Die kwam bij mij best vaak kijken bij de training. Een vriend van hem was onze coach.quote:
Begin ook steeds meer klaar te raken met voetbal merk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achter Ekramy, hahah dan weet je het wel.
Kijk echt heel weinig nog.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begin ook steeds meer klaar te raken met voetbal merk ik.
Ik ken hem verder niet, zou niet weten of ik hem ooit een minuut heb zien spelenquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die kwam bij mij best vaak kijken bij de training. Een vriend van hem was onze coach.
einde bericht
Ajax had daar ook een tijd last van.quote:
Herkenbaar. Maar waar het vandaan komt weet ik ook niet precies uit te leggen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begin ook steeds meer klaar te raken met voetbal merk ik.
Gewoon vrijwillig vragen om een wissel na 1 helft. Lekker hoorquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon vrijwillig vragen om een wissel na 1 helft. Lekker hoor
Bij mij wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar waar het vandaan komt weet ik ook niet precies uit te leggen.
Ja dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Zelfs het kleine beetje hoop op een CL plekje (en dus wat meer doekoes) wordt langzaam aan de kop in gedrukt door o.a de maatregelen van de UEFA om gvd Italië gvd vier plaatsen te geven e.d.
Sure.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
zullen wij een keer playstation spel spelen typisch
doe het na het weekend, kan nu niet op playstation en ben weekend weg.quote:
Niet als je haar account (die met PS+) primair maakt. Dan kan elk ander account ook online geloof ik. Moet je maar even googlen, is makkelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe het na het weekend, kan nu niet op playstation en ben weekend weg.
voeg ik je wel toe op mn vrouw dr acc want anders moet ik geloof ik zelf ook payen toch voor netwerk
oh chillquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet als je haar account (die met PS+) primair maakt. Dan kan elk ander account ook online geloof ik. Moet je maar even googlen, is makkelijk.
Kun je bijvoorbeeld haar digitale games ook gewoon op jouw account zelf spelen.
Ik weet nog dat ik dan stiekem de tv aan ging zetten op mijn kamer om bijvoorbeeld PSV in de CL te zien toen met Alex enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Keek ik iedere twee weken weer naar uit. Zelfs uefa cup en Europa cup 3 was toen nog leuk.
Gaan we dan ook met de headset op elkaar uitschelden?quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh chill
zal even kijken na het weekend
kanquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaan we dan ook met de headset op elkaar uitschelden?
bwoohh dat was me wel een team hoor..gvd man!! Kwaad dat ik was na die uitschakelingquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik dan stiekem de tv aan ging zetten op mijn kamer om bijvoorbeeld PSV in de CL te zien toen met Alex enzo.
u fookin tosser!!quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een zwoele stem, jongen.
Dat wil jij niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |