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger ook veel te goed in helaas
Ik alleen basisschool. Daarna gestopt gelukkigquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heb ik toen veel gejat zeg tot mn 16e.
Ik juist daarna meer, dan ga je doorkrijgen hoe kkr skeer je bent.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik alleen basisschool. Daarna gestopt gelukkig
ja volgens mij heb ik de langste hier op FOK!quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
verzamel jij al die tagjes van de foks?
Wat rebels.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
wij hadden een haventje waar we regelmatig gingen zwemmen
daarnaast was een gigantisch huis met een grote tuin rondom heel dat huis maar dat was vooral gras
gingen we snachts rond rennen totdat ze boos naar buiten kwamen en wie dan het langst in de tuin bleef had gewonnen
Nee, leg eens uit?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja volgens mij heb ik de langste hier op FOK!
snap je, langste
Echt grote dingen gejat dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik juist daarna meer, dan ga je doorkrijgen hoe kkr skeer je bent.
jaquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jouw leukste childhood memorie is het dagrecord op FOK! verbreken natuurlijk
Tuinenrace was de gevorderde versie daar van. Zochten we een standaard rijtje Nederlandse huizen op en dan gingen we van de ene (voor of achter)tuin naar de andere racen.quote:
Wij hadden het nooit bepaald breed.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik juist daarna meer, dan ga je doorkrijgen hoe kkr skeer je bent.
Daarna tikken van je moederquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet nog wel toen ik gepakt was bij turkse supermarkt op shoplifting.
Hij wist gelijk hoe je beste kon reageren.
heel aardig, en gewoon mijn moeder me op laten halen.
kreeg nog lekker chips en colatje tijdens het wachten.
Ik rende altijd op mijn sokken het halve dorp door als mijn moeder zei dat het bedtijd was.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tuinenrace was de gevorderde versie daar van. Zochten we een standaard rijtje Nederlandse huizen op en dan gingen we van de ene (voor of achter)tuin naar de andere racen.
Stoer was ik.
Ik tot mn 16e echt onderkant qua inkomens, diep onder armoedegrens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hadden het nooit bepaald breed.
Eenverdiener, geen hoge pief.
Toch nooit echt wat tekort gekomen gelukkig.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik rende altijd op mijn sokken het halve dorp door als mijn moeder zei dat het bedtijd was.
Nee, maar de echte echte boze reactie, niet eens echt boos.quote:
Dat is pijnlijk jaquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar de echte echte boze reactie, niet eens echt boos.
Vieze negeer / teleurstelling
Uitkering was niet voldoende?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik tot mn 16e echt onderkant qua inkomens, diep onder armoedegrens.
Daarna goede leven.
Ik heb alleen wel eens sieraden meegenomen van mijn oma voor de kickquote:
mijn ouders hebben nooit een cent overheidsgeld gehad.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitkering was niet voldoende?
Dat mss wel.quote:
Tis meer dat je in zulke situaties nogal klem komt te zitten tussen bureaucratie.quote:
waarquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Was net een paar uur te laat op Feestboek voor een uitnodiging voor bezichtiging van een chill appartement. En groter, en goedkoper. Kutleef
Arnhem gewoon. Maar zag er wel goed uit. Vooral betere keuken en badkamer dan ik nu heb. 500 incl. En moest huursubsidie nog afgaan. Mja. Waren al zoveel reacties binnen dat ik niet meer in aanmerking kwamquote:
waar in arnhemquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arnhem gewoon. Maar zag er wel goed uit. Vooral betere keuken en badkamer dan ik nu heb. 500 incl. En moest huursubsidie nog afgaan. Mja. Waren al zoveel reacties binnen dat ik niet meer in aanmerking kwam
5 min van Sonsbeekquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, uurtje later beginnen. Heerlijk, het was nodig.
Ik was pas tegen 5 uur in slaap gevallen vanmorgen, na een dutje te hebben gedaan gister na het eten.
Wat een kutritme.
ok sociosquote:
De NSquote:
Met de trein rijd je dan ook niet voor je lol.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De NSVanmorgen om half 9 sochtends op zaterdag al een stampvolle trein omdat ze de helft van de trein achter laten om vervolgens met 15 min vertraging weg te gaan
![]()
Ik denk dat ik me ook maar aan ga melden bij de consumentenclaim voor moneys terug
Als het op tijd rijd is het opzich prima. Alleen soms ergernis aan tokkievolkquote:Op zondag 6 november 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met de trein rijd je dan ook niet voor je lol.
Tokkies heb je helaas overal.quote:Op zondag 6 november 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het op tijd rijd is het opzich prima. Alleen soms ergernis aan tokkievolk
Heb je al werk gevonden?quote:Op zondag 6 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tokkies heb je helaas overal.
Behalve op mijn zolderkamer, daarom blijf ik daar maar veilig.
Screenshot zou mooie poster zijn.quote:
dat zijn teksten mensen!quote:Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Screenshot zou mooie poster zijn.
Met goede tekst er onder : Don’t matter what people say, do it your own way.
Ofzo
If you love something let it go, if itquote:
Deel je toch taxi.quote:Op zondag 6 november 2016 00:47 schreef JanCees het volgende:
Ik was eigenlijk de enige die niet naar huis wou
wanneer sta je in Carré?quote:Op zondag 6 november 2016 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
If you love something let it go, if it
comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was.
Voor sof.
Alleen dan slaat die trein nergens op
quote:
lololol Trump was de eerste in Florida die Latino's en Afro Amerikanen toeliet tot een golfbaan. De Clintons waren toen lid van een white only Country clubquote:
Kippenvel gaat alsnog wel iets te ver voor Trumpquote:Op zondag 6 november 2016 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lololol Trump was de eerste in Florida die Latino's en Afro Amerikanen toeliet tot een golfbaan. De Clintons waren toen lid van een white only Country club
wordt legendarische nachtje dinsdagquote:Op zondag 6 november 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kippenvel gaat alsnog wel iets te ver voor Trump
ga je opblijvenquote:Op zondag 6 november 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wordt legendarische nachtje dinsdag
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161104_02555128quote:Op zondag 6 november 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wordt legendarische nachtje dinsdag
Niet met de grens van België iig.quote:Op zondag 6 november 2016 01:17 schreef JanCees het volgende:
Dat Fylax dat zegt terwijl ie zelf op de grens woont.
Allemaal propaganda uit het Trump Camp.quote:Op zondag 6 november 2016 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lololol Trump was de eerste in Florida die Latino's en Afro Amerikanen toeliet tot een golfbaan. De Clintons waren toen lid van een white only Country club
donald natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2016 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja doh kijk r naar uit
Maar weet niet fok of r/the_donald
Ik zou van Snapchat sowieso verdrietig wordenquote:Op zondag 6 november 2016 01:21 schreef Fylax het volgende:
Pff word zo boos en verdrietig alsi k op Snapchat allemaal mensen zie die uitgaan zijn
kom weekendje Groningenquote:Op zondag 6 november 2016 01:21 schreef Fylax het volgende:
Pff word zo boos en verdrietig alsi k op Snapchat allemaal mensen zie die uitgaan zijn
vind t echt kut dat ik altijd alleen binnen zit en iedereen lekker sociaal gezellig samennzijb losgaanquote:Op zondag 6 november 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou van Snapchat sowieso verdrietig worden
Mortaxx gaat je ontmaagdenquote:Op zondag 6 november 2016 01:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
vind t echt kut dat ik altijd alleen binnen zit en iedereen lekker sociaal gezellig samennzijb losgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |