Als jij achter me liep in een donker steegje en je zei wat zou ik echt denken dat er een 2 meter lange neger achter me liepquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een zwoele stem, jongen.
Dat wil jij niet weten.
Beter dan een stem waarbij je je afvraagt of iemand al 30 jaar zware shag rookt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een zwoele stem, jongen.
Dat wil jij niet weten.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij achter me liep in een donker steegje en je zei wat zou ik echt denken dat er een 2 meter lange neger achter me liep
een leuke anekdotequote:Op vrijdag 4 november 2016 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter dan een stem waarbij je je afvraagt of iemand al 30 jaar zware shag rookt.
Moest lachenquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
een leuke anekdote
ik was aan het spelen bij een klasgenootje met nog twee anderen
toen werd hij geroepen: PIETJE KOM EENS HEEL GAUW NAAR BENEDEN
maar hij reageerde niet dus toen zei ik: pietje je pa roept
bleek het zijn moeder et een shagstem te zijn
einde anekdote
Me 2. Goede oude tijd wel. Hield totaal niet van binnen spelen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
ik speelde eigenlijk nooit bij klasgenootjes.
alleen veel voetballen enzo op pleintje en zulke dingen
ik welquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
ik speelde eigenlijk nooit bij klasgenootjes.
alleen veel voetballen enzo op pleintje en zulke dingen
speelde alleen dingen op de computer met mn pa als ik niet aan het buitenspelen wasquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Me 2. Goede oude tijd wel. Hield totaal niet van binnen spelen.
FIFA 98quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
speelde alleen dingen op de computer met mn pa als ik niet aan het buitenspelen was
altijd die gimmas als worms spelen met hem en fifa 98 op pc
In dat spel kon je gewoon elke wedstrijd in elke competitie spelen zonder maar 1 team te hoeven kiezen, apart was dat.quote:
Eerst altijd buiten voetballen, dan binnen een potje FIFA en daarna weer buiten voetballen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Me 2. Goede oude tijd wel. Hield totaal niet van binnen spelen.
haha ja tof was dat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In dat spel kon je gewoon elke wedstrijd in elke competitie spelen zonder maar 1 team te hoeven kiezen, apart was dat.
Dat had ik ook ja, met iedereen wel dat je een fase had dat je vaak met diegene ging chillen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik wel
ik had ook altijd fases dat ik maanden lang veel met iemand om ging en dan totaal niet
dus wilde veel af
playergod
En overal wedstrijdjes van maken. En dan de hele buurt uitnodigen om te kijken. Waar ik dat sportieve vandaan haalde is me echt een raadselquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst altijd buiten voetballen, dan binnen een potje FIFA en daarna weer buiten voetballen.
#deleef
Kloptquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst altijd buiten voetballen, dan binnen een potje FIFA en daarna weer buiten voetballen.
#deleef
Ik zette mijn Playstation uit toen een vriendje van mij dreigde te winnen met FIFAquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En overal wedstrijdjes van maken. En dan de hele buurt uitnodigen om te kijken. Waar ik dat sportieve vandaan haalde is me echt een raadsel
Gewoon five finger discount bij supermarkt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
En gratis eten en drinken bietsen in de supermarkt, of het onkruid wieden van een complete vreemde voor de kkcheld. Echt een zwerver was ik toen
Lol.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
En gratis eten en drinken bietsen in de supermarkt, of het onkruid wieden van een complete vreemde voor de kkcheld. Echt een zwerver was ik toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |