quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zette mijn Playstation uit toen een vriendje van mij dreigde te winnen met FIFA![]()
Slecht tegen verlies kunnen antigenot, al had ik dat niet met echt voetbal. Want daar verloor ik zo vaak.
Wij gingen altijd aanbellen bij een random vrouw voor een snoepje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
En gratis eten en drinken bietsen in de supermarkt, of het onkruid wieden van een complete vreemde voor de kkcheld. Echt een zwerver was ik toen
Daar was ik vroeger ook veel te goed in helaasquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon five finger discount bij supermarkt.
Ik speelde eerst ook This Is Football.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]Fifa speelde ik toen nog niet heel veel. Ik speelde toen Competitie Manager met Hans Kraaijgod
En Tony Hawk
wij hadden een haventje waar we regelmatig gingen zwemmenquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij gingen altijd aanbellen bij een random vrouw voor een snoepje.
En door een tuin rennen van mensen, die allemaal heggen eromheen hadden waardoor het een doolhof leek.
Wat heb ik toen veel gejat zeg tot mn 16e.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger ook veel te goed in helaas
Ik alleen basisschool. Daarna gestopt gelukkigquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heb ik toen veel gejat zeg tot mn 16e.
Ik juist daarna meer, dan ga je doorkrijgen hoe kkr skeer je bent.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik alleen basisschool. Daarna gestopt gelukkig
ja volgens mij heb ik de langste hier op FOK!quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
verzamel jij al die tagjes van de foks?
Wat rebels.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
wij hadden een haventje waar we regelmatig gingen zwemmen
daarnaast was een gigantisch huis met een grote tuin rondom heel dat huis maar dat was vooral gras
gingen we snachts rond rennen totdat ze boos naar buiten kwamen en wie dan het langst in de tuin bleef had gewonnen
Nee, leg eens uit?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja volgens mij heb ik de langste hier op FOK!
snap je, langste
Echt grote dingen gejat dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik juist daarna meer, dan ga je doorkrijgen hoe kkr skeer je bent.
jaquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jouw leukste childhood memorie is het dagrecord op FOK! verbreken natuurlijk
Tuinenrace was de gevorderde versie daar van. Zochten we een standaard rijtje Nederlandse huizen op en dan gingen we van de ene (voor of achter)tuin naar de andere racen.quote:
Wij hadden het nooit bepaald breed.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik juist daarna meer, dan ga je doorkrijgen hoe kkr skeer je bent.
Daarna tikken van je moederquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet nog wel toen ik gepakt was bij turkse supermarkt op shoplifting.
Hij wist gelijk hoe je beste kon reageren.
heel aardig, en gewoon mijn moeder me op laten halen.
kreeg nog lekker chips en colatje tijdens het wachten.
Ik rende altijd op mijn sokken het halve dorp door als mijn moeder zei dat het bedtijd was.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tuinenrace was de gevorderde versie daar van. Zochten we een standaard rijtje Nederlandse huizen op en dan gingen we van de ene (voor of achter)tuin naar de andere racen.
Stoer was ik.
Ik tot mn 16e echt onderkant qua inkomens, diep onder armoedegrens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hadden het nooit bepaald breed.
Eenverdiener, geen hoge pief.
Toch nooit echt wat tekort gekomen gelukkig.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik rende altijd op mijn sokken het halve dorp door als mijn moeder zei dat het bedtijd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |