Nee, maar de echte echte boze reactie, niet eens echt boos.quote:
Dat is pijnlijk jaquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar de echte echte boze reactie, niet eens echt boos.
Vieze negeer / teleurstelling
Uitkering was niet voldoende?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik tot mn 16e echt onderkant qua inkomens, diep onder armoedegrens.
Daarna goede leven.
Ik heb alleen wel eens sieraden meegenomen van mijn oma voor de kickquote:
mijn ouders hebben nooit een cent overheidsgeld gehad.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitkering was niet voldoende?
Dat mss wel.quote:
Tis meer dat je in zulke situaties nogal klem komt te zitten tussen bureaucratie.quote:
waarquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Was net een paar uur te laat op Feestboek voor een uitnodiging voor bezichtiging van een chill appartement. En groter, en goedkoper. Kutleef
Arnhem gewoon. Maar zag er wel goed uit. Vooral betere keuken en badkamer dan ik nu heb. 500 incl. En moest huursubsidie nog afgaan. Mja. Waren al zoveel reacties binnen dat ik niet meer in aanmerking kwamquote:
waar in arnhemquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arnhem gewoon. Maar zag er wel goed uit. Vooral betere keuken en badkamer dan ik nu heb. 500 incl. En moest huursubsidie nog afgaan. Mja. Waren al zoveel reacties binnen dat ik niet meer in aanmerking kwam
5 min van Sonsbeekquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, uurtje later beginnen. Heerlijk, het was nodig.
Ik was pas tegen 5 uur in slaap gevallen vanmorgen, na een dutje te hebben gedaan gister na het eten.
Wat een kutritme.
ok sociosquote:
De NSquote:
Met de trein rijd je dan ook niet voor je lol.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De NSVanmorgen om half 9 sochtends op zaterdag al een stampvolle trein omdat ze de helft van de trein achter laten om vervolgens met 15 min vertraging weg te gaan
![]()
Ik denk dat ik me ook maar aan ga melden bij de consumentenclaim voor moneys terug
Als het op tijd rijd is het opzich prima. Alleen soms ergernis aan tokkievolkquote:Op zondag 6 november 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met de trein rijd je dan ook niet voor je lol.
Tokkies heb je helaas overal.quote:Op zondag 6 november 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het op tijd rijd is het opzich prima. Alleen soms ergernis aan tokkievolk
Heb je al werk gevonden?quote:Op zondag 6 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tokkies heb je helaas overal.
Behalve op mijn zolderkamer, daarom blijf ik daar maar veilig.
Screenshot zou mooie poster zijn.quote:
dat zijn teksten mensen!quote:Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Screenshot zou mooie poster zijn.
Met goede tekst er onder : Don’t matter what people say, do it your own way.
Ofzo
If you love something let it go, if itquote:
Deel je toch taxi.quote:Op zondag 6 november 2016 00:47 schreef JanCees het volgende:
Ik was eigenlijk de enige die niet naar huis wou
wanneer sta je in Carré?quote:Op zondag 6 november 2016 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
If you love something let it go, if it
comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was.
Voor sof.
Alleen dan slaat die trein nergens op
quote:
lololol Trump was de eerste in Florida die Latino's en Afro Amerikanen toeliet tot een golfbaan. De Clintons waren toen lid van een white only Country clubquote:
Kippenvel gaat alsnog wel iets te ver voor Trumpquote:Op zondag 6 november 2016 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lololol Trump was de eerste in Florida die Latino's en Afro Amerikanen toeliet tot een golfbaan. De Clintons waren toen lid van een white only Country club
wordt legendarische nachtje dinsdagquote:Op zondag 6 november 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kippenvel gaat alsnog wel iets te ver voor Trump
ga je opblijvenquote:Op zondag 6 november 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wordt legendarische nachtje dinsdag
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161104_02555128quote:Op zondag 6 november 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wordt legendarische nachtje dinsdag
Niet met de grens van België iig.quote:Op zondag 6 november 2016 01:17 schreef JanCees het volgende:
Dat Fylax dat zegt terwijl ie zelf op de grens woont.
Allemaal propaganda uit het Trump Camp.quote:Op zondag 6 november 2016 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lololol Trump was de eerste in Florida die Latino's en Afro Amerikanen toeliet tot een golfbaan. De Clintons waren toen lid van een white only Country club
donald natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2016 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja doh kijk r naar uit
Maar weet niet fok of r/the_donald
Ik zou van Snapchat sowieso verdrietig wordenquote:Op zondag 6 november 2016 01:21 schreef Fylax het volgende:
Pff word zo boos en verdrietig alsi k op Snapchat allemaal mensen zie die uitgaan zijn
kom weekendje Groningenquote:Op zondag 6 november 2016 01:21 schreef Fylax het volgende:
Pff word zo boos en verdrietig alsi k op Snapchat allemaal mensen zie die uitgaan zijn
vind t echt kut dat ik altijd alleen binnen zit en iedereen lekker sociaal gezellig samennzijb losgaanquote:Op zondag 6 november 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou van Snapchat sowieso verdrietig worden
Mortaxx gaat je ontmaagdenquote:Op zondag 6 november 2016 01:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
vind t echt kut dat ik altijd alleen binnen zit en iedereen lekker sociaal gezellig samennzijb losgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |