Een ketting met een Tree of Life.quote:
Top.quote:
Weejo, noem je me nu oud?quote:Op woensdag 2 november 2016 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Top.
Ik was een beetje aan het rondsnuffelen en toen vond ik die kettinkjes, vond jet wel toepasselijk, ook met je leeftijd enzo
Ik wil niet weten waar je allemaal op googlet.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Oh echt wat je af en toe tegenkomt op internet als je gaat googlen![]()
https://www.tripadvisor.c(...)_summer-Somalia.html
Backpacken en kamperen in Somalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Ey Paxquote:Op woensdag 2 november 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij ook
daarom heb ik een gedichtje voor je geschreven (zie yng)
uitstekendquote:Op woensdag 2 november 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd niet gesproken man, hoe is het?
Goed man, bijna 1,5.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
uitstekend
hoe gaat het met de jongedame
Als het goed gaat met je dochter weet ik direct dat het ook goed gaat met jouquote:Op woensdag 2 november 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En met mij gaat het ook goed hoor Pax, thanks![]()
Zit wat in ja. Maar hoeft niet altijd hequote:Op woensdag 2 november 2016 20:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het goed gaat met je dochter weet ik direct dat het ook goed gaat met jou![]()
Daar zit wat inquote:Op woensdag 2 november 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit wat in ja. Maar hoeft niet altijd he
Ja, leuk. Ho maar weer.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar zit wat in
Ik wil geen gevoelige snaar raken maar het valt me op dat het haags kwartiertje vaak zorgt voor een tegengoal
quote:Op woensdag 2 november 2016 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ho maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |