Nee, maar de echte echte boze reactie, niet eens echt boos.quote:
Dat is pijnlijk jaquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar de echte echte boze reactie, niet eens echt boos.
Vieze negeer / teleurstelling
Uitkering was niet voldoende?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik tot mn 16e echt onderkant qua inkomens, diep onder armoedegrens.
Daarna goede leven.
Ik heb alleen wel eens sieraden meegenomen van mijn oma voor de kickquote:
mijn ouders hebben nooit een cent overheidsgeld gehad.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitkering was niet voldoende?
Dat mss wel.quote:
Tis meer dat je in zulke situaties nogal klem komt te zitten tussen bureaucratie.quote:
waarquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Was net een paar uur te laat op Feestboek voor een uitnodiging voor bezichtiging van een chill appartement. En groter, en goedkoper. Kutleef
Arnhem gewoon. Maar zag er wel goed uit. Vooral betere keuken en badkamer dan ik nu heb. 500 incl. En moest huursubsidie nog afgaan. Mja. Waren al zoveel reacties binnen dat ik niet meer in aanmerking kwamquote:
waar in arnhemquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arnhem gewoon. Maar zag er wel goed uit. Vooral betere keuken en badkamer dan ik nu heb. 500 incl. En moest huursubsidie nog afgaan. Mja. Waren al zoveel reacties binnen dat ik niet meer in aanmerking kwam
5 min van Sonsbeekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |