Die hebben zelf een beurt nodigquote:Op woensdag 2 november 2016 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en die zure wijven nu jaloers zijn
In Thailand koop je je overal uit als het mis gaat.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, makkelijker weet ik niet, maar niet moeilijk nee
Maar die gast heeft een keer urenlang in de trein gezeten voor een meisje wat tegenover hem zat die hij niet durfde aan te spreken. Nou ja, dan weet je het wel
maak dan op z'n minst een fotoquote:Op woensdag 2 november 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
wel apart om de hele tijd in de trein te blijven zitten voor een meisjeen dan niks zeggen ook
al zou ik ook niet aanspreken dan
ik heb niks te zeggen tegen mensen die ik niet kenquote:Op woensdag 2 november 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik praat soms iets te snel in het OV.
niets vergeleken met de DEATH ROAD in Boliviaquote:Op woensdag 2 november 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
OmgDit zou ik dus echt never nooit doen
zekerquote:Op woensdag 2 november 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
lekker JC.
heerlijk playlistje voor saind op de uni
Badr is nooit wedstrijd fitquote:Op woensdag 2 november 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
jc, hari denkt dat ie verhoeven kan pakken lol
Badr kansloos.quote:
Syrië lijkt me ook leukquote:Op woensdag 2 november 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Oh echt wat je af en toe tegenkomt op internet als je gaat googlen![]()
https://www.tripadvisor.c(...)_summer-Somalia.html
Backpacken en kamperen in Somalie
Bedankt nog voor je cadeau. Ik kreeg hem gisteravond binnen.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Oh echt wat je af en toe tegenkomt op internet als je gaat googlen![]()
https://www.tripadvisor.c(...)_summer-Somalia.html
Backpacken en kamperen in Somalie
quote:Op woensdag 2 november 2016 10:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt nog voor je cadeau. Ik kreeg hem gisteravond binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |